5 بهترین فروش گوشی های تمام دوران

ما برای انتخاب خراب است برای مدل های گوشی های هوشمند این روزها از بالا پایان به مقرون به صرفه، هر کدام با لیست در حال رشد از ویژگی های. بیشتر مردم در حال خرید گوشی بیش از هر زمان، اما پیدا کردن فرمول برنده در بازار شلوغ امروز سخت تر از آن را برای تلفن های موبایل است.

ما می دانید که محبوب ترین تلفن های تمام دوران است. مقدار زیادی از شگفتی در فهرست شامل تعداد نسبتا بزرگ از ویژگی های گوشی وجود دارد. اما آنچه در مورد گوشی های هوشمند که نسخه فروخته ترین واحد بیش از دهه گذشته است؟ بالا 5 محبوب ترین گوشی های تمام دوران اینجا.

70 میلیون کهکشان S3/آی فون 5

هر دو سامسونگ S3 کهکشان و اپل آیفون نسل پنجم با سنجش زمان در حدود 70 میلیون گزارش فروش بیش از طول عمر خود. متاسفانه آمار فروش به نزدیکترین میلیون, ساخت این امکان را که هر کدام از این دو مدل پیش فروش چند هزار و یا پیامدهای اند ممکن است گرد.

اندازه کافی جالب توجه، هر دو از این گوشی در تکانه دستیابی به موفقیت بسیار محبوب پیشینیان-سامسونگ کهکشان S2 و سیری اپل آی فون 4s بسته بندی ساخته شده. هر دو نیز در سال 2012، در مرحله رشد سریع بازار گوشی های هوشمند منتشر شد بود.

سامسونگ 2012 گل سرسبد تلاش موقعیت این شرکت به عنوان یک رهبر در بازار گوشی های هوشمند حالت جامد در میآید و شرکت شروع به شکستن دور از اوایل بازیکن دیگر در اکوسیستم اندیشه را دیدم. برای اپل, آیفون 5 رتبه دهی نشده است نیشگون گرفتن و کشیدن دیگری در فرمول واضح محبوب با صفحه نمایش 4 اینچی کمی بزرگتر بودن عامل فروش اصلی از سلف خود است. 78 میلیون آی فون 7

و آی فون 7 قبل از هر کسی هر چیزی، می گوید مثل سامسونگ کهکشان S, لبه, نشر نمی علاوه

تنها به عنوان یک کل بسیار برای سری آی فون در دسترس هستند و به علاوه به طور جداگانه یا مدل. بنابراین در حالی که داشتن دو گوشی را در اینجا ممکن است نامتعادل به نظر می رسد در واقع بخشی از همان آزادی آنها و ما احساس می کنید که این بازی منصفانه به تعداد آنها با هم است.

حتی اگر آنها اولین صنعت نیست پس سری آی فون 7 در جایگاه چهارم را در لیست ما با توجه به انتخاب از اولین های جدید برای گوشی های اپل ساعت دیگر. امتیاز آی پی از مقاومت در برابر آب باتری بزرگتر و بزرگتر گزینه های ذخیره سازی تمام دلایل خوبی برای ارتقاء در نهایت از آی فون پیری بود.

S4 80 میلیون کهکشان

2013 در سامسونگ کهکشان S4 باقی می ماند این شرکت هدف ضرب و شتم، با وجود گوشی به وضوح بسیار پیچیده و بالا پایان است که نام تجاری از قرار داده. باز هم، سامسونگ موفق به سرمایه گذاری در موفقیت S3 کهکشان دو خود را به بالای بازار لطف هر دو محصول جامد مانند S3 و فشار عمده بازاریابی شتاب.

S4 کهکشان در بخشی به آن به طور فزاینده ای عالی سخت افزاری و مجموعه ای از ویژگی های قدرتمند و همچنین توانایی های چشمگیر نرم افزار ایستاد. تا آنجا که قابلیت Touchwiz توسط برخی از پشت در روز derided بود، ویژگی های مانند چشم ردیابی و مشاهده هوا شناور لمس عناوین شوره و علاقه. علاوه بر این، آنها ثابت سامسونگ قادر به انجام بیشتر با اندیشه از رقبای خود و آن تمايز کمک به سال هویت منحصر به فرد برای برند سامسونگ کهکشان است. یکی که به وضوح تا rivaling آی فون اپل به پایان رسیده است.

150 میلیون نوکیا 5230

شاید شگفت آور ترین مطلب در فهرست جایگاه دوم در نه کمتر گوشی بودجه ارائه از نوکیا 5230 است. آن قطعا هرگز پیش بینی بود به عنوان گوشی های هوشمند در مفهوم مدرن آن حتی اتصال WiFi را پشتیبانی نمی کند هنوز تقریبا هر گوشی های هوشمند از بهتر به فروش می رسد.

نوکیا 5230 در ۲۰۰۹ منتشر شد سیستم عامل سیمبین این شرکت، ویندوز موبایل یا سیستم عامل محبوب آندروید است که این شرکت به یاد ماندنی تر گوشی های هوشمند خطوط بسته بندی. وجود دارد مقدار زیادی برای گفتن در مورد سخت افزار این گوشی نیست. صفحه نمایش 3.2 اینچ، دوربین 2 مگاپیکسلی عقب و کوچک 70 مگابایت حافظه داخلی قابل استفاده به نوشتن صفحه اصلی درباره بودند. با این حال، کمک عدم امکانات را با قیمت پایین، ساخت این بسیار جذاب “گوشی در بازار بودجه.

220 میلیون-6 آی فون و آی فون 6 علاوه

اگر S4 کهکشان سامسونگ نوار بالا به ضرب و شتم است و سپس سری 6 آی فون اپل را معادل است. به عنوان فردی موفق ترین گوشی های هوشمند راه اندازی شد تقریبا سه برابر نزدیکترین آیفون نسخه بعدی داشتن حمل می شود، به علاوه 6 و 6 هرگز صدر شود ممکن است. پذیرش از آی فون و برخی 8 X نمیرسد به این رکورد در خطر قرار دادن.

آی فون 6 پلاس می تواند احتمالا با بسیاری از راه اندازی این موفقیت به این اعتبار بود اولین بار که اپل گوشی با صفحه نمایش بزرگ و فاکتور فرم “phablet” منتشر شد. این گوشی صفحه قطعا نبود استانداردهای اندیشه شهر بزرگ آن فقط 5.5 اینچ اما طرفداران اپل گوشی هدیه و کاربران قدرت بهانه بزرگ برای بدست آوردن و ارتقا گوشی های خود را.

چرا هیچ گوشی های اخیر?

سری آی فون 7 جدید ترین مطلب در لیست گوشی های هوشمند ما است، اما حتی محبوب ترین است. یک روند قطعی اینجا است که گوشی های قدیمی تر که شد بهترین فروشندگان است. اما چگونه این مورد زمانی که گوشی های مدرن بسیار بهتر و بازار بسیار بزرگتر است؟

این احتمالا boils پایین به دو چیز. اول، افزایش رقابت در بازار در سال های اخیر است که فروش میان طیف وسیع تری از تولید کنندگان و خطوط تولید تقسیم شده است. ظهور Huawei, آن, و دیگران که شکاف میان سامسونگ و اپل، مثلا بستن هستند. مرحله دوم است که نسخه های محبوب ترین در ظهور طلایی بازار گوشی های هوشمند مورد آمد. 2012-2015 دوران رشد قابل توجهی در اندازه بازار قبل از رشد بسیار محدود و فلات امروز دیدم.