5 مورد برتر فنی که می توانید با VPN ارزان تر خریداری کنید

به دنبال آخرین مقاله ما که توضیح می دهد چگونه می توانید از VPN استفاده کنید تا نه تنها امنیت آنلاین خود را حفظ کنید. همچنین می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند. این به لطف مواردی مانند قیمت گذاری منطقه ای است ، چیزی که به ویژه در مواردی مانند پروازها و هتل ها معمول است. اما ، با سفر COVID-19 به سفرهای بین المللی از گذشته. ما در اینجا هستیم تا 5 مورد برتر فناوری را که می توانید با VPN ارزان تر خریداری کنید به شما بگوییم.

1. خدمات پخش جریانی!

تقریباً همه ما امروزه نوعی اشتراک پخش جریانی داریم. چه برای فیلم ها و نمایش های تلویزیونی با Netflix و Prime Video باشد. یا چیزی مثل موسیقی با اسپاتیفای. در هر منطقه قیمت گذاری متفاوتی وجود دارد. و برای اکثر این سرویس های پخش جریانی ، این بدان معنی است که بسته به محل زندگی خود می توانید با هزینه کمتری اشتراکی را انتخاب کنید. و این دقیقاً همان عملکردی را دارد که شما آن را در مکان واقعی خود خریداری کرده اید. اشتراک را با hide.me VPN انجام دهید و همچنین می توانید از طریق Netflix ، Prime Video ، Hulu و بسیاری دیگر به کتابخانه های ایالات متحده دسترسی داشته باشید. ترکیب عالی

2. بازی ها!

بسیاری از ویترین های اصلی فروشگاه های رایانه ای نوعی ساختار قیمت گذاری منطقه ای دارند. این بدان معنی است که در بسیاری از مکان ها بازی ها بسیار ارزان تر هستند. امثال Steam و GOG دو مورد هستند که دارای قیمت های منطقه ای هستند ، به این معنی که می توانید بازی ها را با قیمت های بسیار مسخره ای دریافت کنید. اما توجه به این نکته مهم است که Steam می تواند و افراد را برای خرید بازی در منطقه ای که اهل آن نیستند ممنوع کرده است. بنابراین ، این را در ذهن داشته باشید. GOG همچنین می تواند شما را ممنوع کند ، بنابراین مراقب باشید! این خطر به عهده خود شخص است.

3. Adobe Creative Cloud

برای متخصصانی که در آنجا حضور دارند ، مطمئن هستم که شما به خوبی از هزینه های گزاف مرتبط با Adobe CC مطلع هستید. خوشبختانه ، می توانید از VPN نیز استفاده کنید تا قیمت های کمتری در اشتراک خود دریافت کنید. این یک روش عالی برای صرفه جویی در هزینه افرادی است که مجموعه Adobe CC را کمی گران می دانند.

4. Microsoft Office 365

برای کسانی که نیاز به دسترسی به مجموعه گسترده ابزارهای اداری مبتنی بر ابر دارند که Microsoft Office 365 ارائه داده است. سپس VPN یک انتخاب خارق العاده برای ارزان تر کردن آن است. به لطف قیمت گذاری منطقه ای ، هنگامی که به سرور هندی یا اوکراینی متصل باشید می توانید سالانه بیش از 50 دلار پس انداز کنید. VPN برای کسانی که اشتراک Office 365 دارند الزامی است

در بسیاری از مناطق ، مواردی مانند Target ، Amazon ، eBay و موارد دیگر در دسترس نیستند. این بدان معناست که افراد در برخی معاملات عالی و مواردی که در غیر این صورت به آنها دسترسی نخواهند داشت را از دست می دهند. با استفاده از VPN می توانید این بلوک ها را دور بزنید و به این سایت های خرید دسترسی پیدا کنید. این مورد مخصوصاً برای کسانی که دوست دارند از طریق eBay جستجو کنند بسیار مناسب است اما از کجا آمده اید در دسترس نیست.

امنیت پیشرو در صنعت hide.me VPN را از دست ندهید!

اطمینان حاصل کنید که از طرح Premium ما بازدید می کنید تا بتوانید امنیت ، پیشگیری انسداد جریان و بسیاری موارد دیگر را در صنعت خود داشته باشید. برای کسانی که مرتباً به صورت آنلاین خرید می کنند ، VPN ابزاری ضروری است!

اکنون بخرید

VPN hide.me چه دریافت می کنید؟ خوب ، امنیت پیشرو در صنعت ، پشتیبانی WireGuard ، پشتیبانی بومی IPv6 ، 10 اتصال همزمان و موارد دیگر. علاوه بر این ، ما همچنین از کتابخانه های جریان معروف ایالات متحده در محبوب ترین سرویس های جریان مانند Netflix ، Prime Video و + Disney پشتیبانی می کنیم. بنابراین ، با اشتراک های پخش جریانی فعلی خود می توانید به محتوای بیشتری دسترسی پیدا کنید. همچنین برای کسانی که به دنبال یافتن معاملات آنلاین با لیست گسترده مکان سرور ما هستند ، بسیار مناسب است.

همچنین 30 روز ضمانت بازگشت پول وجود دارد ، بنابراین می توانید خدمات ما را امتحان کنید. و اگر به هر دلیلی راضی نیستید ، می توانید پول خود را پس بگیرید. فقط با پشتیبانی 24/7 ما صحبت کنید تا در صورت نیاز از آن کمک بگیرید. با آنها می توان از طریق ایمیل در [email protected] یا از طریق گفتگوی زنده تماس گرفت.

دسته‌هاPrivacy News، دانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،