نسل بعدی مروری بر فایروال و تجزیه و تحلیل


دانلود ما گزارش عمق: راهنمای نهایی برای امنیت فناوری اطلاعات فروشندگان

دیدن لیست کامل ما را از فروشندگان فایروال نسل بعدی بالا .

خط پایین

SonicWall فایروال را برای همه ارائه می دهد و ارزش خوب بیش از حد تاریخ. این شرکت ارائه می دهد خط فوق العاده گسترده خود را برای شبکه های بزرگ; NSA برای شرکت midrange; و فایروال ها سری TZ برای شرکت های کوچک. Gartner SonicWall خواستار “نامزد خوب کوتاه برای شرکت ارزش آگاه است که تمایل بیشتر توان عملیاتی در یک قیمت مناسب و لوازم جامد فایروال است که آسان برای مدیریت.”

شرکت شرح

SonicWall نسل بعدی فایروال ها و راه حل های امنیت شبکه حفاظت از شبکه های بیش از 1 میلیون نفر در سراسر جهان، برای سازمان ها بیش از 500.000 در بیش از 150 کشور. این شرکت حدود تقریبا سی سال بوده است. در آن زمان آن شده توسط دل به دست آورد و اواخر عمومی، رفته پارسال شد مستقل دوباره.

محصول توضیحات

اگر چه SonicWall بازیکن تو رفتگی در دیوار در نظر گرفته شده توسط گارتنر، بزرگ بسیاری از گزینه های دیوار آتش، که برخی از آنها نیز می تواند به عنوان تهدید یکپارچه مدیریت (UTM) لوازم ارائه شده را ارائه می دهد. مدل پنج در TZ ورودی سطح دیوار آتش سری، ارائه فایروال ورود نسل بعدی وجود دارد. این سری شامل بازرسی بسته های عمیق، sandboxing چند موتور، اینگونه، جلوگیری از نفوذ، وب سایت فیلتر و دسترسی امن از راه دور. برای سازمان های متوسط فایروال امنیت شبکه دستگاه (NSA) متوسط NGFW پلت فرم در معماری سخت افزار چند هسته ای شامل واسط 10GbE ساخته شده است. ویژگی های عبارتند از: هوش نرم افزار و کنترل زمان واقعی تجسم و مدیریت نسل سوم. برای بزرگترین شبکه های، SonicWall سوپر عظیم sandboxing SSL بازرسی، جلوگیری از نفوذ، اینگونه، برنامه شناسايي، فیلترینگ محتوا، زمان واقعی تهدید عمل، مدیریت متمرکز، تجزیه و تحلیل و گزارش.

ویژگی های

امنیت و کارایی: تاپ . NSS آزمایشگاه تست SonicWall NSA 2650 و آن امتیاز اثربخشی 98.8% امنیت در نكته از رهبران هدیه. عملکرد این بود که در کم پایان لوازم آزمایش که 1.028 مگابیت در ثانیه, اما برای دستگاه که می تواند برای کمتر از 2.000 دلار خریداری مقايسه نیست یکی از نمایشگاه. پنج SonicWall NSA فایروال بالای این قبل از اینکه شما به بالا پایان مجموعه فوق العاده عظیم وجود دارد. https://o1.qnsr.com/log/p.gif?;

: تاپ . آزمایشگاه NSS هدیه SonicWall TCO $4 در هر حفاظت شده مگابیت در ثانیه, قرار دادن آن در بالا سه راه حل تست شده.

پیاده سازی: تاپ دوباره. گفت یک CTO NSA “عملکرد سازمانی با احساس بودن اجرای.” را ارائه می دهد.

مدیریت: تاپ . همانطور که انتظار دارید برای بازار هدف سهولت مدیریت قدرت است. یک کاربر به عنوان منطقه ای برای بهبود در حالی که ستایش سهولت مدیریت و اجرای گزارش اشاره کرد.

پشتیبانی: خوب است. به نظر می رسد اهمیت پیدا کردن یک شریک خوب شخص ثالث بزرگترین مسئله است.

ویژگی های ابر: نمایشگاه. SonicWALL تنها به تازگی آغاز کرده است ارائه یک فایروال مجازی و سطح API ادغام با محیط های ابر عمومی AWS.

 رتبه بندی SonicWALL

شامل گواهینامه های صلاحیت امنیتی

: دانشگاه APL4 با شرکت فایروال IPV6 فاز 2 VPNC VPAT FIPS NDPP4 140 24 معیارهای رایج، با سخت افزار ضد Virus4 9200 9400 9600 9800.

هوش

تهدید SonicWall تیم تحقیقات ضبط آزمایشگاه تحقیق و توسعه مقابله با استفاده از دو فایروال برای حفاظت به روز. تیم جمع آوری داده ها در تهدید بالقوه از منابع مختلف از جمله خدمات sandboxing شبکه ضبط پیشرفته حفاظت تهدید آن و همچنین بیش از یک میلیون SonicWall واقع در اطراف سنسور جهان است که نظارت بر ترافیک برای تهدیدات در حال ظهور است. این اطلاعات از طریق یادگیری ماشین با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق و تحليل است. لوازم NSA همچنین دسترسی به SonicWall CloudAV که گسترش هوش پردازنده امضا با بیش از 20 میلیون امضا است. این پایگاه داده CloudAV توسط فایروال برای تقویت بازرسی های انجام شده در دستگاه قابل دسترسی است.

لوازم خانگی در محل تحویل

، فایروال مجازی و ادغام AWS.

عوامل

عوامل عبارتند از: نافذه، سبب تأمین McAfee ویروس مشتریان نافذه، سبب تأمین مشتری فيلترينگ محتوا SSL VPN دسترسی از راه دور مشتریان, مشتریان از IPSec VPN.

قیمت گذاری

قیمت گذاری برای فایروال ها تا حد زیادی در اندازه شبکه، تعداد اشتراک خدمات خریداری شده و غیره بستگی دارد. این محدوده از حدود 500 دلار برای یک دفتر کوچک کسب و کار یا شاخه تا حدود 80.000 دلار برای دفتر مرکزی سازمان بزرگ برای سخت افزار و یک سال اشتراک خدمات.

.