شنا بهترین شنا Wearables برای ردیابی شما دور بررسی گیک

راه کار کردن لذت بخش است. کم و مناسب برای هر سطح مهارت است. جدید روال تمرین در ذهن، ما نگاه انتقالها و wearables شنا بهترین وجود دارد گرفته شده است.

با تشکر از اندام خود را همواره پشتیبانی توسط آب شنا راه بزرگ شدن سالم است، حتی اگر شما مشکلات مشترک، آن را به عنوان تاثیر بسیار پائین است. شما لازم نیست که به نگرانی در مورد ‘خطرناک’ زانو فقط به عنوان شما را اگر شما در حال اجرا بودند یا قدرت راه رفتن. در عوض، شما در بازسازی ماهیچه های خود را به آرامی به سرعت خود را تمرکز می کنند. با این حال، داشتن پوشیدنی و متصل app شما چگونه توانایی های خود را بهتر می شود و راه بزرگ از دادن به شما برخی از بازخورد جامد پیشرفت شما را نشان می دهد.

هنگام شنا، شما می خواهید به قادر به ردیابی چقدر فاصله شما پوشش به حال چند دور در حال تکمیل و ببینید چه نوع سرعت در حال رسیدن به شما. در حال اجرا ساعت فقط نمی توانید تهیه برای این نوع از جزئیات، و نه می تواند بسیاری از wearables تناسب اندام مقاوم در برابر آب. برخی نیز به ویژگی های مفید برای زمانی که در استخر شما اتفاق می افتد در حالی که ما در حال تمرکز در wearables که دارای ویژگی های بزرگ شنا بر اساس. اما تمرکز ما در اینجا این است که مستقیما در ساعت استخر.

انتخاب ما را از بهترین شنا انتقالها اینجا.

بهترین برای فقط شنا: Moov ($ 53)

به شما فکر می کنم همه این انتقالها برای شنا مناسب خوب خواهد بود? خوب، بله، اما Moov است غرفه در جمعیت عادی شنا. برخی از امکانات مفید برای اجرا، دوچرخه سواری، و حتی قلبی بوکس، اما بهترین ویژگی های بنیادی از ردیابی شنا وجود دارد.

Moov آهنگ نوع سکته مغزی، سکته مغزی تعداد تجزیه و تحلیل عملکرد دامان و سپس که به توصیه راه هایی که در آن شما می توانید بهبود استفاده می کند. هنگامی که شما برای لیس زدن نیز به نوبه خود تلنگر که چگونه به سرعت شما را برای انجام این کار لازم آن به رسمیت می شناسد. Stuff هوشمندانه و ارزان قیمت پس از آن جذاب “ردیاب برای خرید. حرکت نزولی تنها این است که شما نیاز به تعویض باتری مورد هر 6 ماه اما هزینه های نسبتا ارزان است.

ابزارهای ردیابی فعالیت از دیگر در Moov کمی ساده اما مفید هستند. با این حال، این پاداش بد برای چیزی است که شما را درجه اول برای شنا خرید نیست.

بهترین راه حل برای تغییر طولانی مدت: انعطاف پذیری 2 Fitbit ($ 55)

انجام داده است Fitbit کار فوق العاده از مفهوم ردیابی هر مرحله ساخت به نظر می رسد بنابراین طبیعی است. 2 انعطاف پذیری Fitbit درجه اول گام شمار فانتزی با خواب ابزار نظارت بر رسد ممکن است، اما آن نیز آهنگ خود را بیش از حد شنا. هنگامی که شما شروع به صورت خودکار با توجه به آهنگ آن سرعت فاصله و تعداد طول استخر شما کامل است. را که به طور خودکار تشخیص ندهد، نوع چیزی از سکته مغزی شما با استفاده از, اما دیگر از آن, آن همه پایگاه های مربوطه را پوشش می دهد.

Fitbit خم 2 قدرت مهم است چگونه محبوب است. به عنوان ردیاب تناسب اندام بیشتر مورد استفاده آن آسان است به نوبه خود آن را به عنوان یک ردگیر شنا به تغییر شیوه زندگی، نگه داشتن چشم در گام های خود و دیگر ورزش در طول روز پوشیده. رقابت با دوستان و خانواده همیشه راه رضایت بخش در لیست وظایف روزمره است.

بهترین راه حل برای همه چیز تناسب اندام: Garmin Vivoactive ($ 158)

ما طرفداران بزرگ Garmin smartwatches تناسب اندام ماهواره بررسی آن. Garmin Vivoactive مناسب برای هر نوع از ورزش ممکن است. برنامه های متعددی ساخته شده است ردیابی های گسترده از هر ورزش ممکن است از دو دست و پا زدن شبانه روزی در حال اجرا و البته شنا را فراهم می کند. همه چیز اصلی شما نیاز به دانستن، مانند فاصله، سرعت، و دور آهنگ.

ضربان قلب مانیتور وجود دارد اما آن را به کار در حالی که شما در آب انتظار نیست. همچنین دارای عمر طولانی باتری 8 روز در حالت پخش یا ساعت 13 با GPS فعال. اگر شما هدف برای تکمیل بسیاری از اشکال مختلف ورزش, این پوشیدنی برای شما است.

بهترین راه حل برای آی فون صاحبان: Apple Watch سری 3 ($ 328)

هنوز هم وجود دارد اتاق را برای بهبود اما Apple Watch سری 3 smartwatch ایده آل برای صاحبان آیفون است. هزاران نفر از برنامه های حسگر ضربان قلب و برخی از ویژگی های هوشمند برخی از راه برای حصول اطمینان از داشتن یک ساعت مچی خوب و قابل اعتماد برای فعالیت های روز به روز رفتن.

در مورد شنا، آن را خوب به هنگام شنا یا دوش گرفتن با آب مقاومت است تا 50 متر. کلمه “مقاومت” ممکن است شما از مصرف آن را به آب با احتیاط را اما بسیاری از غواصان آزاد و شناگران مشتاق داشتن هیچ مسئله با استفاده از این ساعت مچی برای همه چیز ممکن است وجود دارد. در صورت وجود خیل برنامه های وجود دارد برای تقویت دانش که app بومی آهنگ فاصله دور سرعت و ضربان قلب.

بهترین راه حل برای تجزیه و تحلیل: V800 قطبی (299$)

بهره برداری به همان نوع تو رفتگی در دیوار به عنوان Garmin smartwatches V800 قطبی خوب برای بسیاری از ورزش های مختلف است. GPS داخلی خود پیگیری شما اجرای چرخه یا پیاده روی از خواهد شد. سازمان دیده بان نیز خیلی خوب در آب کار می کند، به دلیل بودن محصول هدف که triathletes.

ضد آب تا 30 m، آن تجزیه و تحلیل روش شنا خود را با استفاده از میزان سکته مغزی در هر طول استخر یا دقیقه ای به راحتی با توجه به چهار نوع شنا سکته. با استفاده از این اطلاعات، تعیین کننده تصویر دقیق تر از سبک و نقاط قوت خود را از بیشتر. اگر چه شما نیاز حسگر اضافی به قفسه سینه خود را به انجام این کار امکان اندازه گیری ضربان قلب خود را در آب است. برای پخش ورزشی گران اما بسیار قدرتمند است.

بهترین راه حل برای جای دیگر قطع: درخشش از Misfit 2 ($ 66)

همیشه نمی خواهم به پوشیدن چیزی را بر روی مچ دست خود را? 2 درخشش Misfit شنا پوشیدنی برای شما است. این دستگاه سبک ساعت مچی اما شما به راحتی می توانید آن unclip و آن را به یک مورد لباس, مانند شنا خود را وصل کنید. انعطاف پذیر و آسان به اندازه کافی به اطراف مناسب شما مبادله است.

به عنوان گام شمار, مراحل فاصله کالری و چگونه به خوبی شما به خواب آهنگ. به عنوان شنا پوشیدنی آن نیز دور ارائه شما را وارد کنید طول استخر اول آهنگ. شما باید این بیش از حد تنظیم دستی اما راحتی نهفته در به آن را بر روی مچ دست خود را می پوشند. کامل است؟ دقیقا، اما ظریف و با احتیاط. شما به زودی فراموش کنید شما با پوشیدن آن.