مانند پوشیدن یک جفت مانیتور قابل حمل استودیو – Geek را مرور کنید

امتیاز:
8/10
؟

  • 1 – آشغال داغ مطلق
  • 2 – آشغال های ولرم سورتا
  • 3 – طرح بسیار ناقص
  • 4 – برخی از جوانب مثبت ، بسیاری از مخالفان
  • 5 – Acceptably Imperfect
  • 6 – خوب برای خرید در فروش
  • 7 – عالی ، اما نه بهترین در کلاس
  • 8 – خارق العاده ، با برخی پاورقی ها
  • 9 – ساکت شوید و پول مرا بردارید
  • ] 10 – طراحی مطلق نیروانا

قیمت: 400

 هدفون های LCD-1 Audeze روی میز بیرون.
ببینید! Audeze LCD-1! Andrew Heinzman

برای شنیدن صدای بزرگ و واضح بلندگوهای بزرگ یا مانیتورها نیازی نیست که همسایگان خود را خسته کنید. هدفون های مرجع LCD-1 Audeze موفق به تکرار تجربه بلندگوهای بزرگ دسک تاپ در یک بسته قابل حمل راحت می شوند. اما با طراحی پشت باز و درایورهای مسطح ، توصیه آنها به کسی غیر از افراد صوتی و موسیقی دان دشوار است.

این چیزی است که ما دوست داریم

  • صدای جزیی و تفصیلی
  • یک پاسخ مسطح که برای ویرایش صدا مناسب است [19659004] راحت و قابل حمل

و آنچه که ما نمی کنیم

  • طراحی با پشت باز به معنای این است که افراد دیگر می توانند موسیقی شما را بشنوند
  • فاقد پانچ
  • صدای بیس عالی ، اما بدون سر و صدا

400 دلار LCD-1 ارزانترین تلفنهای سری مرجع LCD Audeze است. اما آنها هنوز هم موفق شدند مرا از من دور کنند. من جفت دیگری هدفون 400 دلاری با این نوع وضوح ، مرحله صدا و پاسخ فرکانس تخت نشنیده ام و فاکتور شکل قابل دسترس باعث می شود این هدفون حتی بهتر شود.

اما این توله سگها برای همه مناسب نیستند و من باید این واقعیت را چنگ بزنم. طراحی پشت باز در بیشتر شرایط مناسب هدفون غیر عملی است. به علاوه ، کمبود صدای مشت و صدا ، اگرچه برای ویرایش یا ضبط صدا مناسب است ، اما ممکن است برخی از علاقه مندان را که می خواهند به آهنگهای مورد علاقه خود با یک هدفون خوب گوش دهند ، خاموش کند.

معامله با هدفون های پشت باز چیست؟

قبل از اینکه در مورد کیفیت صدا و کیفیت ساخت و آن چیزهای بی نظیر صحبت کنیم ، باید تفاوت هدفون های پشت باز و پشت بسته را به خانه برسانم. ما یک راهنمای دقیق در مورد این موضوع داریم ، اما شما احتمالاً با دیدن تصاویر متوجه شده اید. LCD-1 دارای یک مشبک پلاستیکی است که رانندگان آن را در معرض هوای آزاد قرار می دهد ، در حالی که هدفون های پشت بسته معمولی از رانندگان خود در پشت یک قطعه پلاستیکی جامد محافظت می کنند.

خوب ، پس این چگونه بر صدا تأثیر می گذارد؟ هدفون های بسته پشتی روی گوش های شما مهر و موم می کنند که از خروج صدا به هوای آزاد جلوگیری می کند. درعوض ، صدا بین گوش و قوطی شما پرش می کند و باعث ایجاد جلوه اکو صدا می شود که در هنگام گوش دادن به موسیقی با بلندگوی کامل اندازه وجود ندارد. باز کردن پشت هدفون امکان فرار صدا ، بلند کردن پرتوی پژواک از موسیقی و تسهیل جلوه "سه بعدی" تمیز با بلندگوهای واقعی را فراهم می آورد.

 Audeze LCD-1 در کیف حمل آنها.
کیف حمل سخت LCD-1 که جیب مناسبی برای کابل ها و لوازم جانبی دارد. اندرو هاینزمن

اما طراحی پشت باز دارای نقاط ضعف عمده ای است. صدا به بیرون آزاد می شود ، بنابراین هر کسی در اتاق می تواند آنچه را که در حال گوش دادن هستید ، مثل اینکه از بلندگوی کوچک پخش می شود ، بشنود. به عنوان مثال نمی خواهید از LCD-1 ها در کتابخانه یا دفتر کار آزاد استفاده کنید. همچنین ، ممکن است فرکانس های باس در یک جفت هدفون پشت باز خوب به نظر برسند (در LCD-1 عالی به نظر می رسند) ، اما طراحی پشت باز سر شما را به هم نمی زند و احساس می کنید که کمتر است بیس نسبت به هدفون های پشت بسته.

به همین دلیل ، تولیدکنندگان اغلب هدفون های پشت باز را به سمت علاقه مندان و افرادی که با موسیقی یا صدا کار می کنند ، هدف قرار می دهند. در برخی شرایط غیر متعارف (یا حتی بی فایده) هستند ، اما هنگام کار در حال حرکت یا صدای بمب گذاری در نیمه شب ، می توانند برای مجموعه ای از هدفون های کاملاً بزرگ ایستاده باشند. اگر این همان چیزی است که شما درگیر آن هستید – ادامه مطلب را بخوانید!

صدای جادویی باورنکردنی

همانطور که در بالای این مقاله اشاره کردم ، LCD-1 ها بخشی از سری مرجع LCD Audeze هستند. آنها برای افراد حرفه ای ، علاقه مندان و کلمات کلیدی (صوتی صوتی) در نظر گرفته شده اند. من فکر نمی کنم که یک فرد عادی باید اینها را بخرد ، اما با این حال ، کاش همه بتوانند آنها را امتحان کنند. با استفاده از این هدفون می توانید همه جزئیات یک آهنگ را انتخاب کنید یا آرام بنشینید و لذت ببرید که چگونه سازها بر روی صحنه صدای "3D" می نشینند.

و مانند هر مجموعه دیگری از هدفون های مرجع که ارزش نمک آنها را دارند ، LCD -1 ها دارای یک پاسخ فرکانسی مسطح اما صاف و خارق العاده هستند (شامل 10 هرتز – 50 کیلو هرتز). میانه ها عالی به نظر می رسند ، باس ها لاغر و تمیز هستند و اوج ها بدون اینکه وارد خاک یخبندان شوند ، دقیق و با صدای عالی پخش می شوند. تنها نکته من این است که پاسخ باس به دلیل طراحی پشت باز کمی مات است. شما می توانید باس را بشنوید ، عالی به نظر می رسد ، اما هنگام پوشیدن LCD-1 سر شما سر و صدا نمی کند.

 Audeze LCD-1s روی میز قهوه من.
Andrew Heinzman

اکنون خوب است زمان ذکر این است که Audeze LCD-1 به جای درایورهای دینامیکی که در بیشتر هدفونها استفاده می شود ، از درایورهای مغناطیسی مسطح استفاده می کند. ما یک راهنمای کامل در مورد هدفون مسطح در How to to Geek داریم ، اما نکته اصلی این است که درایورهای مسطح اعوجاج بسیار کمی را به سیگنال وارد می کنند ، حتی در میزان زیاد. اعوجاج صفر چیز خوبی است ، اما رانندگان مسطح در LCD-1s فاقد مشت و هیجان هستند ، صدایی برای شما ایجاد می شود که می تواند کمی بالینی باشد.

اگر مهندس صوتی هستید ، بیس مقصر و کمبود از پانچ معاملات منصفانه ای برای صدای زرق و برق دار واضح است. همانطور که گفته شد ، این هدفون برای کسی نیست که با یک صدای سرگرم کننده ، تند و تیز باس وسواس داشته باشد. برای این منظور ، ممکن است یک جفت هدفون پویا بسته داشته باشید. همچنین می توانید به هدفون های دیگر در سری مرجع LCD Audeze نگاه کنید که دارای درایورهای بزرگتر و صدای تندتر هستند.

آه ، آخرین یادداشت در مورد صدا. من واقعاً قدردانی می کنم که LCD-1 ها دارای امپدانس 16 اهم هستند. دیگر هدفون های پشت باز مانند Sennheiser HD 600 دارای امپدانس بسیار بالایی هستند ، که اساساً به این معنی است که بدون کمک تقویت کننده صدای آرام و تند دارند. با 16 اهم ، می توانید LCD-1 ها را به هر منبع صوتی متصل کرده و بدون کمک تقویت کننده هدفون شروع به کار کنید ، که خبر بسیار خوبی برای آماتورها و افراد با بودجه است.

ساختاری محکم اما سبک و قابل حمل

 ] عکسی از Audeze LCD-1s در خارج.
Andrew Heinzman

هدفون های پشت باز برای گوش دادن خصوصی خوب نیستند ، به همین دلیل آنها معمولاً بزرگ ، بزرگ و قابل حمل نیستند. اما Audeze تصمیم گرفت LCD-1s را سبک ، تاشو و قابل حمل کند ، که برای من منطقی است. علاقه مندان و دانش آموزانی که با صدا کار می کنند به یک ایستگاه قابل حمل برای مانیتورهای اندازه کامل احتیاج دارند ، به عنوان ارزان ترین هدفون در مجموعه مرجع Audeze ، LCD-1s یک انتخاب آشکار به نظر می رسد.

تا آنجا که کیفیت ساخت بالا می رود ، LCD -1 ها با اکثر هدفون های بین 200 تا 500 دلار قابل مقایسه هستند. در صورت مراقبت صحیح ، از قطعات پلاستیکی و آلومینیومی سبک آن باید برای همیشه دوام داشته باشید. رانندگان با دست ساخته شده اند و مانند سایر هدفون های Audeze ، LCD-1 ها نیز در کالیفرنیا مونتاژ می شوند.

خنده دار است ، من شنیده ام برخی از مردم LCD-1 را "بسیار سبک" یا "خیلی پلاستیکی" توصیف می کنند " نه ، این حرف دیوانه است LCD-1 ها سبک هستند اما احساس سختی و ساخت خوبی دارند. سادیست ها ممکن است یک جفت هدفون ناراحت کننده ترجیح دهند ، صداهای صوتی ممکن است مجموعه ای از قوطی های اندازه پنکیک را ترجیح دهند ، اما به عنوان یک محصول "سطح پایین" ، منطقی است که LCD-1 ها جمع و جور و سبک باشند.

 Audeze LCD-1 به iPod متصل است.
آیا کابل وقتی به آن وصل می شود کمتر خمیده به نظر می رسد؟ Andrew Heinzman

با این اوصاف ، وضعیت کابل ممکن است برخی از افراد را خسته کند. LCD-1 ها از کابل 3.5 میلی متری اسپلیت استفاده می کنند ، بنابراین شما با دو سیم کوچک آویزان از هر دو گوش گیر کرده اید. این مانند پوشیدن یکی از آن کلاه های فضای باز با نخ چانه است که مایه شرمساری است ، گرچه غیر معمول نیست که هدفون های "حرفه ای" دو ورودی داشته باشند. (اتفاقاً لازم نیست نگران مخلوط کردن کابل های "چپ" و "راست" باشید. هر دو جک 3.5 میلی متری استریو هستند و هدفون ها تصمیم می گیرند که از سیگنال چپ یا راست استفاده کنند.)

من نمی گویم واقعاً از طرح كابل اسپلیت (در صورت قرار دادن سیم از پشت به پشت آسان است) فراموش نکنید ، اما آرزو می كنم كه LCD-1 ها دارای یك كابل اضافی باشند. هزینه تعویض ها 35 دلار (یا 20 دلار برای مارك های دیگر) است ، كه بیش از هر كسی كه باید برای یك كابل 3.5 میلی متری خرج كند ، بیشتر است. به اعتبار آودز ، LCD-1 ها همچنین با یک آداپتور 1/4 اینچی و یک کیف حمل سخت ارائه می شوند که در کوتاه مدت از سیم اضافی ارزش بیشتری دارند.

اگر پول بدست آورده اید ، به ادامه بروید این

فیل در اتاق است؟ چی میگی تو؟ اوه ، فهمیدم Audeze LCD-1 با 400 دلار سرمایه گذاری بسیار سنگینی است. من فکر نمی کنم که یک فرد عادی باید 400 دلار برای یک هدفون هزینه کند – به خصوص یک جفت هدفون پشت باز که وقتی در انظار عمومی نیستید یا روی کاناپه کنار دیگر قابل توجه خود نشسته اید ، بی فایده است. [19659026] اما من مهندسین صدا ، موسیقی دانان و علاقه مندان را تشویق می کنم که غوطه ور شوند. LCD-1 شفافیت ، تصویربرداری استریو و پاسخ فرکانس مسطح نمایشگرهای کاملاً بزرگ را بدون ایجاد فضای خالی در میز کار یا ایجاد مزاحمت برای همسایگان ارائه می دهد. آنها به خوبی ساخته شده اند و یکی از معدود هدفون های پشت باز "قابل حمل" استودیو هستند که خبر خوبی برای علاقه مندان و دانشجویانی است که نیاز به ضبط یا ویرایش صدا در خارج از خانه دارند.

هنوز هم ، من تصور نکنید که LCD-1 ها تنها گزینه برای علاقه مندان یا مهندسان صوتی هستند که به دنبال جایگزینی برای بلندگوهای اندازه کامل هستند. شرکت هایی مانند Sennheiser و Beyerdynamic هدفون های پشت باز با کیفیت را در محدوده 200 دلار به فروش می رسانند و برخی از هدفون های پشت بسته مانند Sony MDR-7506 افسانه ای می توانند کار را با زیر 100 دلار انجام دهند (و من جفت های استفاده شده تا 30 دلار را دیده ام) . تقریباً با هر بودجه ای می توانید دنده های صوتی با کیفیت پیدا کنید – Audeze LCD-1 فقط یکی از بهترین تجهیزات در محدوده 300 تا 400 دلار است.

آنچه ما دوست داریم

  • صدای جزئی و گسترده [19659004] یک پاسخ مسطح برای ویرایش صدا مناسب است
  • راحت و قابل حمل

و آنچه که ما نمی کنیم

  • طراحی با پشتوانه باز به این معنی است که دیگران می توانند موسیقی شما را بشنوند
  • فاقد پانچ است
  • بیس عالی صدا ، اما بدون سر و صدا

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،