چه هستند شما نیاز به دانستن در مورد دود کام کام دود

بسیار اساسی و ارزان، اما آنها قطعا می تواند محافظ زندگی. با این حال، ممکن است وجود دارد برخی از چیزهایی که شما در مورد com دود است که می تواند به شما تجدید نظر آنهایی که شما را نمی دانم.

دود Com در مقابل سنسور

قبل از ما فرو رفتن عمیق به بحث در مورد com دود، مهم است بحث در مورد تفاوت بین کام و آشکارسازهای دود دود است. این دو اصطلاح محاوره interchanged هستند اما آنها در واقع انواع دستگاه.

تفاوت بزرگ این است که “دود کام” در یک واحد خود شامل است که شامل سنسور دود و زنگ قابل شنیدن هستند. این چه که در خانه یا آپارتمان خود شده است.

“آشکارسازهای دود” معمولا فقط سنسور دود و هیچ چیز دیگری باشد. از آنجا، زنگ است واحد جداگانه و کنترل برای کل سیستم در یک محل مرکزی نگهداری می شوند. شما قادر می باشید این نوع سیستم در کاربردهای تجاری، مانند در هتل و بیمارستان پیدا کنید.

Com هستند چه می کشید بنابراین اساسا، در حالی که آشکارسازهای دود معمولا در مکان های کسب و کار است در خوابگاه بیشتر پیدا کنید. در این مقاله هر چند، ما عمدتا در کام دود مسکونی با تمرکز کنید.

دو نوع سنسور دود

متاسفانه وجود دارد، همه دود com ایجاد شده است برابر. این است زیرا دو نوع سنسور برای تشخیص آتش و دود وجود دارد. آن دو سنسور به نام سنسور “دریافت” و “یونیزاسیون” و هر دو آنها انواع بسیار متفاوت از دود و آتش را حس می کنیم.

به طور خلاصه، سنسورهای فوتوالکتریک در سنجش آتش سوزی سوختن است که آهسته سوختن خوب است آتش سوزی که از شعله تولید نمی کند. یونیزاسیون آتش سوزی بزرگ است که “مخالف–سوزاندن سریع آتش سوزی آن محصول بسیاری از شعله های آتش. هر دو سنسور استفاده از فن آوری های سنجش مختلف، بنابراین دلیلی برای تشخیص انواع آتش سوزی.

شما کاملا می توانید com دود است که هر دو نوع سنسور در یک دستگاه، اما آن نیز بسیار آسان برای پیدا کردن کام دود است که تنها یکی و یا دیگر است. اگر واضح نیست، آن را به خرید زنگ دود است که همراه با هر دو نوع سنسور مانند این مدل از اولین هشدار توصیه می شود.

اگر شما علاقه مند در دود زنگ هوشمند به عنوان محافظت از لانه فنی تنها یک سنسور فوتوالکتریک شامل. با این حال، آن اشاره کرد که سنسور که اساسا تنها بسیار حساس به هر دو نوع آتش سوزی است که به معنی “تقسیم-طیف” است.

Battery-Operated در مقابل سیمی دود Com

بالای انواع سنسور، دود کام نیز آمده در دو نوع اتصال برق: باتری عمل یا متصلند به سیستم الکتریکی منزل شما.

متصلند دود com هستند مسلما بهترین زیرا نه تنها شما لازم نیست به نگرانی در مورد باتری تغییر آنها نیز متصل است. این بدان معنی است که اگر یک زنگ خاموش، که سپس همه کام دیگر رفتن بیش از حد، آن را بزرگ اگر شما یک خانه بزرگتر و امکان عدم توانایی برای شنیدن وجود دارد یک زنگ رفتن از در خانه است.

همه خانه ها برای کام دود، هر چند، سیمی است که که در آن واحد های باطری را به بازی آمده است. آنها نیز آسان تر به نصب از بدون سیم برای مقابله با.

در هر صورت مهم است بدانید که زمانی که می آید زمان برای جایگزینی آنها، که ما به ارمغان می آورد به نقطه بعدی ما طوری که شما می توانید یک اشتباه خرید نیست که نوع استفاده خانه است…

دود کام سرانجام به پایان رسید

که شیر نشسته در یخچال خود کام دود بد برو بعد از مدتی درست مثل.

انجمن حفاظت از آتش ملی توصیه می کند که شما خود کام دود جایگزین هر ده سال. این است زیرا سنسور نهایت تنزل در کیفیت به نقطه جایی که آنها دیگر موثر است.

بله، که حتی شامل خود کام دود هوشمند گران تر است. بالای الماس توصیه برای جایگزینی دود com, اکثر آشکارسازهای شرکت نیاز به تعویض هر سال 5-7 و از آنجا که حفاظت از لانه آشکارساز CO است، شما می توانید در کل واحد به جای که اغلب برنامه دعوت شد.

که در آن شما نیاز به نصب دود Com

وقتی که شما اول خانه خود را با دود کام مجهز، که فقط چند نقاط اطراف خانه که به نظر می رسید مانند مکان خوبی برای نصب آنها را انتخاب کرده اید باشد. با این حال، شما احتمالا نیاز دارید بیشتر نسبت به com فکر دود.

با توجه به آخرین نسخه از الماس 72 حریق ملی و سیگنالینگ کد، شما نیاز به نصب com دود داخل هر اتاق خواب خارج از هر منطقه خواب (مانند راهرو که یک دسته از اتاق را با هم وصل می شود)، و در هر سطح از خانه، از جمله زیرزمین.

این نیز مهم است اگر شما آنها را بر روی دیوار (از افزایش دود)، و همچنین نصب آنها نزدیک درب و پنجره یا دریچه های که در آن صفحه پیش نویس و کلی جریان هوا می تواند با دود تداخل نصب کنید که شما آنها را نه دورتر از 12 اینچ از سقف نصب است توانایی تشخیص زنگ است.

تصویر از nikkytok/Shutterstock