حالا می توانید

 اندیشه پای 9 بررسی app بررسی اجمالی اخیر نرم افزار

  • پیکسل اکنون کاربران آندروید sideload اندیشه 9.0 پای کارخانه و تصاویر OTA پیکسل ها پای 9.0 بر روی دستگاه های خود را دریافت کنید.
  • تصاویر کارخانه و به روز رسانی OTA برای دانلود مستقیم از گوگل در دسترس هستند.
  • با این حال، به روز رسانی OTA می آیند در سریع، بنابراین شما ممکن است مجبور به صورت دستی sideload.

گوگل شگفت زده ما با پشته کامل راه اندازی 9.0 اندیشه امروز، همچنین فاکس فزاینده در عطر و طعم این نسخه آندروید در فرایند: پای.

این بدان معنی است که اگر شما پیکسل Google گوگل خیلی بزرگ پیکسل 2 پیکسل گوگل یا گوگل پیکسل 2 خیلی بزرگ، که شما کارخانه و تصاویر OTA پای 9.0 آندروید می توانید دانلود.

برای دریافت تصاویر کارخانه دستگاه پیکسل، اینجا را کلیک کنید. برای دریافت تصاویر OTA برای دستگاه پیکسل، اینجا را کلیک کنید. مقاله مرتبط

هنگامی که شما راه اندازی مجدد در حالی که OTA به سادگی سیستم فعلی خود را به آخرین نسخه پایدار از اندیشه به روز رسانی بنابراین شما می خواهد در یک نصب تازه و با نام تجاری جدید آندروید 9.0 پای تصویر کارخانه قادر به پاک کردن دستگاه شما خواهد شد.

همچنین حاوی آخرین وصله های امنیتی آندروید برای اوت سال 2018 کارخانه و OTA.

اگر نمی خواهید از طریق بدون هیچ زحمتی دستی sideloading به پای خود را به روز رسانی شما همیشه فقط تا OTA در دستگاه پیکسل مدتی در 24 ساعت آینده نشان می دهد و یا تا می توانید صبر کنید. بنابراین شما احتمالا نمی خواهد که به مدت طولانی صبر کنید من خیلی بزرگ پیکسل 2 در حال حاضر دانلود OTA:

 عکس گوگل پیکسل XL 2 دریافت اندیشه 9.0 پای OTA.

تعداد زیادی ویژگی جدید به ارمغان می آورد اندیشه پای 9.0 دو اندیشه از جمله پشتیبانی از ژست تطبیقی باتری و ویژگی های جدید امنیتی و حریم خصوصی. بتا از نرم افزار جدید دیجیتال سلامت است که شما می توانید برای ثبت اینجا کلیک وجود دارد.

بعدی: اندیشه 9.0 پای بروز ردیاب: آنچه ما می دانیم که تا کنون