هنگام سفر بین المللی چگونه برای تغییر آی فون خود را حامل زمانی که شما سفر

، آی فون شما می توانید اتصال به هر یک از حامل های محلی. خود را حامل خانه احتمالا یکی ترجیح داده است که سریع ترین یا بهترین خدمات را که ممکن است داشته باشد; در اینجا این است که چگونه به زور آن را به استفاده از چیزی متفاوت است.

چرا شما ممکن است مایل به نیروی آی فون خود را به استفاده از حامل خصوصی

من خودم به عنوان یک مثال استفاده کنید. من حامل خانه در ایرلند وودافون است. زمانی که من در فرانسه آی فون من تلاش می کند تا استفاده از SFR خوب است که بیشتر از زمان. مشکل است در آپارتمان من، SFR سیگنال بدتر از پرتقال است. این است که SFR غیر قابل استفاده نیست (اگر بود آی فون به طور خودکار تبدیل می) — این درست است که این ایده آل نیست.

اگر شما در حال سفر, شما ممکن است همین روبرو می شوند. حامل خود را شریک زندگی ترجیح داده همیشه قصد ندارم به شبکه های موجود باشد. بنابراین، چگونه آی فون خود را استفاده از حامل می خواهید اینجاست.

رفتن به تنظیمات آی فون خود را وادار به حامل خاص استفاده

> حامل و خاموش کردن تنظیمات “خودکار”.

وقتی که شما این کار، فهرست حامل های موجود باید تا پاپ. حامل می خواهید استفاده کنید را انتخاب کنید.

اگر شما که حامل را انتخاب کنید، شما می توانید هر یک به نوبه خود انتخاب کنید و test سرعت اتصال در محل شما در حال رفتن به صرف بیشتر وقت خود مطمئن نیستید.

مرتبط با: چگونه به تست سرعت اتصال اینترنت یا تلفن همراه داده ها سرعت

آی فون خود را مجبور به استفاده از 3 g یا 2 g داده ها

در سراسر جهان، همه شبکه های 4 g فوق العاده پایدار است. من اجرا به شرایط هر چند نظری است 4 g, که در آن، شبکه غیر قابل استفاده است. عجیب، شبکه 3 g اغلب بسیار است بیشتر قابل اعتماد در این شرایط حتی اگر هنوز capped که کندتر فرضی سرعت. در حالی که آی فون خود را به استفاده از شبکه بهترین امتحان کنید اگر شما می دانید که 3 g (و یا حتی 2 g) شبکه قابل اطمینان تر است، شما می تواند نیروی آیفون خود را به استفاده از آن.

سر به تنظیمات > داده تلفن همراه تلفن همراه داده > گزینه های.

داده های صوتی را انتخاب کنید و سپس & شبکه می خواهید استفاده کنید را انتخاب کنید.

این مفید است اگر می خواهید تلفن خود را برای خودتان جلوگیری از استفاده از آن بسیار hamstring است. شما هنوز اطلاع رسانی در 3 g دریافت کنید، اما در حال دیدن سایت فیس بوک ممکن است کمی بیشتر دردناک.


آی فون خود را به طور معمول بسیار خوب در مورد چیدن شبکه درست است اما اگر می خواهید به زور آن را به استفاده از یک شبکه خاص به هر دلیلی، شما می توانید.