بهترین نرم افزار مدیریت آسیب پذیری

امنیت شبکه یک نگرانی مهم برای هر شغلی است ، بنابراین هر شرکت به فرایند و ابزاری برای رفع آسیب پذیری ها نیاز دارد که می تواند منجر به نقض داده های پرهزینه شود.

برای یافتن بهترین محصولات نرم افزاری مدیریت آسیب پذیری ، ما تجزیه و تحلیل کردیم صدها نقطه داده از چندین منبع برای تعیین بهترین ابزارهایی که می توانند تجارت شما را از تهدیدهای جدی مانند از دست دادن داده ها ، اطلاعات قابل شناسایی شخصی (PII) ، تخلفات نظارتی نظارتی (مانند GDPR و PCI) و حملات DDoS . برای برخی از 30 ویژگی محصولی که بررسی کردیم ، به بخش خصوصیات اصلی ما مراجعه کنید.

با متوسط ​​هزینه نقض داده به 4 میلیون دلار ، به علاوه پتانسیل از دست رفتن اطلاعات حساس و مزیت رقابتی و همچنین مشتریان ناراضی ، نزدیک می شود. ، یک ابزار مدیریت آسیب پذیری که به عنوان یک راه حل جامع امنیتی مستمر عمل می کند ، کاملاً هزینه دارد.

نرم افزار مدیریت آسیب پذیری چیست؟

بسیاری از مردم با ابزارهای رایج امنیت سایبری ، مانند نرم افزار ضد ویروس و دیوارهای آتش آشنا هستند [19659007]. این ابزارها برای مدیریت حملات در صورت بروز طراحی شده اند – واکنش پذیر هستند. از طرف دیگر ، نرم افزار مدیریت آسیب پذیری رویکرد دیگری در مورد امنیت سایبری دارد. ابزار آسیب پذیری در عوض برای جستجوی فعالانه نقاط ضعف با اسکن و شناسایی نقاط ضعف موجود در شبکه و ارائه پیشنهادات اصلاح برای کاهش احتمال بالقوه نقض امنیت شرکت در آینده طراحی شده است تا شرکت ها بتوانند از هکرها جلوتر باشند.

فراتر از این با ارائه بینشی در مورد چگونگی اصلاح تهدیدات احتمالی امنیت سایبری ، برخی از ابزارهای مدیریت آسیب پذیری می توانند سطوح تهدید را به نقاط ضعف اختصاص دهند ، که به تیم های فناوری اطلاعات امکان می دهد مهمترین موضوعاتی را که باید در ابتدا مورد بررسی قرار گیرند اولویت بندی کنند. برخی حتی می توانند آسیب پذیری های خاص را با استفاده از وصله های و اصلاحات دیگر به طور خودکار برطرف کنند.

مدیریت آسیب پذیری در مقابل تست قلم و BAS

اول ، برخی از تعاریف و تفاوت های رویکرد آسیب پذیری تعدادی ابزار وجود دارد که اسکن آسیب پذیری اساسی را ارائه می دهند ، و بسیاری از آنها برای کارکنان امنیتی باهوش که به دنبال رویکرد کم هزینه تر هستند رایگان است. یک مرحله بالاتر ارزیابی آسیب پذیری است ، که وضعیت امنیتی و آسیب پذیری کلی سازمان را تجزیه و تحلیل می کند و می تواند راه حل ها را اولویت بندی کند. مدیریت آسیب پذیری هر دو رویكرد را تركیب می كند و اولویت بندی و اصلاح را – كه بعضاً خودكار است – برای یك راه حل امنیتی كاملاً مناسب برای بنگاه های اقتصادی و در نتیجه تمرکز این لیست محصولات برتر ، اضافه می كند.

] تست نفوذ و نقض و شبیه سازی حمله (BAS) که شامل نزدیک شدن به دفاعی امنیتی سازمان به عنوان یک هکر برای یافتن نقاط ضعف است و به ویژه ابزارهای BAS می توانند به اولویت بندی اصلاحات کمک کنند. [19659012] مزایای ابزارهای مدیریت آسیب پذیری

علاوه بر محافظت ارائه شده توسط نرم افزار مدیریت آسیب پذیری خوب ، محصولات می توانند در وقت کارمندان صرفه جویی کنند که یک ابزار آسیب پذیری رایگان به آن نیاز دارد و بنابراین یک محصول جامع مدیریت آسیب پذیری می تواند هزینه های خود را هم در نقض داده های جلوگیری شده و هم وقت کارکنان امنیتی صرفه جویی شده است که می تواند صرف پروژه های استراتژیک شود.

مدیریت آسیب پذیری برتر Solutions

هنگام تهیه این لیست ، ما اطلاعاتی را از طیف گسترده ای از بررسی های کاربران و بازرگانی ، داده های آزمون شخص ثالث ، گزارش های تحلیلگر و موارد دیگر در بر داشتیم. در نهایت ، ما داده ها را به هفت دسته جوش دادیم: تشخیص ، پاسخ ، مدیریت ، استقرار ، سهولت استفاده ، پشتیبانی و ارزش ، اختصاص امتیاز برای هر یک از فهرست نقاط قوت و ضعف محصول و موارد استفاده ایده آل.

جلوتر بروید به:

مدیریت آسیب پذیری Qualys

کلید واژه: Qualys گزینه بسیار خوبی برای شرکت هایی است که اسکن خودکار بسیار دقیق می خواهند و با کمی پیچیدگی مدیریتی سر و کار دارند.  qualys

طرفداران

  • استقرار روان
  • اسكن صحيح آسيب پذيري
  • مقرون به صرفه

منفی

  • سهولت استفاده – رابط بیش از حد مدولار شده
  • بدون حفاظت از ثبت دامنه

Qualys از بدو تأسیس در سال 1999 تاکنون نام معتبری در امنیت شرکت باقی مانده است. محصول مدیریت آسیب پذیری Qualys یک مجموعه امنیتی مستمر از ابزارهای کشف دارایی ، امنیت شبکه ، امنیت برنامه وب ، حفاظت از تهدید و همکاری است. mpliance نظارت.

ادعای شهرت آن اسکن آسیب پذیری بسیار دقیق آن است ، که به صورت خودکار انجام می شود و نیاز به مداخله کاربر ندارد. Qualys همچنین یک سرویس مبتنی بر ابر رایگان ، Qualys CloudView ، ارائه می دهد که قابلیت های چشمگیر مدیریت دارایی را فراهم می کند تا کاربران بتوانند اطلاعات موجود در ارائه دهندگان مختلف ابر را از یک کنترل پنل مشاهده و جمع کنند.

Qualys چند مورد دارد اشکالات معروف ، مانند سرعت اسکن کند هنگام تجزیه و تحلیل نقاط انتهایی ، و همچنین مثبت کاذب. همچنین خطر بیشتری برای هواپیماربایی دامنه وجود دارد ، زیرا آنها از حفاظت از ثبت دامنه استفاده نمی کنند. برخی از کاربران همچنین شکایت کرده اند که رابط کاربری مبتنی بر وب آسان است و راه اندازی می شود ، اما با تعداد قطعات متحرک و تعاملی موجود در مجموعه محلول بیش از حد تعدیل شده است ، که این امر می تواند جهت یابی و نگهداری آن را دشوار کند.

تشخیص

پاسخ

مدیریت

استقرار

سهولت استفاده

پشتیبانی

ارزش

Qualys

4.6

4،5

4،7

4،8

4.4

4.4

3.9

Rapid7 InsightVM / Nexpose

کلید واژه: Rapid7 بالاترین امتیازات امنیتی خام را در تجزیه و تحلیل ما دریافت کرده و بهترین مناسب برای سازمانهایی است که مخالف دریافت حمایت از یک جامعه بزرگ نظیر نیستند.  Rapid7 "height =" 150 "src =" http://www.esecurityplanet.com/imagesvr_ce/ 488 / Rapid7_Logo_Resize.png "style =" float: right؛ "width =" 150 "/> </span> </p>
<p dir= طرفداران

  • تست خودکار قلم
  • تعداد زیادی از منابع پشتیبانی جامعه

منفی

محبوب ترین راه حل های مدیریت آسیب پذیری Rapid7 ، InsightVM و Nexpose ، بسیاری از ویژگی های مشابه را دارند. با این حال ، InsightVM با اضافات جدید پیشرو است ، مانند داشبورد زنده پویا ، عوامل نقطه پایانی و جستجوی اطلاعات زنده. ابزار مدیریت آسیب پذیری به تنهایی می تواند تهدیدات امنیتی را اسکن ، کشف و کاهش دهد ، و علاوه بر این ، Rapid7 دارای ابزارهای مجاور موجود برای بهره برداری از آسیب پذیری ، یعنی چارچوب Metasploit است.

Rapid7 به دلیل باز بودن بسیار شناخته شده است چارچوب Metasploit ، مجموعه پیشرفته ای از ابزارها برای ایجاد و استقرار کدهای سو explo استفاده ، که به عنوان یکی از بهترین ابزارهای تست قلم موجود شناخته می شود. از آنجا که Metasploit محبوب ، قابل اعتماد و آزادانه در دسترس است ، Rapid7 تعداد زیادی از منابع پشتیبانی را در پورتال جامعه خود که در وب سایت عمومی خود میزبانی کرده است ، جمع کرده است. متأسفانه ، پشتیبانی داخلی Rapid7 اغلب از رقابت عقب است.

تشخیص

پاسخ

مدیریت

استقرار

سهولت استفاده

پشتیبانی

ارزش

سریع 7

4،6

4،7

4،7

4.5

4.4

4.0

Tenable Nessus

کلید واژه: امنیت پیشرفته برای تیم های امنیتی پیچیده – و ارزش بسیار خوبی نیز.  قابل قبول

طرفداران

  • استقرار خارج از جعبه
  • اسکن آسیب پذیری پیشرفته
  • رابط بصری

منفی

  • برای کوچک تا متوسط ​​چالش برانگیز است مشاغل با اندازه بزرگ برای حفظ

Tenable Nessus ، که قبلاً به عنوان SecurityCenter شناخته می شد ، با ارائه ویژگی هایی مانند دید مداوم ، تجزیه و تحلیل پیشرفته ، معیارهای زمان واقعی و انطباق مداوم ، که همه از طریق مشاهده و مدیریت قابل توجه است. یک سری قابل تنظیم از داشبورد و گزارش ها. قابلیت های قوی Tenable آن را به ابزاری ارزشمند برای امنیت در سطح سازمانی تبدیل کرده است ، هرچند که ممکن است برای سازمان های کوچک نیز حجیم باشد.

کاربران به لطف سریع و آسان بودن خارج از تجربه کاربر از تجربه کاربر بسیار قدردانی می کنند. استقرار جعبه ، رابط HTML5 ساده و ناوبری بصری. Nessus همچنین می تواند گروه های کاربری ایجاد کند که باعث ایجاد هماهنگی بین تیم های IT می شود و به آنها کمک می کند تا به سرعت آسیب پذیری را شناسایی و ارزیابی کنند ، سپس در جهت اصلاح اقداماتی انجام دهند.

در نهایت ، Nessus یک سیستم مدیریت آسیب پذیری قدرتمند برای شرکت هایی است که دارای منابع قابل توجهی از کارمندان برای حفظ اسکن منظم و اصلاح تهدیدات امنیت سایبری هستند. اما برای تیم ها و شرکت های کوچکتر ، گزینه های مناسب تری برای امکانات آنها وجود دارد.

تشخیص

پاسخ

مدیریت

استقرار

سهولت استفاده

پشتیبانی

ارزش

پایدار

4.5

4،6

4،1

4،6

4.5

4.6

4.4

رادار F-Secure

کلید واگذاری: رادار F-Secure ممکن است گیر نیاورد هر آسیب پذیری ، اما سرعت ، ارزش و دیدنی قابل توجه است.  f-safe

طرفداران

  • پشتیبانی از متخصصان انسانی
  • سرعت اسکن سریع
  • مقرون به صرفه
  • ] دید بالا

منفی

  • استقرار
  • موضوعاتی در زمینه تشخیص آسیب پذیری

مشابه Tenable Nessus ، F-Secure محصول Radar خود را به عنوان یک سیستم کنترل و آسیب پذیری کلید در دست توصیف می کند. با این حال ، کاربران مشکل در استقرار را گزارش کرده اند.

این ابزار به تیم ها امکان می دهد تا تهدیدات داخلی و خارجی را شناسایی و مدیریت کنند ، خطرات را گزارش دهند و PCI و ASV را مطابق با مقررات فعلی و آتی حفظ کنند. F-Secure موفقیت خود را در ترکیب مهارت انسانی آزمایشگران نفوذ در دنیای واقعی و هوش مصنوعی در توسعه این ابزار مدیریت آسیب پذیری تأیید می کند.

یکی از بهترین ویژگی های آن دید جامع آن است که یک نقشه را ارائه می دهد. از سطح حمله کامل سیستم. این امکان برای Shadow IT فراهم می کند. با افزایش قابلیت مشاهده اطلاعات IT شرکت ، کاربران می توانند آسیب پذیری های مهم را بدون تأیید صریح تیم های IT ارزیابی ، اولویت بندی کرده و به آنها پاسخ دهند. این می تواند باعث کاهش زمان و منابع شود.

رادار برای سرعت ، سادگی و قیمت گذاری مناسب است ، اما این تمرکز روی سرعت ممکن است توانایی آن را در شناسایی تمام آسیب پذیری ها به خطر بیندازد.

تشخیص

پاسخ

مدیریت

استقرار

سهولت استفاده

پشتیبانی

ارزش

F-Secure

4.2

4.3

4.2

4.3

4.2

] 3.9

4.2

4.4

4.0

Tripwire IP360

کلید واژه: ویژگی های گزارش دهی و اولویت بندی قوی ، استقرار و پیچیدگی مدیریت را تشکیل می دهد.  tripwire

طرفداران

  • اولويت پذيري آسيب پذيري
  • پيكربندي هاي معمول براي اسكن هاي زمانبندي
  • گزارش عميق

موارد منفي

  • استقرار پيچيده و سهولت استفاده

Tripwire IP360 با تمرکز قوی بر اولویت بندی آسیب پذیری طراحی شده است تا تیم ها بتوانند اطمینان داشته باشند که تلاش خود را فقط بر مهمترین آسیب پذیری ها متمرکز می کنند ، در حالی که با پیشنهاد جامع ترین و کارآمدترین روش های اصلاح ، به این امر کمک بیشتری می کنند. پس از اسکن یک محیط ، به آسیب پذیری ها دو امتیاز اختصاص می یابد: یک امتیاز مبتنی بر CVSS و همچنین یک امتیاز Tripwire از یک الگوریتم اختصاصی که بر اساس برچسب های ارزش دارایی خاص کسب و کار است. این راه حل می تواند زیرساخت های ترکیبی مدرن ، از جمله مراکز داده ، ابرهای خصوصی و ابرهای عمومی را اسکن کند.

یکی از ویژگی های محبوب IP360 ، نقشه حرارتی است که آسیب پذیری ها را با بهره برداری های موجود نشان می دهد و سطح احراز هویت و دسترسی را برای ردیابی می کند. هر تهدید قابلیت های گزارش دهی دامنه ای از دیدگاه های تجزیه و تحلیل را در بر می گیرد ، از یک مرور کلی سطح بالایی از روند تا گزارش های فنی عمیق که هر آسیب پذیری را در میزبانهای خاص مشخص می کند.

توجه: Tripwire یکی است از دو فروشنده که نظرسنجی ما را در مورد 30 ویژگی رایج آسیب پذیری کامل نکرده اند ، بنابراین امتیازات فروشنده ممکن است کمتر از این باشد که ما می توانستیم محصول را به طور کامل ارزیابی کنیم.

تشخیص

پاسخ

مدیریت

استقرار

سهولت استفاده

پشتیبانی

ارزش

Tripwire

4،4

4،4

4،5

4،1

4.3

4.4

3.8

GFI LanGuard

کلید واگذاری: دارای ویژگی غنی از قابلیت تشخیص دستگاه قوی ، اما ممکن است همه آسیب پذیری ها را نگیرد.  gfi

طرفداران

  • رابط بصری و گردش كار
  • داشبورد تعاملی قدرتمند
  • مدیریت وصله برای نرم افزار شخص ثالث
  • گزارش جامع شامل مناطق خاص تنظیم

مخالفان

  • خواندن پیش نمایش گزارش روی صفحه دشوار است
  • مشکلات شناسایی آسیب پذیری

GFI Languard جذاب است زیرا به طور قابل توجهی از بسیاری از راه حل های مدیریت آسیب پذیری موجود در بازار بالغ تر است ، بنابراین دارای یک ویژگیهای زیادی که بسیاری از سیستم عاملهای دیگر نمی توانند ارائه دهند. همچنین می تواند با ابزارهای مدرن امنیتی مانند ViewFinity و CloudPassage ترکیب شود و آن را به ابزاری قدرتمند برای امنیت زیرساخت های ابری تبدیل کند.

آنچه GFI Languard را به ابزاری ارزشمند برای شرکت ها تبدیل می کند ، توانایی کشف همه دستگاه های متصل است. در یک شبکه ، شکاف ها یا نقاط ضعف موجود در سیستم عامل ها ، مرورگرهای وب و نرم افزار شخص ثالث را پیدا کنید ، سپس به طور خودکار وصله ها را در همه دستگاه ها مستقر کنید تا تمام نقاط انتهایی ایمن باقی بمانند. حتی می تواند پشتیبانی از مدیریت پچ را برای برنامه های شخص ثالث فراهم کند.

تشخیص

پاسخ

مدیریت

استقرار

سهولت استفاده

پشتیبانی

ارزش

GFI

3،9

4،0

4،0

3،8

4.5

4.5

4.0

BreachLock

کلید واژه: از نظر پشتیبانی و ارزش از بالاترین قیمت برخوردار است ، اما اتوماسیون بیشتر به نفع کاربران است.  Breachlock

طرفداران

مخالفان

BreachLock يك سيستم مديريت آسيب پذيري منحصر به فرد را ارائه مي دهد كه تركيبي از قدرت اسكن پيشرفته براي بسیار دقیق تشخیص آسیب پذیری. اما تمایز دهنده واقعی در اینجا دسترسی درخواستی به تیمی از SaaS و کارشناسان امنیتی است.

سیستم فروش بلیط BreachLock امکان تماس و همکاری تیم ها با متخصصان امنیتی را برای کاهش آسیب پذیری به سرعت فراهم می کند. کاربران به سادگی می توانند بلیط های پشتیبانی را با پرس و جو ایجاد و ارسال کنند و سپس مستقیماً توسط متخصصان با آنها تماس گرفته می شود. این ابزار مدیریت آسیب پذیری مطمئناً با تلفیق قدرت هوش مصنوعی با هکرهای ماهر برای تأمین امنیت درخواستی ، مقیاس پذیر و مقرون به صرفه ، خود را متمایز کرده است.

در حالی که این لمس انسان می تواند فروش بزرگ ، برخی از شرکت ها ممکن است آن را به عنوان یک نکته منفی در نظر بگیرند. BreachLock کمتر به اتوماسیون اعتماد می کند. اگر شغلی به دنبال خودکارسازی هرچه بیشتر فرآیندها باشد ، این ابزار ممکن است متناسب با نیازهای آنها نباشد.

تشخیص

پاسخ

مدیریت

استقرار

سهولت استفاده

پشتیبانی

ارزش

BreachLock

4.6

3،9

4/5

4،7

4.3

4.8

4.6

مدیریت آسیب پذیری Greenbone

کلید واژه: یک محصول جامد در سراسر صفحه ، با قابلیت اسکن خوب و سهولت استفاده کنید.  greenbone

جوانب مثبت

  • تنظیمات و بروزرسانی های آینده به صورت خودكار انجام می شوند
  • پیکربندی كاربر
  • خوراك امنیت زنده

مخالفان

] شما ممکن است مدیریت آسیب پذیری Greenbone را با نام دیگری ، سیستم ارزیابی آسیب پذیری باز (OpenVAS) ، از زمانی که قبلاً شاخه منبع باز Tenable Nessus بود ، بشناسید. از آنجا که هر دو ابزار مدیریت آسیب پذیری از اسکنر پورت Nmap ساخته شده اند ، Greenbone اسکن آسیب پذیری پیشرفته قابل مقایسه ای را با Nessus ارائه می دهد.

Greenbone علاوه بر قابلیت های اسکن قوی ، بر تجربه کاربر ساده افزود. این یک رابط وب طراحی شده است که برای کاربران مختلف بسیار قابل تنظیم است ، اسکن آسیب پذیری را سریع و آسان تنظیم و اجرا می کند.

یکی از ویژگی های مفید این راه حل امنیتی ، Greenbone Security Feed است. این خبر به طور خودکار روزانه با جدیدترین تهدیدهای کشف شده توسط آزمون های آسیب پذیری شبکه (NVT) ، به طور خاص برای محیط شرکت ، به روز می شود.

تشخیص

پاسخ

مدیریت

استقرار

سهولت استفاده

پشتیبانی

ارزش

Greenbone

4.5

4،5

4،5

4،4

4.5

4.3

4.6

Saltstack SecOps

کلید واژه: انطباق ، پشتیبانی و اتوماسیون ، Saltstack را به رقیبی قابل توجه تبدیل می کند.  Saltstack

جوانب مثبت

  • انطباق
  • پشتیبانی جامع

منفی

  • تنظیمات پیچیده
  • فاقد اسناد فنی

SaltStack SecOps نمرات بالایی را برای تمركز خود کسب می كند انطباق نظارتی.

سیستم عامل آسیب پذیری برای حل انطباق مداوم سیستم و اصلاح آسیب پذیری از یک پلت فرم واحد ، اتوماسیون مبتنی بر رویداد را با حلقه بسته ارائه می دهد. پس از اسکن یک محیط زیرساختی ، می تواند انطباق ها را مطابق با سیاست هایی مانند CIS Benchmark ، DISA-STIGS و NIST شناسایی کند. SecOps سپس پاسخ های خودکار اصلاح را برای هرگونه آسیب پذیری یا تنظیمات نادرست به کار خواهد گرفت.

کاربران همچنین می توانند به مخزن مداوم به روز شده از نمایه های انطباق معتبر صنعت دسترسی داشته باشند ، که هر یک شامل تعریف گسترده موضوع ، اسکن و اقدامات خودکارسازی است. SaltStack در تلاش است تا مدیریت آسیب پذیری زیرساخت های کامل را با تمرکز بر انطباق که برای نیازهای هر شرکت مقیاس پذیر است هدایت کند.

تشخیص

پاسخ

مدیریت

استقرار

سهولت استفاده

پشتیبانی

ارزش

Saltstack

4.4

4.6

4.6

4،6

4،6

4.7

4.9

4.2

مثبت MaxPatrol

کلید اصلی: توانایی اسکن خوب در بسیاری از سیستم عامل ها ، اما برخی از چالش های عملیاتی و استقرار.  maxpatrol

طرفداران

  • گزارش گسترده
  • پشتیبانی از اسكن در بسیاری از سیستم عامل ها

موارد منفی

سیستم ارزیابی و مدیریت آسیب پذیری فراتر از امنیت یک راه حل انعطاف پذیر و با نگهداری کم است که برای تیم هایی که به دنبال امنیت سایبری ساده و خودکار هستند بسیار مناسب است. ترکیبی از قابلیت های اتوماسیون قوی و یکپارچه سازی یک کلیک با برنامه های شخص ثالث ، مداخلات دستی تیم های امنیتی را بسیار کاهش می دهد ، به آنها اجازه می دهد تا زمان و منابع را به جای کشف و کاهش بر روی اصلاح متمرکز کنند.

برخی کاربران داشبورد Beyond Security را در مقایسه با رقبا بیش از حد اساسی می دانند ، اگرچه تیم های کمتر عملی ممکن است سادگی آن را یک مزیت بدانند. اما برای کسانی که می خواهند داده های موجود از طریق سیستم عامل را گسترش دهند ، داشبورد مبتنی بر ابزارک است و به کاربران اجازه می دهد هر تعداد که بخواهند ، دسته های نمایش را به صفحه اصلی اضافه کنند.

برای بهبود رضایت مشتری ، Beyond Security مثبت کاذب را جدی می گیرد و به هر مشتری که مثبت کاذب را تجربه می کند جبران پول نقد می کند.

تشخیص

پاسخ

مدیریت

استقرار

سهولت استفاده

پشتیبانی

ارزش

فراتر از

امنیت

4،7

امنیت ] 4.8

4.8

4.6

4.4

4.1

4.0

رهبران بازار مدیریت آسیب پذیری اضافی

مدیریت آسیب پذیری مبتنی بر ریسک Balbix

]

Balbix با استفاده از الگوریتم های خودآموز هوش مصنوعی احتمال نقض امنیت در آینده نزدیک را پیش بینی کرده و بینش های عملیاتی را برای کاهش و اصلاح ارائه می دهد. این پلتفرم هر دارایی موجود در شبکه را بررسی می کند که چه نوع داده ای را در اختیار دارد ، چه چیزی و چند کاربر با آن ارتباط برقرار می کنند ، چه عمومی باشد و چه عواملی برای اولویت بندی سطح تهدید برای هر آسیب پذیری شناسایی شده.

دیجیتال مدیر آسیب پذیری خط مقدم دفاع

مدیر آسیب پذیری جبهه دفاع دیجیتال از فناوری اسکن اختراع شده مبتنی بر اثر انگشت و ممیزی بین متنی استفاده می کند که از آن برای تشخیص روند آسیب پذیری استفاده می کند. Active View داشبورد تمام این اطلاعات را در یک نمای کلی فراهم می کند که به راحتی قابل مدیریت و فیلتر است ، بنابراین تیم های IT می توانند به سرعت اطلاعات مورد نیاز برای رفع آسیب پذیری ها را پیدا کنند.

ارزیابی امنیت شبکه Outpost24

تیم پشتیبان Outpost24 سیستم مدیریت آسیب پذیری از متخصصین امنیتی بسیار ماهر و باتجربه تشکیل شده است. مزیت عمده این راه حل توانایی برقراری ارتباط آسان با این تیم در هنگام بروز مشکلات یا سeriesالات ، به ویژه برای شرکت هایی با منابع امنیتی محدود است. با این وجود کاربران گزارش می دهند که این پلتفرم برای حفظ ، و همچنین تجربه برخی از موارد مثبت کاذب ، به مقدار زیادی تلاش احتیاج دارد. نیازهای امنیتی شرکت هنگام تصمیم گیری درباره اینکه کدام یک از این راه حل های امنیت سایبری برای تجارت شما بهتر است ، در نظر بگیرید که کدام یک از این ویژگی ها بیشتر به نیازهای شما مربوط می شود.

  • نظارت و اسکن مداوم برای آسیب پذیری های احتمالی
  • مشخصات و سیستم نظارت بر نظارت (IT می تواند سیستم ها و سیستم ها را تعیین کند) دارایی برای نظارت)
  • امکان تنظیم قوانین اطلاع رسانی
  • تجسم سطح حمله
  • تجزیه و تحلیل و مدل سازی بردار حمله
  • امتیازدهی به خطر
  • مدیریت پچ
  • به روزرسانی و وصله خودکار
  • مسیر دسترسی به شبکه تجزیه و تحلیل برای شناسایی مسیرهای دسترسی مشکل ساز ، نشان دهنده تغییر مسیرهای ترافیک با خطر کمتری است
  • تجزیه و تحلیل قابلیت دسترسی برای نقاط انتهایی و دارایی های ایمن
  • گزارش قابل برنامه ریزی (به عنوان مثال گزارش های انطباق براساس سیاست)
  • اصلاح خودکار

.

دسته‌هادانلود نسخه ی جدید فیلتر شکن freegateبرچسب‌ها، ، ، ، ، ، ، ، ، ،