ما خواسته شما به ما گفت: 1080 p است خوب است، اما همه چیز در مورد باتری زندگی

 صفحه نمایش سامسونگ کهکشان S8 در زیر میکروسکوپ

نظر سنجی این هفته است همه چیز در مورد صفحه نمایش گوشی خود را و ما می خواستیم بدانید که اگر شما ترجیح می دهید صفحه نمایش کامل HD (1920 x 1080) ، که به 1080 p یا چهار HD صفحه نمایش (2560 x 1440) یا 1440p.

در حقیقت، همه که این نظرسنجی واقعا واقعا عمیق نبود درخواست اگر شما ترجیح می دهید صفحه نمایش با وضوح پایین تر نمیفهمد. این سوال به تنهایی تقریبا بدون brainer است: قطعنامه های بالاتر به طور کلی بهتر است حتی اگر جزئی. نمایش هستند چیزی به ما تکیه بر هر روز و آن را همیشه خوبی به یک گوشی با صفحه نمایش است که پر جنب و جوش و واضح است. اما مساله فراتر از فقط یک سوال حل لود شده است.

اما مسائل عمر باتری. زیاد.

این مسئله که نمایش وضوح بالاتر به طور کلی بیشتر از پیکسل، و بنابراین نیاز به قدرت بیشتر است. وضوح بالاتر بیشتر از پیکسل در هر اینچ مربع بسته بندی شده متوسط بیشتر از پیکسل نیاز به قدرت بیشتر و که عمر باتری شما لطمه می زند. که 1080 p است که در حال حاضر در اکثر 6 اینچی گوشی، جذاب تر برای برخی افراد تیز می کند. عمر باتری که خیلی مهم است.

چهار صفحه نمایش HD نیز تمایل به گران تر است اما معادله قیمت نهایی را می توان تیره بسته به صفحه نمایش OLED در مقابل ال سی دی، کیفیت کلی جزء و حاشیه نام تجاری، به جای مبارزه مستقیم بین هزینه های صفحه نمایش Full HD و HD چهار هزینه در گوشی های.

همه برای بحث و نظرسنجی رسیده است و اینجا چه گفت تقریبا 65.000 شما (بزرگترین رای ما در مدتی!) را در سراسر شبکه ما در وب سایت یوتیوب توییتر فیس بوک و نمایش مشخصات عمومی است.

نتایج واقعا واقعا نزدیک، با چند برنده برای هر کدام است. نمایش مشخصات عمومی بزرگترین پیروزی درصد است اما رای YouTube بزرگترین استخر اعطای احتمالا مهم تر برنده دو Full HD گزینه هستند. که همچنین است زمانی که ما نیز گزینه ‘بدون اولویت’ ارائه شده، در حالی که رای scarily نزدیک در توییتر و وب سایت چگونه رای فیس بوک، رفت. (ما گزینه ‘دیگر’ که در آن چند نفر گفت: 4 k، اما این 1 درصد یا کمتر شده بود)

پس آنچه به این معنی میدهند؟ آن را در شما مشاهده بستگی دارد. تولید کنندگان خدمات هر دو بازار و نزدیک به پشتیبانی حتی برای هر دو در اینجا وجود دارد. یادآوری است که بهتر است (اگر فقط توسط یک حاشیه کوچک، اما مهم برای VR) حتی اگر چهار HD با مشخصات فنی، عمر باتری قلب تپنده برخی باقی مانده است بسیاری از گوشی های هوشمند تصمیم گیری خرید.

برخی از آنچه شما در نظرات اینجا است:

p 1080 (Full HD)

  • دارم باتری زندگی بیش از overkill وضوح
  • FHD بهترین است و نقطه شیرین است. مگر اینکه شما واقعا سخت نگاه QHD خیلی خوب است اما نه واقعا که قابل توجه حتی در صفحه 6. طوری که پیروزی
  • من فکر می کنم صفحه AMOLED 1080 p کاملا خوب برای تلفن هم FHD باتری بیشتر ذخیره می کند. به خصوص با تاکید بر عمر باتری این روزها

چهار HD:

  • 1080 p حداقل تنها است و برای همه نیست نگاه بد. هنگامی که شما به صفحه بی نهایت سامسونگ با این حال، شما بازگشت نمی باشد. هیچ چیز ضربان آن را بدون توجه به آنچه که شما سعی می کنید به من بگویید.

  • من را در تغییر S8 کهکشان به علاوه و از HD چهار قطعنامه دو من مثل رفتن احساس می کنم. 
  • تمام این افراد در نظر صدا مثل آنها با 1080 p حل و فصل. اگر من پرداخت $1000 + برای تلفن آن بهتر است صفحه 1440p حداقل. تفاوت بین آنها وجود دارد.

برخی از نظر عمر باتری برخی از نظرات تخصصی سامسونگ و برخی از مطالبات برای رزولوشن بالاتر پول. شما میتوانید به راحتی به ادامه بحث در قسمت نظرات در زیر، و ماندن تیز و crisp خودتان. تا دفعه ی بعد!