دستگاه های قلمی و سرد Swappable چیست؟

شما احتمالا مدت “قلمی” را دیده ام — و به کمتر گسترش، “سرد و swappable” — اگر شما تا کنون برای هر دستگاه های ذخیره سازی دیجیتال shopped است تا پاپ. آنچه که اینجا است معنی.

مرتبط با: چگونه به “پاک” فلش دیسک و کارت SD یا داخلی درایو به پارتیشن ثابت و مشکلات ظرفیت

که آن معنی ترین پایه، قلمی که شما می توانید برق وصل کردن یا حذف یک دستگاه بدون اول خاموش کردن رایانه. درایوهای USB احتمالا اولین چیزی که به ذهن بهار، و بله، آنها قلمی هستند. بنابراین دیسک های سخت خارجی هستند. و مدت فقط برای دستگاه های ذخیره سازی صدق نمی کند. چیزهایی مانند موش, صفحه کلید, پرینتر و هدفون همه قلمی در نظر گرفته است.

البته در حالی که این دستگاه را از کامپیوتر شما حذف می توانید در حالی که آن هنوز راه اندازی و اجرا هنوز هم وجود دارد بسیاری از بحث در مورد یا نه امن برای حذف دستگاه های ذخیره سازی USB بدون “اخراج آنها را اولین بار” است– استدلال شود که احتمال فساد داده بالاتر اگر شما درست است خارج کردن دستگاه های ذخیره سازی قبل از unplugging آنها.

مرتبط با: شما واقعا نیاز به با خیال راحت حذف درایوهای فلش USB?

اگر چه احتمال کم اگر شما را به حذف درایو فلش بدون آن اول خارج شد که هر چیزی بد اتفاق می افتد, همیشه وجود دارد که شانس بسیار کوچک است که داده ها را در درایو فلش شما خراب می شود. بنابراین، هرگز یک ایده بد به کسانی که چند ثانیه اضافی و با خیال راحت خارج کردن درایوهای ذخیره سازی USB است.

و در صورتی که شما حال خوبی، بله، دستگاه های سرد swappable چیزی بیش از حد. (همانطور که شما حدس زده ممکن است) این دستگاه ها و قطعات است که شما نیاز به خاموش کردن رایانه به طور کامل قبل از حذف و یا اتصال به آنها هستند. خیلی خیلی جزء هر داخل کامپیوتر شما — حافظه کارت گرافیک و هارد و غيره — swappable سرد هستند.

گاهی اوقات، دستگاه است که به طور معمول سرد swappable قلمی باشند بخشی از سیستم راست شوند. یک مثال خوب از این دیسک های سخت در بسیاری از سیستم های ناس و سرور است. اگر سیستم پشتیبانی از دیسک های قلمی، این معنی شما می توانید حذف یا هارد دیسک را بدون اول خاموش کردن سیستم وارد کنید.

یکی از ویژگی های این آپ تایم فوق العاده مهم است و خاموش کردن سیستم ایده آل خواهد بود نه فوق العاده است. به علاوه، بسیاری از ناس جعبه و سرور ویژه سینی که دیسک های سخت (همانطور که در تصویر بالا) به مناسب، پس مبادله کردن هارد دیسک به عنوان سریع و آسان به عنوان کشیدن از یک ساله و کشویی در یکی از جدید.