ناز برنامه ریزی ربات برای کل خانواده بررسی گیک

امتیاز: 7.5/10

قيمت: 100 دلار

اینجاست چه ما مانند

  • ساده به یادگیری اصول اولیه در
  • مقدار زیادی از محدوده برای یادگیری پیچیده تر روال
  • کوچک و سبک وزن است، اما با دوام

و آنچه ما نمی

  • دستورالعمل های محدود در نرم افزار
  • نیاز به سایر محصولات Makeblock به گرفتن بیشتر از آن

بسیار مانند هر زبان متعارف، برنامه نویسی یکی از این مهارت ما همه آرزو ما یادگیری بسیاری از سال پیش آغاز شده بود. بچه های خود را شروع به سر با Makeblock را Codey سنگی می دهد.

Makeblock Codey صخره ای به کودکان خود آموزش مفاهیم برنامه نویسی در حالی که بازی طراحی شده است. برنامه نویسی ربات ورود آن در کودکان 6 ساله با هدف است و بالا، و ما آن را برای چرخش زمان.

به محض این که شما او را کردن جعبه، آن آشکار یخ Codey راکی ناز چگونه است. و بله، من خواستار او یک “او”. شخص کمی بیش از حد شخصیت به آن است. مشخصات فنی، او از دو بخش مجزا تشکیل شده است. او چهره Codey کنترل سربار است که همه کار سخت، در حالی که راکی است ماشین است که هر زمان که او نیاز به رفتن او حمل و نقل است. یعنی شما می توانید فقط Codey دو قلاب را به کامپیوتر خود را هنگامی که مورد نیاز، اما هنوز هم حمل Codey و راکی با هم این طراحی بسیار مفید است.

واحد Codey مقدار زیادی از وسایل مفید می توانید بچه های خود را کنترل است. چهره اش صفحه نمایش LED، نشان دادن عبارات مختلف در راه ساده اما عجیب شخصیت غنی است. سخنران برای چند خط انتخاب صدا همراه با حسگر نور و سنسور صدا شما می دهد گزینه های کمی برای کارهای برنامه نویسی پیچیده تر بعد از آن که می گویند وجود دارد. سه دکمه هم در پایین Codey که شما می توانید راه اندازی وظایف خاص برنامه گنجانده شده است. بنابراین بچه ها بدون مهارت های حرکتی زیبا هنوز هم می توانید با او بازی همه چیز در مورد Codey منطقی دلپذیری است.

Codey لذت کنترل اسباب بازی راست از جعبه

در چند لحظه اتصال به گوشی های هوشمند برنامه از طریق بلوتوث، Codey در حال حاضر می توانید برخی از چیزهای سرگرم کننده را انجام دهید. در ابتدا، Codey اسباب بازی کنترل از راه دور ساده است. فرو رفتن به درایو’ استفاده از بخش نرم افزار و شما می توانید بر روی صفحه نمایش جوی استیک به اطراف او حرکت می کند و یا یکی از دکمه های بسیاری از او را به انجام کاری را فشار دهید. او می تواند چرخش، “لبخند”، ‘عصبانی’ عمل، انجام رقص کمی یا نژاد برای لحظه ای.

شما همچنین می توانید مسیر برای او به دنبال با رسم یک مسیر در برنامه طراحی. این چیزهای ساده ولی کاملا سرگرم کننده برای ایجاد خود را دوره های مانع کوچک است. به راحتی، Codey قادر به سفر در سراسر سطوح بسیاری از جمله بالا رفتن بیش از برآمدگی های کوچک، بنابراین شما لازم نیست که نگرانی در مورد محدود بودن به طبقه چوب جنگلی است. من او را فقط به عنوان قادر به ضخامت فرش او را به عنوان یک سطح تخت پیدا کردم.

بلوک های کد نویسی ساده را به یادگیری چگونه به کد آسان و سرگرم کننده

شما احتمالا می تواند آن را ترک و شده یک ربات کنترل از راه دور زیبا اما را به سختی نقطه Codey و 100 دلار اسباب بازی گران قیمت کنترل از راه دور خواهد بود. در عوض، سوراخ کردن به صفحه کد برنامه و شما متوجه خواهید بسیار بیشتری برای ربات های کوچک در چرخ وجود دارد.

در قسمت کد برنامه شما می توانید ساخت روال مختلف از بلوک است که تکه های کد. راه ساده به قطعه با هم روال برنامه نویسی بدون شما (یا فرزندتان) که شما را با برنامه نویسی در حال تحقق است. اول, شما انتخاب می کنید یک رویداد مانند زمانی که Codey تا خانه و یا دکمه های خاص فشرده. شما می توانید سپس اقدامات مانند داشتن او به جلو فاصله کمی در سرعت کامل قبل از تبدیل به سمت چپ یا راست و یا در حال پخش صدا.

در یک مقدار کوتاه از زمان در برنامه با Codey معمول سریع راه اندازی. وقتی که من دکمه فشرده، Codey “سلام” نمایش داده شده در چهره اش, SUFFERED بازی لحن شاد، جلو خط چین شده، او به رهبری نور فلش کمی تغییر، “خداحافظی” نمایش داده شده سپس رفت به خواب با سر و صدا ‘zzz’. دقیقه فقط به قطعه با هم آنچه من می خواستم او را به انجام گرفت. در زمان صرف ثانیه ارسال روزانه بیش از به ربات از طریق بلوتوث.

من روال اول نسبتا ساده بود. قادر به ایجاد روال های بیشتر است که شامل تشخیص نور محیط و بر این اساس واکنش چیدن عدد تصادفی یا ارسال پیام مادون قرمز می تواند. شما متغیر های خود را بیش از حد، با وجود دارد که مقدار زیادی از گزینه های برای برنامه نویسی پیچیده تر ایجاد کنید.

پیشرفته کد ویژگی های را شما آموزشی بالا

سقف قلاب را به Codey کامپیوتر شما یا Mac و شما بسیاری گزینه های پیشرفته تر. شما می توانید ببینید چگونه دستورات بلوک ترجمه پایتون یا حتی شروع به اسکریپت پایتون خود نوشتن. اگر شما یا کودکتان آماده است به حرکت بر روی کارهای پیچیده تر از آن تخته شیرجه کامل برای برنامه نویسی بیشتر مرسوم است.

پسوند افزودنی IoT و نورون وجود دارد. اجازه دهید متصل Codey به Wi-Fi به طوری که او می تواند ارتباط برقرار کردن با برخی از فن آوری هوشمند خود را در اطراف خانه. می خواهید او را به توجه به درجه حرارت با توجه به خود ترموستات? و یا می دانم در مورد کیفیت هوا و یا هنگامی که خورشید بالا می رود قسمت چپ است که در آن شما را برای این رفتن. او حتی به IFTTT طور خودکار ساده قلاب کنید.

فرمت نورون Makeblock دو پلت فرم بنای programable همین نام مربوط است. فرمت اجازه می دهد تا نورون به کراوات به Codey را بسیاری از سنسورها و همچنین نوار LED. آن به آسانی است که در آن مردم کمتر به لحاظ فنی فکر (مثل من) شروع به در جزئیات گرفتار. با این حال، اگر شما در حال سرمایه گذاری در محصولات Makeblock دلگرم کننده است که همه آنها را به هر یک از دیگر کراوات است. فقط در حال فرصت سعی کنید از Codey سنگی اما پتانسیل روشن است.

Codey صخره ای آماده شده است به زمان دوست خانواده

بسیاری از سرگرم کننده, یخ Codey سنگی که — در نظریه — با کودک شما رشد می کنند. چون او به عنوان یک اسباب بازی ساده کنترل از راه دور شروع می شود، او با فرزند جوان است که به سادگی می خواهد به بازی با چیزی کمی بهتر از اسباب منظم چرخ ایده آل است. به زودی به اندازه کافی هر چند، فرزند شما به گودی بیشتر و دیدن چه چیز دیگری می توانید آنها را با او انجام خواهد خواست. اگر آنها در تلاش برای کشف کردن مسائل را، شما به طور کلی آن قطعه با هم خودتان می توانید یا مشورت Makeblock های متعدد تهیه راهنماهای یادگیری یا نمونه.

برای اسباب بازی آموزشی است که می تواند رشد با فرزندتان، 100 دلار در همه بد نظر نمی رسد. آن چیزی آنها را از یک هفته خسته و هرگز لمس دوباره است. همانطور که آنها مسن تر، شما می توانید عناصر برنامه نویسی جدید را معرفی. اگر بیش از یک بچه شما به راحتی می توانید فرزند جوان در حالی که کودک بزرگتر از چیزهایی مثل برنامه نویسی پایتون شیوه عناصر اساسی تر را امتحان کنید. زیرا پس از همه کسی است به بچه ها یاد می دهد چگونه این چیز درست کار می کند, به علاوه، شما کمی از کد خودتان آموخت؟ انتظار Codey در خانواده برای مدتی به اطراف چوب.

امتیاز: 7.5/10

قيمت: 100 دلار

اینجاست چه ما مانند

  • ساده به یادگیری اصول اولیه در
  • مقدار زیادی از محدوده برای یادگیری روال پیچیده تر
  • کوچک و سبک وزن است، اما با دوام

و آنچه ما دان ‘ ŧ

  • دستورالعمل محدود در نرم افزار
  • لازم دیگر محصولات Makeblock را بیشتر از آن