خدمات بازی به روز رسانی نرم افزار شکستن در Huawei و افتخار دستگاه ها

  • A گوگل بازی خدمات بروز رسانی های اخیر ممکن است تا برخی از برنامه ها در دستگاه های Huawei و افتخار پیچ است.
  • سقوط حدود مسائل از شکسته یکپارچه سازی نقشه های گوگل به گوگل پرداخت.
  • Huawei و گوگل مسائل را تصدیق کرد و گفت: رفع در راه است.

اگر شما خود را یک دستگاه Huawei یا افتخار، شما ممکن است متوجه شده که برخی از برنامه های خود که دسترسی به نقشه های گوگل کار نمی کند به عنوان آگهی. حتی اگر یک ثابت است که در راه است، وب Piunika گزارش بسیاری از مسائل دیگر رفع, که ممکن است.

با توجه به مردمی در انجمن محصول گوگل و گوگل ردگیر شماره مشکل ریشه purportedly از آخرین بازی گوگل خدمات بروز رسانی, نسخه 12.6.73. آخرین بروز رسانی این گزارش ادغام نقشه گوگل و مکان اشتراک گذاری در برنامه های خاص، برنامه های مانند Uber انداختم ارائه شکست.

بدتر, گوگل بازی خدمات بروز رسانی ظاهر دیگر ایجاد مسائل مانند پرداخت گوگل خرابی و مسائل با اتصال به گوگل صفحه اصلی. بروز رسانی همچنین با خودکار اندیشه با مسائل از جمله خطاها هنگامی که شما دکمه میکروفن در خودرو واحد سر شیر messed ممکن است.

موضوع مشترک با این مسائل است که آنها را در دستگاه Huawei و افتخار بدون در نظر گرفتن نسخه آندروید را ظاهر شد.

خبر خوب این است که Huawei و گوگل از مشکلات آگاه شوند و شناسایی علت است. به گفته گوگل، مشکل است با “غیر منتظره تغییر مجوزهای فایل سیستم است.” مقاله مرتبط

اگر شرکت نمی گویند که آن را کردن بروز رسانی فشار گوگل همچنین گفت که نسخه جدید گوگل بازی خدمات باید همه این مشکلات حل.

در ضمن شما می توانید غیر فعال کردن گوگل خدمات پخش و راه اندازی مجدد تلفن. متناوبا، شما می توانید روشن کش برنامه یا اگر مسائل را اندکی در نهایت ممکن است برنامه را به روز رسانی، حذف.

اگر شما Huawei یا افتخار دستگاه و اشکال سرویس های Google بازی، اجازه دهید ما در نظرات زیر می دانم.