بانک "آنلاین" فقط آنلاین بدون جایگزینی معادل در دید خاموش می شود – Geek را مرور کنید

 یک کارت اعتباری ساده در یک چیز غرور.
ساده

ساده شروع شد … خب ، ساده. در روزهای اولیه ، این یک بانک فقط دعوت و فقط آنلاین با ابزارهای مدیریت پول یکپارچه بود. تصور کنید اگر برنامه بانک شما با نعناع داخلی درست در رابط کاربری عرضه شده است. این اساساً ساده بود و به سرعت رشد کرد. این کلید واژه بود زیرا مشتریان در حال دریافت نامه های الکترونیکی هستند که بانک اصلی BBVA USA کاربران ساده و انتقال دهنده را به خدمات خود تعطیل می کند. و این همان وضعیت نخواهد بود.

ایمیل ها در حال حاضر برای کاربران ارسال می شود و در آن آمده است که BBVA ترجیح داده است Simple را به "دلایل استراتژیک" خاموش کند. این بانک Simple را در سال 2014 خریداری کرده است. این متن ایمیل است:

ما در مورد رابطه بانکی شما با Simple ، یک شرکت تابعه از BBVA USA ، به روزرسانی می کنیم.

BBVA USA تصمیم استراتژیک بستن Simple را گرفته است. هیچ تأثیری فوری روی حسابهای شما در Simple ندارد و در حال حاضر هیچ کاری لازم نیست انجام دهید. از آنجا که سپرده های شما قبلاً در BBVA ایالات متحده نگهداری شده است ، حداکثر تا سقف محدود در حساب های بیمه شده FDIC در آنجا باقی خواهد ماند. در آینده ، حساب Simple شما به طور انحصاری توسط BBVA USA سرویس می شود ، اما تا آن زمان می توانید از طریق برنامه Simple یا بصورت آنلاین در simple.com به دسترسی به حساب و پول خود ادامه دهید. در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری در مورد انتقال سرویس حساب خود به BBVA USA دریافت خواهید کرد.

ما می خواهیم به شما اطمینان دهیم که متعهد هستیم که این انتقال را تا حد ممکن برای شما روان سازد و ما به طور مداوم شفاف سازی خواهیم کرد. و ارتباطات آزاد ، بنابراین می دانید که در هر مرحله از راه انتظار چه چیزی را دارید.

نمایندگان خدمات مشتری ما در حال حاضر قادر به پاسخگویی به س questionsالات مربوط به این اطلاعیه نخواهند بود. با داشتن جزئیات بیشتر ، به طور فعالانه با شما تماس خواهیم گرفت. لطفاً فقط برای نیازهای بانکی عادی خود با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید.

از اینکه مشتری ساده ای بودید متشکرم ، خدمت به شما باعث افتخار است.

اما اگرچه درست است که سپرده ها حساب های بیمه شده FDIC را حفظ می کنند ، اما تغییر در نهایت به آن نیاز دارد انتقال به برنامه BBCA و پورتال ها. و این شرم آور است ، زیرا Simple چیزی فراتر از یک حساب بانکی فقط آنلاین بود. این برنامه با توانایی تعیین اهداف مانند پس انداز برای تعطیلات ، بازنشستگی ، صورتحساب های خاص و موارد مشابه فراهم شده است. اگر تاکنون از "سیستم پاکت نامه" استفاده کرده اید ، به آن فکر کنید ، اما در قالب دیجیتال.

تعداد کمی از بانک ها ، در صورت وجود ، این نوع ابزارها را مستقیماً در برنامه های بانکی تعبیه کرده اند. در عوض ، شما معمولاً به یک برنامه دوم مانند ضرابخانه یا سرمایه شخصی نیاز دارید. طبق گفته پلیس آندروید ، تصمیم به خاموش شدن تا حدی به دلیل ادغام قریب الوقوع BBVA با PNC است. در بیانیه ای برای پلیس آندروید ، BBVA توضیح داد:

BBVA USA به طور مستمر اولویت ها و منابع استراتژیک را ارزیابی می کند ، از جمله مشارکت های موجود و بالقوه با سازمان های خارج. ما از فرصت ادغام در حال انتظار با PNC برای ارزیابی مجدد اهداف خود برای BBVA USA استفاده کرده ایم ، بنابراین بر روی مواردی تمرکز کرده ایم که بیشترین معنا را برای آینده شرکت دارند ، چه به صورت مستقل و چه به صورت بالقوه با PNC. در نتیجه ، امروز ما در حال تسریع در برخی تغییرات هستیم و کار روی برخی دیگر ، از جمله بسته شدن Simple را متوقف می کنیم. این بررسی ها بخشی از فرآیندهای عادی ما هستند و منجر به بسته شدن سایر فعالیت ها در سال گذشته یا بر اساس عملکرد و محیط اقتصادی شده است ، از جمله Covault (2020) و Denizen (2019).

مشتریان ساده در حال حاضر دارای رابطه دوگانه با BBVA USA و Simple. ما این مشتریان را به برنامه تلفن همراه BBVA USA برنده جایزه منتقل خواهیم کرد. همین مشتری ها پس از بسته شدن به مشتری ، تبدیل به مشتری PNC می شوند ، که منوط به بسته شدن شرایط معمول است. به عنوان بخشی از BBVA USA ، مشتریان ساده به مجموعه محصولات و خدمات بسیار گسترده تری در کنار برنامه تلفن همراه برنده جایزه بانک که شامل ابزارهای مالی BBVA است ، دسترسی خواهند داشت.

این امر به این دلیل دنبال می شود که BBVA USA با اعلام کار متوقف نشد. خاموش کردن ساده آزلو ، یکی دیگر از بانکهای خریداری شده فقط آنلاین خود ، اکنون ایمیل مشابهی را برای مشتریان ارسال می کند:

با کمال تأسف امروز این خبر را به اشتراک می گذارم: بانک مادر ما ، BBVA US ، تصمیم استراتژیک بستن آزلو را اتخاذ کرده است. . شفافیت برای من و تیم آزلو فوق العاده مهم است ، به همین دلیل است که ما اخبار را زودتر به اشتراک می گذاریم. هیچ تغییری فوری در حساب شما و خدمات شما ایجاد نخواهد شد. متأسفیم که با رشد و شکوفایی در کنار شما – جامعه الهام بخش کارآفرینان ما – نخواهیم بود.

ما می خواهیم دوباره تکرار کنیم که خدمات آزلو و حساب شما امروز از بین نمی روند و ما ادامه خواهیم داد برای حمایت از شما در این دوره گذار. ما درک می کنیم که شما از ما س questionsال خواهید کرد لطفاً برای به روزرسانی و اخبار منتظر بمانید.

با تحسین ،
کامرون پیک ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت
تیم آزلو

با پیشرفت 2021 و فروپاشی همه گیر جهانی ، تعجب آور نخواهد بود برای دیدن خاموش شدن بیشتر خدمات و مشاغل کوچک و یا جذب شدن توسط شرکت های بزرگتر. این ممکن است موضوعی باشد که باید قبل از خرید یک سرویس مستقل کوچک و بدون چشم انداز روشن برای سودآوری به خاطر داشته باشید.

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،