20٪ بزرگسالان از VPN برای دسترسی به محتوای مسدود شده جغرافیایی استفاده می کنند

با وجود بلوک های جغرافیایی ، با توجه به این تحقیق از Global Web Index ، تعداد قابل توجهی از کاربران اینترنت از نحوه دسترسی به محتوای محدود از طریق VPN آگاه هستند.

شرکت تحقیقات بازار استفاده از خدمات آنلاین را در 34 مورد مختلف ردیابی می کند کشورها و ادعا می کند که بیش از 20 درصد بزرگسالانی که در بازارهای آنلاین در حال توسعه مانند ویتنام ، اندونزی ، تایلند ، برزیل و هند مورد نظرسنجی قرار می گیرند ، از VPN برای دسترسی به محتوای مورد نظر خود استفاده می کنند قبل از اینکه در آنجا راه اندازی شود.

در گذشته اخیر تحت نگرانی قرار گرفته است که Netflix سعی در ممنوع کردن دسترسی کاربران به سرویس پخش جریانی از طریق VPN دارد.

هاپ بلاک های جغرافیایی اغلب در یک منطقه خاکستری قانونی وجود دارد. منطقه ای که کاربر VPN در آن قرار دارد لزوماً با دارندگان حقوق محتوا توافق نامه ای ندارد ، اگرچه کاربر هزینه دسترسی به سرویس پخش جریانی را پرداخت کرده است ، مانند Netflix یا Spotify.

"اگرچه این روند ممکن است دارندگان حقوق را نگران کند ، اما کاربران VPN باید به خودی خود تهدید تلقی نمی شود. " "در حقیقت ، آنها بیشتر از حد متوسط ​​هزینه پرداخت خدمات موسیقی یا پخش ویدئو را دارند و حداقل این ارقام نشان دهنده امکاناتی است كه سرویس هایی مانند Spotify و Netflix به بازارهای بیشتری گسترش می دهند."

نظرسنجی GWI نشان می دهد که ایالات متحده هنوز بهترین بازار Netflix است و سوئد ، خانه Spotify ، محبوب ترین کشور غول جریان موسیقی است.

اما به عنوان مثال مکزیک و برزیل ثابت شده است که کانون توجه کاربران Netflix است.

در همین حال ، در اروپا ، ابتکار عمل دیجیتال اتحادیه اروپا برای اروپا ، که طیف گسترده ای از مسائل آنلاین برای شهروندان اتحادیه اروپا را حل می کند ، خواستار پایان دادن به تمام بلوک های جغرافیایی آنلاین در سراسر قاره است.

 تأثیر VPN ها در Spotify و Netflix "width =" 278 "height =" 300 "srcset =" https://vpncreative.net/wp-content/uploads/2019/10/The- Impact-of -VPNs-on-Spotify-and-Netflix-278x300.jpg 278w، https://vpncreative.net/wp-content/uploads/2019/10/- تأثیر-VPNs-در-تبلیغات-و- -Netflix.jpg 600w "sizes =" (max-width: 278px) 100vw، 278px "/> 
 
<figcaption id= عکس: فهرست وب جهانی

دسته‌هاNews، Uncategorized، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،