9 سیستم تشخیص و پیشگیری از نفوذ

سیستم های تشخیص و پیشگیری از نفوذ (IDPS) با نظارت بر ترافیک شبکه ، تجزیه و تحلیل آن و ارائه تاکتیک های اصلاح در هنگام تشخیص رفتار مخرب ، عمل می کنند. آنها به دنبال رفتار یا ویژگیهای منطبق بر ترافیک مخرب ، ارسال هشدارها و جلوگیری از حملات هستند. ردیابی فقط رفتارهای مخرب را مشخص می کند اما در هنگام شناسایی ، اقدامی برای جلوگیری یا جلوگیری از حملات انجام نمی دهد. فقط این هشدارها را ثبت می کند. سیستم های پیشگیری می توانند قوانین فایروال را در پرواز تنظیم کنند تا در صورت شناسایی ترافیک مخرب مسدود یا کاهش یابد ، اما آنها از قابلیت شناسایی قوی سیستم های شناسایی برخوردار نیستند.

ابزارهای IDPS می توانند بدافزار را تشخیص دهند [19659003] ، حملات مهندسی اجتماعی و سایر تهدیدات مبتنی بر وب ، از جمله حملات DDoS . آنها همچنین می توانند قابلیت های جلوگیری از نفوذ پیشگیرانه را برای تهدیدات داخلی و سیستم های بالقوه خطرناک فراهم آورند.

هنگام مرور لیست ما از ابزارهای برتر نرم افزار IDPS به خاطر داشته باشید که ممکن است نیازی به خرید آنها به عنوان محصولات مستقل نداشته باشید. همچنین ممکن است با سایر ابزارهای امنیتی مانند دیوارهای آتش فایر نسل بعدی (NGFW) همراه باشد و با نام های دیگر مانند پیشگیری از تهدید قابل استفاده باشد.

سیستم های تشخیص و پیشگیری از نفوذ برتر