تونل های جدید به پرو ، کلمبیا و شیلی

امروز ، 9 دسامبر ، پرو ، کلمبیا و شیلی ، جدیدترین کشورهایی هستند که به شبکه TunnelBear پیوستند. خرس های ما برای به دست آوردن آنلاین این تونل های جدید در کل کره زمین حفاری کرده اند ، بنابراین فرصت لذت بردن از سفرهایشان را به دفعات دلخواه ندارند. هرچند چه کسی می تواند از فرصت عکس سلفی سریع در کشورهایی با این زیبایی چشم پوشی کند؟

ما همیشه هیجان زده هستیم که مکان های جدیدی را به لیست در حال رشد سرورهای جهانی TunnelBear اضافه می کنیم. اطمینان از اینکه می توانید به نزدیکترین و سریعترین سرور متصل شوید همیشه از اولویت های اصلی ما بوده است.

چگونه می توانم به تونل های جدید متصل شوم؟

نصب آخرین نسخه TunnelBear

می توانید آخرین نسخه را بارگیری کنید از TunnelBear برای ویندوز یا macOS از وب سایت ما. برای Android ، می توانید برنامه را از Google Play دریافت کنید.

برای Windows و macOS

بعد از بارگیری برنامه ، روی فایل نصب دوبار کلیک کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید. برای اولین بار که برنامه را باز می کنید ، باید با ورود به سیستم حساب TunnelBear خود وارد شوید.

برای Android

Google Play پس از اتمام بارگیری ، برنامه را به طور خودکار نصب می کند. برای اولین بار که برنامه را باز می کنید ، باید با ورود به سیستم حساب TunnelBear خود وارد شوید.

اگر برنامه شما از قبل به روز باشد ، تونل های جدید باید به طور خودکار در لیست کشورها نشان داده شوند. اگر به آمریکای جنوبی بروید می توانید آن را روی نقشه پیدا کنید.

TunnelBear for iPhone & iPad

اگر آخرین نسخه ها را برای iPhone یا iPad بارگیری نکرده اید ، می توانید آنها را از App Store بارگیری کنید .

پس از بارگیری برنامه TunnelBear ، با اطلاعات حساب TunnelBear خود وارد سیستم شوید و اجازه دهید TunnelBear یک پروفایل VPN راه اندازی کند. یک پنجره بازشو در iOS باز می شود و از شما می پرسد آیا می خواهید TunnelBear "پیکربندی های VPN را اضافه کند". روی «مجاز» ضربه بزنید و TunnelBear نصب را به پایان می رساند.

اگر برنامه شما به روز باشد ، تونل های جدید باید به طور خودکار در لیست کشورها و روی نقشه نشان داده شوند.

Happy tunneling، [19659016] تیم TunnelBear “/>

دسته‌هاnews & updates، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ،