چگونه به راه اندازی Smarthome دستگاه های زمانی که شما باید هم اتاقی

آیا در کالج شما، اتاق خوابگاه به اشتراک گذاری، یا فقط هم اتاقی را تمیز ارزان تر اینجا را چگونه به راه اندازی دستگاه های smarthome خود را به طوری که آنها به سادگی بازی با چند اعضای خانواده، نیز باید دستگاه های دیگر که ممکن است شما هم اتاقی.

یک بار زمان بود چون smarthome واقعا یک چیز بزرگ نیست که شما حتی به نگرانی در مورد این, ندارد. اما در حال حاضر، دستگاه های smarthome حال تبدیل شدن جریان اصلی بیشتر و بسیاری از خانه ها و آپارتمان ها با ابزارهای بسیار خوب این پر کردن.

اگر شما زندگی می کنند به تنهایی و یا با خانواده, بسیار وجود ندارد واقعا نگران اما اگر هم اتاقی همه چیز کمی سختتر می. خبر خوب این است که آن است که هنوز هم نسبتا آسان به آن کار است.

شما می توانید به اشتراک دسترسی به دستگاه شما

اگر شما احساس سخاوتمندانه و می خواهید برای به اشتراک گذاشتن عشق smarthome با هم اتاقی خود اجازه اکثر (اگر نه تمام) smarthome دستگاه شما دسترسی با دیگران به اشتراک بگذارید.

این هم اتاقی شما می دهد توانایی کنترل دستگاه های smarthome خود را مانند چراغ قفل درب و حتی ترموستات. شما می توانید حتی تعیین دسترسی های متفاوت کاربران، به طوری که آنها می توانند کنترل دستگاه، اما نه لزوما ایجاد تغییرات در تنظیمات باطن هر.

مرتبط با: نحوه دسترسی HomeKit سهم با خانواده هم اتاقی و مهمان

به اشتراک گذاری دستگاه های smarthome است معمولا ایده خوبی از گرفتن بروید، به خصوص اگر فاصله مشترک در خوابگاه آپارتمان یا خانه استفاده از smarthome دستگاه.

تکراری دستگاه می تواند معمولا همزیستی فقط خوب

اگر شما و هم اتا قی خود اتفاق می افتد به همان دستگاه smarthome، مانند برخی از چراغ های فیلیپس سر آنها بدون مسائل مشترک وجود داشته باشد می تواند و نمی باید به نگرانی در مورد تداخل.

يعنی این است، سپس آنها خواهید کار فقط خوب خود را تا زمانی که دستگاه را در دو حساب جداگانه هستند. بنابراین اگر شما راه اندازی چراغ های سر خود را در اتاق خود را و شما هم اتا قی کند همان، هاب دو پل رنگ نمی کنید در راه هر یک از دیگر.

با این حال، شما ممکن است آمده در سراسر یک وضعیت که در آن فقط یک نوع smarthome دستگاه می تواند حکومت به زمین مانند ترموستات هوشمند است. اگر هر دو ترموستات دوم شما را به جدول به ارمغان بیاورد شما و roomie خود را، بنابراین شما فقط قادر خواهید بود به یکی از آنها و دیگر به خاطر نصب ذخیره نسخه پشتیبان، متاسفانه. از آنجا، شما می توانید شروع به استدلال می کنند در مورد آنچه دما باید مجموعه ای اما است که نه اینجا nor وجود دارد.

شود احتیاط از صوتی دستیاران

دستگاه اکو آمازون و گوگل صفحه اصلی عالی به عنوان اصحاب smarthome است اما این است که وقتی که هم اتاقی خود نیز دستیار صدا همان که شما، که در آن کمی dicey می توانید آن را و این معمولا جایی که دستگاه های تکراری smarthome شروع به برخورد با یکدیگر.

اگر اکو و هم اتا قی خود را به عنوان صفحه اصلی گوگل است، از آنجا که هر دو در استفاده از کلمات مختلف ویک عمدتا خوب، شما. با این حال، اگر شما و هم اتا قی خود هر دو اکو — به خصوص اگر آنها با استفاده از حساب های مختلف آمازون — شما احتمالا می خواهید به تغییر کلمه ویک در یکی نه به طور تصادفی اکو هم اتا قی خود را آغاز.

مرتبط با: چگونه برای آمازون اکو “بیدار کلمه”

با این حال تغییر کلمه ویک در صفحه اصلی Google متاسفانه نمی توانید تغییر دهید. اگر شما هر دو از خانه گوگل بنابراین شما نیاز به برنامه ریزی کنید که شما طور تصادفی خانه خود تبعیت نمی. و یا تلاش برای به اشتراک گذاشتن خانه گوگل خود را اگر شما راحت انجام آن است راه خوبی برای رفتن اگر شما ذهن ساخت فداکاری های چند.

اگر شما حال اجاره: می دانیم که دستگاه های مجاز هستند

امکان دارد احتمال دارد اگر هم اتاقی که شما احتمالا یک آپارتمان یا اتاق خوابگاه که در این صورت اجاره وجود قوانین باید به رعایت. و ممکن است که شما قادر نخواهد بود به استفاده از دستگاه smarthome خاصی در این وضعیت است.

معمولا، مستاجرها به تغییر قفل درب (اگر شما می خواهید به قفل هوشمند) و یا ترموستات (در صورتی که شما می خواهید برای دریافت ترموستات هوشمند) مجاز نیست. گاهی اگر شما بخواهید سادگی آنها آن اجازه می دهد اما به طور کلی شما قادر نخواهد بود برای نصب تعدادی تجهیزات smarthome که نیاز به تغییر چیزها در محل اقامت.

مرتبط با: اگر من یک آپارتمان اجاره چه نوع Smarthome ابزارهای من استفاده کنید?

با این حال، بسیاری از دستگاه ها فقط حق به پریز وصل می و که راه بسیار خوبی برای علاقه است. و بنابراین چراغ های هوشمند نیز بزرگ شما معمولا می توانید از خود لامپ.

قوانین مالک شهر متفاوت است بدیهی است، اما اگر محل اجاره آن ممکن است ایده خوبی با مال شما چه مجاز و غیرمجاز را بررسی کنید.