ایران در حال برنامه ریزی برای جلوگیری از تلگراف برنامه پیام رسانی. با توجه به سرور مجازی چگونه یکی می تواند راه اندازی VPN شخصی?

سلام، من راه اندازی SoftEther در سرور مجازی واقع در ایالات متحده (Murica!) و من SoftEther مشتری بر روی کامپیوتر من برای مدتی به دسترسی به اینترنت فیلتر استفاده می کنم. تحت رادار باقی مانده است و هنوز کار امروز.

با توجه به [recent news about regime planning to block Telegram and promoting a *local* messaging App] (https://www.aljazeera.com/news/2018/04/iran-block-telegram-messaging-app-officials-180401095059178.html)، مردم نگران حریم خصوصی خود و آزادی بیان است.

چند نرم افزار (به عنوان مثال Orbot, برنامه, اچ) دو دور زدن فیلترینگ، با این حال آنها آهسته شد و هنگامی که دولت موقت در دسامبر 2017 تلگراف مسدود شده بود اشکالی مکرر وجود دارد. این خدمات نمی نداشته و زیر ساخت های کافی برای پشتیبانی از بیش از حد بسیاری از مردم و یا رژیم فعالانه است اخلال در ترافیک به آدرس های IP. این دوباره رخ می دهد.

چگونه می توان راه اندازی VPN شخصی و آن آزادانه به بستگان و دوستان می خواهم بدانم. آن سرور ترافیک پایین تر داشته و غیر قابل تشخیص مقایسه دو سرویس شناخته خواهد شد این می تواند بیشتر موثر.

من سعی کردم/راه حل های زیر در نظر گرفته است: * [shadowSocks] (https://shadowsocks.org/): من آن محاکمه نشده است. دولت نمی تواند Socks5 ترافیک مسدود شود؟ نامرئی به نقطه در اینچ است؟ من نمی دانم که آیا آن ترافیک توسط شرکت داده پردازی ایران در مقایسه با راه حل های دیگر مانند Tor و SoftEther تشخیص داده می شود.

* [Tor] (https://www.torproject.org): مشکل با Tor است زیرا وجود داشته باشد چند گره تا یک بسته را به گره خروجی می رسد که آن کندتر به سرور VPN جدا شده احتمالا در مقایسه با. من باید آن را تنظیم در سرور مجازی قبل از، اما سرعت آن نسبت به SoftEther در سرور مجازی همان پست تر است. شاید برخی از تنظیمات است که می تواند به بهبود سرعت در حالی که فدا کردن کاهش است نامش فاش نشود وجود دارد?

* [Psiphon] (https://www.psiphon3.com/en/index.html): مشتری تلفن با سرور های عمومی کار می کند. است خود کد منبع باز است و می تواند یک * ظاهرا * راه اندازی سرور خصوصی. من آن را محاکمه نیست و در حالی که [setup instructions seems complex] (https://bitbucket.org/psiphon/psiphon-circumvention-system/src/ecad72395b02d13d421a2c10066591f950577e72/INSTALL? که پیش فرض & fileviewer = = پرونده مشاهده پیش فرض)، امیدوار کننده به نظر می رسد.

* [SoftEther] (https://www.softether.org/): نصب بسیار آسان است و مشتری های دسکتاپ خود را بی وقفه کار می کند. من هیچ شکایت را ندارد! با این حال، آنها نمی ارائه یک برنامه سفارشی برای گوشی و تکیه بر استاندارد پروتکل های VPN مانند L2TP دولت که به راحتی در دسامبر مسدود.

هر توصیه در هر یک از این ابزارها دارید؟ من اعتقاد دارم که بچه ها در چین همان مسئله روبرو هستند و احتمالا در این مسیر رفت.

در این مورد نیاز برای یک راه حل موثر تصور کنید: * آن ترافیک باید شود مبهم و تاریک کردن که در توسط شرکت داده پردازی ایران کشف نشده باقی می ماند، در غیر این صورت آن به راحتی مسدود شده دریافت خواهد شد.
* مشتریان برای آندروید و iOS و ترجیحا ویندوز است.

خرید فیلترشکن

9 دیدگاه برای “ایران در حال برنامه ریزی برای جلوگیری از تلگراف برنامه پیام رسانی. با توجه به سرور مجازی چگونه یکی می تواند راه اندازی VPN شخصی?”

  1. Should be possible, just requires more manual setup. Below is from the help file:

    Running Streisand on Other Providers (Advanced)

    You can also run Streisand on a new Ubuntu 16.04 server. Dedicated hardware? Great! Esoteric cloud provider? Awesome! To do so, simply choose “Existing Server (Advanced)” from the menu after running ./streisand and provide the IP address of the existing server when prompted.

    The server must be accessible using the $HOME/id_rsa SSH Key, and root is used as the connecting user by default. If your provider requires you to SSH with a different user than root (e.g. ubuntu) specify the ANSIBLE_SSH_USER environmental variable (e.g. ANSIBLE_SSH_USER=ubuntu) when you run ./streisand.

    Note: Running Streisand against an existing server can be a destructive action! You will be potentially overwriting configuration files and must be certain that you are affecting the correct machine.

  2. Psiphon’s traffic isn’t always obfuscated so take that into account. It’s good because it gets you to where you want, however. I think it’s the best option unless the government specifically target it.

    Have you tried FreeBroswer by Greatfire? It’s designed for China so it should work in Iran. It’s availabke only for Android devices afaik.

  3. If Iran’s blocking VPNs, then Shadowsocks is your best option, since it cannot be circumvented. I can help you set it up.

  4. A more technical solution would be to download something like freelan, run a proxy server on the vlan and tell people to connect to your server via freelan to then configure their applications to connect to your proxy server via vlan

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.