5 دلیل استفاده از VPN در Amazon Fire Stick

یادداشت سردبیر: این مقاله توسط ReviewVPN.com

تهیه شده است. دستگاه های Fire Stick و Fire TV آمازون انقلابی در سرگرمی ایجاد کرده اند. استفاده از آنها آسان است و مقدار زیادی محتوا را ارائه می دهند. گذشته از سرویس های معروف جریان مانند Netflix ، Hulu و Amazon Prime Video ، این دستگاه ها صدها برنامه دیگر را که برای تماشای فیلم ، نمایش های تلویزیونی ، تلویزیون زنده و رویدادهای ورزشی استفاده می شود ، ارائه می دهند.

قبل از اینکه هر چیزی را در Fire Stick خود تماشا کنید ، شما باید به استفاده از یک شبکه خصوصی خصوصی مجازی یا VPN معتبر و دلیل خوب توجه کنید. اطمینان از اینکه کلیه فعالیتهای پخش جریانی Fire Stick شما با یک سرویس VPN ممتاز محرمانه و ایمن نگه داشته می شوند ضروری است.

در اینجا دلایل استفاده از VPN در Fire Stick ذکر شده است:

جلوگیری از Throttling ISP

 تصویر یک سرعت سنج اندازه گیری سنگ معدن سرعت پایین Fire Stick با کلمه

برخی از ارائه دهندگان خدمات اینترنت (پهنای باند) پهنای باند ارتباطات مشتریان خود را گاز می دهند. این مسئله به احتمال زیاد در ساعات اوج استفاده هنگامی که ارائه دهنده شبکه شما بیش از حد زیاد است و صف های ترافیک پشتیبان تهیه می شود ، رخ می دهد. با این حال ، در موارد نادر ، هنگامی که سیستم های ارائه دهنده شبکه فعالیت وب سایت های خاص را تشخیص می دهند ، کاهش پهنای باند رخ می دهد. در این دوره های پرتاب پهنای باند ، با بافرهای زیادی روبرو خواهید شد. اگر خوش شانس باشید ، به این معنی است که می توانید ویدیویی با کیفیت پایین را پخش جریانی کنید. اما اگر بدشانس باشید ، ویدیو قابل پخش نخواهد بود.

بهترین فرصت برای جلوگیری از کاهش پهنای باند ، استفاده از سرویس VPN است. هدایت ترافیک اینترنت از طریق گره سرور دیگری می تواند در هنگام ازدحام مسیر سنتی باعث افزایش سرعت شود. و با رمزگذاری VPN ، ISP شما دقیقاً نمی داند از چه چیزی آنلاین پخش می کنید. بنابراین دلیلی برای دریچه ارتباط شما تشخیص نخواهند داد.

فرار از محدودیت های جغرافیایی

 تصویری که نماد لغو بر روی نقشه جهان را با کلمات محدودیت های جغرافیایی نشان می دهد ، نشان می دهد که هیچ موردی وجود ندارد توافق نامه های حق نسخه برداری Fire Stick

ارائه دهندگان محتوا و وب سایت ها را ملزم به اعمال محدودیت های جغرافیایی می کند. این امر به ویژه هنگام تلاش برای تماشای موزیک ویدیو یا سخنرانی های عمومی در YouTube بسیار ناامید کننده است زیرا این فیلم "در منطقه شما در دسترس نیست".

به عنوان مثال ، مشترکان NBA League Pass می توانند تقریباً هر بازی بسکتبال را تماشا کنند. اما به دلیل محدودیت های خاموشی محلی ، مشترک مستقر در لس آنجلس نمی تواند لیکرز را هنگام بازی در خانه پخش کند.

خوشبختانه ، تمام آنچه شما نیاز دارید VPN برای فرار از این محدودیت های مکان است. شما مکانی را انتخاب کنید که می خواهید موقعیت مکانی شما درک شود و VPN یک آدرس IP از آن مکان به شما ارائه می دهد. با استفاده از این ویژگی VPN ، شما قادر خواهید بود محتوای سایت را از هرجایی پخش جریانی کنید.

افزایش حریم خصوصی

 نمایش پرونده های امن شده با قفل در کنار کلمه "حریم خصوصی"

چرا اگر حریم خصوصی شما در معرض خطر است آیا از VPN استفاده نمی کنید؟ زیرا فعالیت های آنلاین شما توسط ISP ، تبلیغ کنندگان ، مجرمان اینترنتی و اشخاص ثالث دیگر قابل کنترل است. اگر به یک شبکه Wi-Fi عمومی متصل شوید ، سایر کاربران می توانند اطلاعات شما را بدست آورند. استفاده از اتصال رمزگذاری نشده به یک کاربر مخرب امکان می دهد تا نام کاربری و گذرواژه های شما ، مشخصات شخصی (شامل نام و آدرس شما) ، فیلمهایی را که بارگیری و پخش می کنید و وب سایتهایی که بازدید می کنید کشف کند.

سرویس VPN به شما در مخفی کردن این مسئله کمک می کند اطلاعات را بدست آورید تا هر وقت آنلاین می شوید از شما محافظت شود. VPN ها دارای ویژگی های حریم خصوصی و استانداردهای پیشرفته رمزگذاری هستند تا اطمینان حاصل شود که امنیت دیجیتال شما قفل شده است.

همچنین لازم به ذکر است که سرویس VPN آدرس IP اختصاص داده شده توسط ISP شما را پنهان می کند. سرویس VPN آدرس IP جدیدی را به شما اختصاص می دهد که می توانید آن را به عنوان اثر انگشت دیجیتال خود تصور کنید. هر کاری که آنلاین انجام می دهید اثر انگشت دیجیتال (IP) را پشت سر می گذارد. یک ارائه دهنده معتبر VPN هیچ گونه سوابقی از کاری که شما آنلاین انجام می دهید در حین استفاده از سرویس خود ذخیره نمی کند. این به محافظت از حریم خصوصی شما کمک می کند زیرا رد داده های فعالیت های آنلاین شما را از بین می برد.

Bypass Censorship

 تصویر نشان می دهد مردی ممنوع از دیدن محتوای دیواری است که می گوید "سانسور بای پس" روی Fire Stick

بسیاری از کشورها دسترسی به اینترنت. Firewall بزرگ در چین مشهورترین نمونه است ، اما بسیاری از کشورها – از جمله ایالات متحده – دارای درجاتی از سانسور هستند.

در برخی از کشورها ، ارائه دهندگان جریان ممکن است همراه با دسترسی به موسسات مالی و ابزار تحقیق محدود یا غیرقابل دسترسی باشند. مانند ویکی پدیا. اگر شما با سانسور شدید به کشوری سفر می کنید یا در آن زندگی می کنید و می خواهید مواردی را که ممکن است مسدود شده است پخش کنید ، استفاده از VPN در Fire Stick به شما کمک می کند تا این محدودیت ها را دور بزنید.

بهترین سرور برای انتخاب نوعاً سروری است. از نظر جغرافیایی نزدیکترین و در حوزه قضایی با سانسور کمتر. بنابراین اگر به عنوان مثال در چین بودید ، ممکن است سرورهای کره جنوبی بهترین گزینه شما در شانگهای باشد ، در حالی که سرورهای تایوان از گوانگدونگ بهتر هستند. انتخاب سرورهای نزدیک تر معمولاً بالاترین سرعت و کمترین تأخیر را دارد. هنگامی که به سرور جدید متصل می شوید ، اینترنت را می بینید همانطور که اگر از نظر جسمی در آن کشور با محدودیت کمتری قرار داشته باشید ، مشاهده خواهید کرد. این بدان معنی است که از آنها محافظت می شوند ” />

گرچه Amazon Fire Stick برای جریان آنلاین ایده آل است ، اما مانند هر رایانه یا تلفن هوشمندی از اینترنت استفاده می کند و این با خطرات زیادی همراه است. همچنین با مرورگرهای وب کاملاً مجهز ارائه می شود. بسیاری از این موارد برای انجام فعالیت های حساس آنلاین مانند بانکداری و مدیریت داده های محرمانه استفاده می کنند.

VPN با ایجاد یک تونل رمزگذاری شده به حفظ امنیت این فعالیت ها کمک می کند. داده های شما از طریق این تونل رمزگذاری شده به گونه ای منتقل می شود که حتی ISP شما نمی تواند آن را ببیند.

بیشتر VPN ها رمزگذاری 128 بیتی را ارائه می دهند و بهترین VPN ها رمزگذاری 256 بیتی را ارائه می دهند. به خاطر داشته باشید که استفاده از رمزگذاری بالاتر می تواند سرعت را کاهش دهد. به همین دلیل ، ما برای استفاده از جریان سنتی فقط از رمزگذاری 128 بیتی استفاده می کنیم.

هنگامی که صحبت از امنیت می شود ، توجه به پروتکل ها نیز مهم است. PPTP سریعترین پروتکل است اما کمترین امنیت را دارد. اگر روی امنیت متمرکز هستید ، از پروتکل های OpenVPN یا IKEv2 استفاده کنید.

خدمات VPN توصیه شده برای Fire Stick

 پشت مردی که روی کاناپه نشسته و به تلویزیونی که به طور فعال برنامه IPVanish VPN را روی Fire stick اجرا می کند نگاه می کند [19659035] اگر به دنبال ارائه دهنده VPN هستید ، IPVanish </span><span style= ReviewVPN.com بهترین گزینه برای بهترین VPN همه جانبه و به ویژه Fire TV Stick است. IPVanish با بیش از 40،000 آدرس IP ، 1600+ سرور ، 75+ مکان ، گزینه های اتصال متفاوتی را ارائه می دهد. از بین ده ها سرویس VPN موجود ، IPVanish یکی از سریعترین خدمات است ، دارای محافظت از حریم خصوصی شگفت انگیز است و با Fire Stick به خوبی کار می کند.

Wrapping Up

استفاده از Fire Stick یا Fire TV یک لذت کامل است. با این حال ، خطرات مرتبط با دستگاه وجود دارد که می تواند لذت را خراب کند. برای جلوگیری از بروز چنین وضعیتی ، باید از VPN همراه دستگاه پخش جریانی استفاده کنید. نه تنها باعث افزایش حریم خصوصی و امنیت شما می شود ، بلکه VPN همچنین می تواند به شما کمک کند تا هنگام پخش محتوای دلخواه خود از ایجاد بافر جلوگیری کنید.

استفاده از سرویس VPN دیگر گزینه ای نیست. اگر با استفاده از Fire Stick خود بدون VPN در اینترنت جریانی می کنید ، منتظر بروز مشکلی هستید. از VPN برای خصوصی و امن نگه داشتن مسائل استفاده کنید و همیشه در امنیت خواهید بود.

The post 5 دلیل استفاده از VPN در Amazon Fire Stick اولین بار در IPVanish پدیدار شد.

دسته‌هاAll Posts، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ،