Nvidia Shield TV پشتیبانی از کنترلرهای X / S و PS5 Xbox را اضافه می کند – Geek را مرور کنید

 تلویزیون Nvidia Shield در کنار تلویزیون و کنترلر Nvidia Shield TV.
Michael Crider

تلویزیون Nvidia Shield یکی از بهترین دستگاه های Android TV در بازار است و همیشه بهتر می شود. علی رغم نام ، بازی از طریق بهترین برنامه ها یا پخش جریانی از جمله بهترین ویژگی های آن است. انویدیا به تازگی یک به روزرسانی را منتشر کرد که با افزودن پشتیبانی از کنترلرهای Xbox Series X / S و PS5 باعث بهبود آن می شود.

به روزرسانی اکنون تمام شده است ، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید که دارید. اگر Shield شما قبلاً آن را تحویل نگرفته بود ، برای به روزرسانی ها بررسی کنید. پس از آن ، جفت شدن بسیار آسان است. فقط جفت شدن بلوتوث را شروع کنید و سپس دکمه PlayStation و Share / Clip را نگه دارید تا زمانی که نور آبی رنگ شود یا دکمه جفت شدن Xbox را فشار دهید و نگه دارید تا دکمه Xbox چشمک بزند.

این فرایند مشابه افزودن کنترل کننده ها به کنسول های مربوطه است. پس از آن ، حتی با سرویس پخش جریانی بازی NVIDIA می توانید از کنترلرها در هر بازی که از آنها پشتیبانی می کند استفاده کنید.
علاوه بر کنترل کننده های بازی ، NVIDIA پشتیبانی از سیستم اتوماسیون خانگی Control4 را نیز اضافه کرد. برای پیمایش در Shield و راه اندازی برنامه ها می توانید از کنترل از راه دور یا برنامه Control4 استفاده کنید.

منبع: NVDIiA

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،