چگونه Valorant را در یک منطقه مختلف در سال 2020 بازی کنیم

Valorant یک بازی سرگرم کننده است اما من از اینکه نمی توانم با دوستانم از مناطق دیگر بازی کنم ناامید شدم. با عزم برای یافتن راه حل ، آزمایشاتی را انجام دادم و سرانجام راهی برای حل این مسئله کشف کردم.

با VPN می توانید به راحتی منطقه Valorant خود را تغییر دهید. VPN به شما امکان می دهد مکان واقعی خود را پنهان کنید و به نظر می رسد از هر مکانی که انتخاب می کنید در حال پخش است.

بعد از آزمایش 30+ VPN ، من از قابلیت اطمینان و سرعت NordVPN خوشم آمد زیرا همه چیزهایی را که برای بازی نیاز داشتم فراهم می کرد والورانت از هر کشوری که می خواهم. برای بهتر کردن اوضاع ، حتی می توانید با ضمانت استرداد پول آن را به مدت 30 روز به صورت رایگان امتحان کنید.

امروز بازی Valorant را شروع کنید!

بازی Valorant با NordVPN امروز!

چرا به VPN برای بازی Valorant نیاز دارید

هنگامی که برای Riot ID ثبت نام کنید ، حساب شما در یک منطقه قفل می شود. Riot تمایل ندارد به بازیکنان اجازه دهد این کار را به راحتی تغییر دهند. در League of Legends ، بازی محبوب دیگر آن ، Riot حتی از بازیکنان برای ایجاد تغییر متهم شد.

VPN به شما امکان می دهد در هر کشوری باشید ، بنابراین می توانید در هر مکانی که دوست دارید ثبت نام کنید. تا زمانی که VPN خود را فعال کرده باشید ، می توانید Valorant را در آن منطقه بازی کنید.

با VPN به راحتی می توانید منطقه Valorant خود را تغییر دهید و از هرجای دیگر بازی کنید شما انتخاب می کنید.

NordVPN را به مدت 30 روز به صورت رایگان امتحان کنید!

بهترین VPN ها برای بازی Valorant در دسامبر 2020

1. NordVPN – شبکه سرور بزرگ برای بازی Valorant از هرجای دیگر

 مجموعه کوچکی از دستگاه های فن آوری سازگار با NordVPN.

  • سرعت بسیار سریع برای بازی Valorant بدون وقفه
  • 5450 سرور در سراسر جهان برای اتصال به هر منطقه : Netflix ، Disney + ، HBO Max ، Hulu ، پراکسی iPlayer ، Vudu و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows ، Mac ، iOS ، Android ، Linux ، روترها ، Apple TV و موارد دیگر

NordVPN دارای 5450 سرور در سراسر کشور است world یعنی شما می توانید به هر مکانی به طور قابل اعتماد وصل شوید. من سرورهای خود را در هنگ کنگ و ونکوور آزمایش کردم و به راحتی می توانم یک حساب Riot تنظیم کنم و Valorant را طوری بازی کنم که گویی در آن مناطق هستم.

Smartplay اطمینان می دهد که بهترین سرور ممکن را دریافت کنید هر زمان که به مکانی متصل شوید. این مرا به بهترین سرورهای هر دو کشور انتخاب شده متصل کرد ، بنابراین در هنگام بازی Valorant هیچ وقفه ای نداشتم.

نکته جالب دیگر در مورد NordVPN سریع بودن آن است. در طول آزمایشاتم ، به طور مداوم بیش از 65 مگابیت در ثانیه را دریافت کردم. این دو برابر بیشتر از چیزی است که شما برای بازی کردن به Valorant ، نیاز دارید بنابراین در هنگام بازی هیچ تاخیر یا افت فریم نخواهید داشت.

وقتی دیدم کمی ناامید شدم که NordVPN Paypal را در کشور من قبول نمی کند. این به طیف وسیعی از گزینه های پرداخت اجازه می دهد بنابراین مشکل بزرگی نبود. و حتی اگر ارز مورد نظر شما رمز ارز باشد ، رمز ارزها را می پذیرد!

هنگامی که تصمیم گرفتید نحوه پرداخت را پرداخت کنید ، می توانید با آخرین تخفیف 68٪ تخفیف بگیرید. اگر هنوز مطمئن نیستید ، می توانید با ضمانت استرداد وجه آن ، خدمات را به مدت 30 روز امتحان کنید. برای آزمایش این موضوع ، من در روز 25 ثبت نام خود با نماینده خدمات مشتری تماس گرفتم. آنها پس از یک مکالمه کوتاه ، درخواست من را تأیید کردند و فقط 5 روز بازپرداخت به حساب من برگشت.

Valorant را با NordVPN اکنون بازی کنید!

2. ExpressVPN – سرعت سریع برای بازی Valorant بدون تأخیر

  • سرعت فوق العاده سریع برای بازی Valorant بدون وقفه
  • 3000 سرور در سراسر جهان برای اتصالات مطمئن
  • MediaStreamer با تنظیمات بهینه شده سرعت را افزایش می دهد
  • 5 اتصالات همزمان دستگاه
  • ضمانت 30 روزه برگشت پول
  • با این نسخهها کار با: Netflix ، Disney + ، HBO Max ، Hulu ، پراکسی iPlayer ، Vudu و موارد دیگر
  • سازگار با: Windows ، Mac ، iOS ، Android ، Linux ، روترها ، Apple TV و موارد دیگر

من تحت تأثیر سرعت ExpressVPN ها قرار گرفتم. پس از اتصال به سرورهای انگلستان و کانادا ، به طور مداوم 60 مگابیت بر ثانیه دریافت کردم – دو برابر سرعت توصیه شده برای Valorant . بنابراین ، برای بیرون آوردن مخالفت ، در هر منطقه ای که باشند ، مشکلی نخواهید داشت.

با بیش از 3000 در سال 94 ، برای اتصال به هیچ منطقه ای مشکلی نخواهید داشت در سراسر جهان . من 5 سرور در انگلستان و 5 سرور در کانادا آزمایش کردم و هر یک از آنها Riot را فریب دادند و فکر کردند در آن مکانها هستم.

MediaStreamer یکی دیگر از ویژگی های خوب ExpressVPN است. با راهنمای مفید آن ، من موفق شدم PS4 خود را در حدود 5 دقیقه وصل کنم و به بسیاری از ویژگی های VPN دسترسی پیدا کنم. این بدان معنی است که MediaStreamer همچنین به شما امکان می دهد نسخه کنسولی Valorant را از هر منطقه پخش کنید.

اگرچه ExpressVPN خدمات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد ، اما قیمت آن متناسب است. خوشبختانه ، شما می توانید با تخفیف کنونی خود 49 درصد تخفیف بگیرید ، و این قیمت بسیار جذاب تر است!

ExpressVPN حتی با تخفیف ، به اندازه کافی مطمئن است که 30 روز پول ارائه دهد- ضمانت برگشت . من تصمیم گرفتم بررسی کنم که این روند چقدر ساده است. 24 روز پس از ثبت نام ، به نماینده خدمات مشتری پیام دادم و برای بازپرداختم تأیید کردم. من فقط 3 روز پولم را پس گرفتم.

Valorant را با ExpressVPN بازی کنید اکنون!

3. Surfshark – اتصالات نامحدود دستگاه برای بازی چند نفره

 مجموعه کوچکی از دستگاه های فن آوری سازگار با Surfshark.

  • سرعت چشمگیر برای بازی Valorant بدون آزار دهنده تأخیر
  • 1700 سرور برای اتصالات مطمئن
  • اتصالات همزمان دستگاه نامحدود
  • ضمانت 30 روزه برگشت پول
  • با این نسخهها کار با: Netflix ، پراکسی iPlayer ، Hulu ، HBO Go ، Showtime و موارد دیگر
  • سازگار با Mac ، Windows ، Linux ، Android ، iOS ، Roku و موارد دیگر

Surfshark اتصالات دستگاه نامحدود را ارائه می دهد. تصمیم گرفتم با اتصال لپ تاپ های قدیمی خود نیز این ویژگی را آزمایش کنم. من 4 دستگاه متصل به سرورها در ایالات متحده ، ایرلند ، هنگ کنگ و مجارستان داشتم و همه ثابت بودند. این بدان معناست که برای اجرای Valorant با استفاده از یک حساب Surfshark در چندین مکان مشکلی نخواهید داشت!

سرورهای Surfshark دارای سرعت چشمگیر هستند تا بتوانند به اتصالات نامحدود خود ادامه دهند. 20 سروری که آزمایش کردم 50 مگابیت در ثانیه به من دادند که بیش از آن چیزی است که شما برای بازی Valorant نیاز دارید. با این سرعت ، شما مشکلی نخواهید داشت که عمان را پشت سر تیم خود فرار کنید.

تنها نقطه ضعف Surfshark که متوجه شدم کمبود سرور است. این ناامید کننده بود اما فقط تا زمانی که من تست های خود را تمام کردم. به نظر من سرورها با کیفیت بالا ، ارائه دهنده سرعت قابل اطمینان و همچنین در هر منطقه ای که می توانید بازی کنید ، در دسترس هستند. تخفیف ، ارزان تر بودن آن.

شما حتی می توانید Surfshark را به مدت 30 روز امتحان کنید و همچنان پول خود را پس بگیرید. برای اطمینان از اینکه این کار واقعاً عملی شد ، برای بازپرداخت اشتراک 27 روزه خود با نماینده مشتری تماس گرفتم. پولی را که پس از 6 روز صرف کردم ، داشتم.

Valorant With Surfshark Now را بازی کنید!

نحوه ثبت نام در Riot برای بازی Valorant در هر منطقه

  1. بارگیری VPN . من NordVPN را به دلیل شبکه جهانی سرور گسترده و همچنین سرعت بسیار سریع آن توصیه می کنم.
  2. یک سرور در منطقه مورد نظر خود انتخاب کنید . به یک سرور در منطقه ای که می خواهید Valorant در آن بازی کنید متصل شوید.
  3. برای یک حساب Riot در آن منطقه ثبت نام کنید . با مراجعه به riotgames.com و انتخاب "ایجاد حساب" برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. مراحل را دنبال کنید ، اما مطمئن شوید که منطقه شما در جایی که می خواهید تنظیم شده باشد.
  4. وارد سیستم شوید Valorant . با استفاده از حساب Riot تازه راه اندازی شده خود ، وارد برنامه Valorant شوید. فراموش نکنید که VPN خود را به همان منطقه متصل کنید.
  5. پخش Valorant ! شروع به پخش Valorant از منطقه جدید خود کنید! [19659068] اکنون NordVPN را به صورت رایگان امتحان کنید!

    س FAالات متداول درباره بازی Valorant با VPN

    🤩 آیا می توانم با دوستانم از هند ، چین و خارج از کشور Valorant بازی کنم؟

    بله ، اما فقط در صورت استفاده از VPN. تمام VPN های آزمایش شده من دارای شبکه های سرور بزرگی هستند بنابراین شما می توانید هر کشوری در سراسر جهان را انتخاب کنید. با این حال ، به یاد داشته باشید که شما برای مناطق مختلف باید حساب های مختلفی ایجاد کنید و در هنگام بازی باید همیشه به یک VPN متصل شوید.

    🤓 آیا VPN در هنگام بازی Valorant باعث افزایش زمان تاخیر می شود؟ 19659073] اگر از VPN قابل اطمینان برای بازی استفاده می کنید ، اینگونه نیست. در واقع ، استفاده از VPN حتی می تواند به شما کمک کند – ISP ها بعضی اوقات عمداً سرعت شما را گاز می دهند. اما به محض اتصال به VPN ، ISP دیگر نمی تواند سرعت شما را کاهش دهد. بعلاوه ، VPN هایی که آزمایش کردم سرعت بالایی دارند و عملکرد خوبی هم دارند در حالی که من بازی کردم.

    🤑 آیا می توانم از VPN رایگان برای بازی Valorant استفاده کنم؟

    VPN های رایگان ایده بدی است . همه ما دوست داریم پس انداز کنیم ، اما برخی از راه هایی که در نهایت برای پرداخت رایگان VPN پرداخت می کنید این تجارت را به یک تجارت وحشتناک تبدیل می کند. این می تواند از محدودیت مضحک داده های کوچک ، بدافزار ، سرورهایی باشد که حتی در کشوری نیستند که قرار است در آن باشند.

    اگر واقعاً می خواهید در VPN پس انداز کنید ، وضعیت شما خیلی بهتر است. بررسی تخفیفات و ضمانت های برگشت پول موجود در خدمات حق بیمه VPN ذکر شده در بالا!

    امروز بازی Valorant را شروع کنید!

    اکنون بازی Valorant را شروع کنید!

    اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که می توانید Valorant را از هر منطقه بازی کنید ، به VPN نیاز دارید . با استفاده از VPN ، می توانید یک حساب Riot متصل به هر منطقه ایجاد کرده و از آن برای پخش Valorant با استفاده از آن سرورها استفاده کنید.

    توصیه من NordVPN است به دلیل قابلیت اطمینان و سرعت باورنکردنی آن ] تعداد بسیار زیاد سرورهای سریع این بدان معنی است که شما می توانید در هر منطقه و بدون تأخیر Valorant بازی کنید. حتی می توانید NordVPN را به مدت 30 روز با ضمانت استرداد پول آن امتحان کنید. اگر راضی نیستید ، می توانید لغو کرده و پول خود را به طور کامل بازپرداخت کنید!

    اکنون NordVPN را به صورت رایگان امتحان کنید!

    به طور خلاصه ، بهترین VPN ها برای بازی Valorant عبارتند از:…

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ،