مشترکان ورزشی انگلستان هنگام حضور در اتحادیه اروپا به دلیل Brexit دسترسی به ورزش های زنده را از دست می دهند

انتقال Brexit بسیار نامرتب است ، هست و ادامه دارد. با بسیاری از مسائل که هنوز هم روزانه برآورده می شوند ، نشان می دهد که هنوز یک راه طولانی وجود دارد تا حداقل همه چیز تا حدودی یکپارچه تر شود. یکی از آخرین "شگفتی" این بود که مشترکان انگلستان خدماتی مانند Sky Sports ، BT Sports ، Amazon ، Netflix و غیره دسترسی به محتوا را در خارج از کشور در اتحادیه اروپا از دست می دهند.

مقررات قابلیت حمل و نقل اتحادیه اروپا

برای کشورهای عضو EEA ، این قانون است که شرکت هایی مانند Netflix ، Sky ، BT باید دسترسی به محتوای آنها را بدون توجه به اینکه در کدام کشور اتحادیه اروپا قرار دارید تا زمانی که موقتاً در آنجا هستید ، فراهم کنند. مثل تعطیلات

اما ، همانطور که بسیاری از شهروندان انگلستان متوجه می شوند ، از آنجا که Brexit اکنون کاملاً در حال اجرا است ، این دیگر کاربرد ندارد. از آنجا که انگلیس از اتحادیه اروپا خارج شده است ، این آیین نامه دیگر اعمال نمی شود. به این معنی که به عنوان مثال ، کسانی که از خدمات انگلستان برای تماشای لیگ برتر از طریق Sky Sports و BT Sports استفاده می کنند ، دیگر نمی توانند. و این همچنین به این معنی است که کسانی که از سرویس هایی مانند Netflix و Prime Video استفاده می کنند فقط با کتابخانه موجود در کشوری که در آن قرار دارند ارائه می شوند.

انتظار می رود عوارض بیشتری ایجاد شود

زیرا مقررات و قوانین بسیار در هم تنیده بین اتحادیه اروپا و انگلیس ، بسیاری از چیزهایی که شهروندان انگلستان به عنوان یک امر بدیهی تلقی کرده اند شروع به ظهور خواهد کرد. دقیقاً مانند اینکه بدون توجه به اینکه در کدام کشور اتحادیه اروپا هستید می توانید از محتوای خود لذت ببرید.

در حالی که در مورد مسائل احتمالی مربوط به مواردی مانند Brexit ، چنین چیزی لزوماً در پیش زمینه نیست. همه این چیزهای کوچکتر جمع می شوند ، به خصوص برای یک فرد متوسط ​​شما که می خواهد در خارج از کشور تعطیلات خود را بگذراند. مدت ها پیش بود که هزینه های رومینگ در اتحادیه اروپا منتفی شد ، اما اکنون دوباره برای شهروندان انگلستان دوباره با قدرت برگشت داده شده است. انتظار می رود پس از باز شدن سفر ، داستان های زیادی در مورد افرادی که هزینه های رومینگ را جمع می کنند ، بشنوید. و این فقط نوک کوه یخ است ، عوارضی پیش خواهد آمد که ما را به طور منظم غافلگیر می کند.

VPN می تواند به صرفه جویی در روز کمک کند

با این تغییر ، VPN را به یک ضرورت برای شهروندان انگلیس که به اتحادیه اروپا و بالعکس سفر می کنند ، تبدیل کرده است. برای کسانی که می خواهند از محتوای مورد علاقه خود در حالی که در تعطیلات هستند یا در محل کار خود هستند لذت ببرند ، VPN به شما در انجام این کار کمک می کند.

hide. و حتی بازیکنان بزرگی مانند Netflix ، Prime Video و + Disney. اگر نمی توانید بدون فیلم و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود در حالی که از خانه دور هستید زندگی کنید ، پس مطمئن شوید که hide.me VPN را قبل از سفر بعدی خود به خارج از کشور انتخاب کنید.

با VPN hide.me همچنین می توانید از امنیت ، صنعت پیشرو ، پشتیبانی بومی IPv6 ، پشتیبانی WireGuard و موارد دیگر برخوردار شوید. ما همچنین یک تیم پشتیبانی فنی 24/7 ساعته داریم ، بنابراین بدون توجه به زمان ، ما در دسترس هستیم تا در هر مشکلی به شما کمک کنیم.

اگر در مورد خدمات ما س questionsالی دارید ، از طریق تماس مستقیم با ما تماس بگیرید چت یا ایمیل در [email protected].

دسته‌هاPrivacy News، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،