به همین دلیل است که زمان مناسب برای سونی بازی تلفن

 سونی PS4 دایالر تلفن پلی استیشن عالی

است این هیچ راز سونی در حال تلاش برای پیدا کردن هر نوع جامد پایی در بازار گوشی های هوشمند مدرن است. گزارش اخیر فروش رنگ های تروريست در بخش موبایل غول پیکر ژاپنی، اما در حقیقت، سونی برای نزدیک به یک دهه به سرعت با رهبران صنعت مانند سامسونگ، اپل، و اخیرا Huawei تلاش می کند.

بسیاری وجود دارد، بسیاری از تعاریف محتمل برای سونی در ادامه عملکرد ضعیف از قیمت گذاری به غیر موجود بازاریابی، دو هنوز نگه داشتن سرعت با روند طراحی. بدون توجه به این بیماری شرکت نیاز به پیدا کردن درمان اگر می خواهد آن را به رقابت بپردازند.

سونی دایالر خانواده راه اندازی مجدد جزئی با گذار از Z-سری دو سری X فقط بیش از دو سال پیش تحت اما آن کافی نیست. سونی چیزی نیاز جسورانه و هیجان انگیز برای گرفتن توجه — چیزی سرمایه گذاری روند فعلی و بازی نیز به میراث برند شرکت گسترده تر.

تلفن پلی استیشن را به آن نیاز دارد.

پلی استیشن تلفن: صبر کنید، ما در اینجا قبل از ايد؟

 سونی دایالر بازی

بیایید سریعی را در زمان به اوایل سال 2011 و انتشار بازی دایالر سونی. به طور گسترده ای لقب “تلفن پلی استیشن” در پوشش قبل از انتشار, دایالر بازی ترکیبی عجیب و غریب از گوشی های سونی اریکسون دوران و بخت پلی استیشن قابل حمل, PSP برو بود.

دایالر بازی راه اندازی به هیاهو بسیار اما به آرامی به ابهام پژمرده.

مجهز به کنترل کننده اسلاید از راه اندازی و شانه دکمه, دایالر بازی به هیاهو بسیار از زندان راه اندازی شد و به سرعت ناپدید شد به ابهام.

با وجود ارائه بازی آندروید “Xperia بازی بهینه سازی” و تعداد انگشت شماری از عنوان های پلی استیشن کلاسیک از طریق نرم افزار پلی استیشن جیب کلی عدم پشتیبانی و پیشرفت سریع بازی و موبایل سخت افزار چپ دایالر بازی به عنوان یک کنجکاوی — آزمایش عجیب و غریب در پیرایش صلیب و نام تجاری است که موفق به تولید و فروش و یا بارگذاری اعتیاد به مواد مخدره.

در حال حاضر، سونی تمرکز بازی در موبایل scattershot کم است. بنابراین شما می توانید بازی بازی های AAA در دایالر تلفن و یا قرص خود را دایالر دستگاه از راه دور بازی با کنسول PS4 پشتیبانی. شما حتی می توانید بند کوه کنترل DualShock رسمی به دستگاه، فرانکشتاین، سبک، و گفت: با کنترل PS4 واقعی بازی.

 بازی دایالر سونی از راه دور

نرم افزار پلی استیشن نیز وجود دارد — اساسا barebones توپی برای حسابتان پلی استیشن — فروشگاه PSN و پیام های پلی استیشن که به سختی کار می کند و احتمالا نباید وجود داشته باشد.

در حالی که شما می توانید مشخصات فنی بازی بازی های کنسول بر روی بروید در دایالر تلفن و یا قرص، لایه ها و طراحی محیطی بی دست و پا قطع معامله برای بسیاری از مصرف کنندگان است. بسیار شبیه به بقیه سونی موبایل استراتژی می تواند و باید بهتر انجام شود و تمام عیار تلفن پلی استیشن می تواند فقط بلیط.

پلی استیشن تلفن: چرا حالا؟

پاسخ بدیهی در قبال پول است. در همان محله است که آن بخش تلفن همراه تقریبا نصف آن جهانی گوشی های هوشمند فروش سال در سال, سونی منتشر متخصص raked در 1.8 میلیارد دلار در سال سود، سهم عمده ای که از این شرکت پلی استیشن بال آمد.

در هر صنعت نام تجاری کلیدی است. در صنعت تلفن همراه، که در آن نام Xperia به معنی بسیار کمی به مصرف کنندگان. در فضای بازی پلی استیشن است در حال حاضر پادشاه. آوردن نام تجاری را به فضای تلفن همراه می تواند باشد به آنچه سونی باید reignite علاقه به محصولات تلفن همراه خود.

 Razer تلفن

آن زمان مناسب برای رها کردن تلفن پلی استیشن است. موج اخیر بازی گوشی”،” لگد زدن با تلفن Razer فوق العاده رمق و مداوم با Xiaomi کوسه سیاه بازی افتخار Nubia قرمز سحر و جادو شده است. آینده Asus ROG تلفن نشان می دهد که این روند به زودی قطع نمی شود.

آن تو رفتگی در دیوار زمینه است، اما با هر کس از سامسونگ دو ال جی (دو oem ها در حال حاضر در پایان مقابل از طیف موفقیت) سرزنش بیمار فروش در رکود طراحی و سخت افزار گوشی حال حاضر زمان مناسبی برای امتحان یه کمی. بالقوه حاکم در زیربخش بازار گوشی های هوشمند تحت نام تجاری قوی ترین بازی در جهان بسیار بهتر از floundering در جریان اصلی برای تلفن های موبایل.

سونی بازار کنسول های دستی را دو بار با PSP و PS ویتا سوزانده شده است — دو زیبایی, مشخصات فنی قابل توجه دستگاه های ارزان تر، کمتر ارائه دستی قوی اما بی نهایت قابل دسترس بیشتر محو کردن چهره زمین توسط نینتندو ساخته شده نینتندو DS و 3DS.

 سونی ps ویتا ps4 سونی دایالر گوشی

در سال های اخیر نینتندو در بازی های قابل حمل با خانه هیبرید کنسول دستی نینتندو سوئیچ رفته است همه در (با فروشگاه الکترونیکی کامل بازی موبایل ورزشی) و با آزاد کردن بازی آندروید و iOS در برخی از این شرکت بزرگترین پروانه. منصفانه است بگوییم که هر دو تلاش خوبی تا کنون رفته است.

شرکت هیچ وجود دارد خارج وجود دارد در موقعیت قوی تر به تیرگی بیشتر خطوط بین سیستم عامل تلفن همراه و سنتی بازی از سونی.

مثل نینتندو، سونی تعداد زیادی دارایی های معنوی در جیب عقب خود را برای دیگری فشار وارد فضای بازی قابل حمل است. همچنین تمام بخش اختصاص داده شده به توسعه سخت افزار تلفن همراه است.

شرکت هیچ وجود دارد خارج وجود دارد در موقعیت قوی تر به تیرگی بیشتر خطوط بین سیستم عامل تلفن همراه و سنتی بازی از سونی.

پلی استیشن تلفن: آنچه در آن واقع می خواهم؟

سوال میلیارد دلاری است که هر چند، چگونه تلفن پلی استیشن را نگاه و بازی در سال 2018 است. این بیشتر شبیه یک کنسول دستی است که توابع نیز به عنوان پایه تلفن یا تلفن های اندیشه سنتی با مشخصات بالا پایان بهبود کنترل یکپارچگی و کتابخانه بازی های پلی استیشن باشد؟

در حالی که ما هنوز آن را از طریق آن سرعت برای بررسی کامل گوشی Asus ROG را — با دکمه های شانه التراسونیک و بخار اتاق خنک کننده محیطی — جذاب ترین دسته فعلی تلفن های آندروید بازی است. آن سخت است که تصویر دستگاه مشابه مدل دهید بلبرینگ آرم پلی استیشن است.

شخصا، من دوست دارم برای دیدن تلفن پلی استیشن را هم همت PSP/حیات، تخصص سخت افزار تیم دایالر و قدرت نام تجاری پلی استیشن برای ایجاد جانشین واقعی به دایالر بازی–شاید حتی با تعویض الهام گرفته از پیچ و تاب.

پیمانهای بودن هنوز چیزی از کلمه کثیف در صنعت تلفن همراه است اما به عنوان ماهیت پلاگین و بازی از کنسول خود را تا سوئیچ کنترل JoyCon ضربه بزرگ شده است.

 سونی دایالر نینتندو سوئیچ

من می تواند تنها یکی است که تصور تلفن پلی استیشن با مدولار پیوست کنترل کننده سبک بازی Xperia است که اندیشه بازی با نام تجاری جدید را پخش می کند. عناوین و کلاسیک پلی استیشن و متصل به تلویزیون. اگر شما نیاز به کمی کمک در این ایده نهایی راه اندازی کمی تعجب دنبال شریک OEM برای آن پروژه WonderOS به نام وجود دارد.

بسته بندی کردن

بدون توجه به نظر شما تلفن پلی استیشن ممکن است (و من دوست دارم که شنیدن پیشنهادات و انتقادات شما در نظر)، یک حقیقت واحد، غیر قابل اجتناب است: دایالر نام تجاری قوی نیست و هیچگاه نبوده است.

هنگامی که شما فکر می کنم سونی, دایالر فکر نمی کنم، شما فکر می کنم پلی استیشن.

هنگامی که شما فکر می کنید سامسونگ، شما فکر می کنید کهکشان. هنگامی که شما فکر می کنم اپل، شما فکر می کنم آی فون. وقتی شمش در سراسر جهان فکر می کنم سونی, آنها فکر نمی کنم دایالر, آنها فکر می کنم پلی استیشن.

تا بعدی: 15 بهترین بازی آندروید 2018!