بزرگترین نقض داده و رسوایی 2018، تا کنون

ما همچنان به جنبه از زندگی روزمره ما را به عرصه دیجیتال امنیت داده ها مهم تر از همیشه است. Worryingly، با این حال، نقض داده و رسوایی تبدیل عادی. ما ممکن است کمی بیش از نیمه راه از طریق سال 2018, اما مقدار زیادی از اطلاعات حوادث در حال حاضر است. برخی از بزرگترین نقض داده و رسوایی 2018، تا کنون اینجا هستید.

فیس بوک و تاثیر Analytica کمبریج

: بیش از 100 میلیون کاربر

چی؟ شاید بزرگترین رسوایی داده ها در حافظه اخیر، شکست مفتضحانه فیس بوک حریم خصوصی داده موضوعی در آوریل سال 2018 ساخته شده. رسوایی در سال 2014 با مسابقه شخصیت شخص ثالث به نام “thisismydigitallife” آغاز شد. توسعه یافته توسط علمی کمبریج, Aleksandr Kogan مسابقه مورد نیاز کاربران برای دسترسی به داده های پروفایل فیس بوک خود را. مسابقه نیز مورد نیاز دسترسی به اطلاعات نمایه خود را دوستان. از مسابقه Kogan 270.000 مردم استفاده می شود اما به دلیل دسترسی گسترده برنامه جمع آوری داده ها از پروفیل های خام بیش از 100 میلیون. فیس بوک را شرایط و ضوابط، برنامه نویسان مانند Kogan از ورود داده های ذخیره در سرور مستقل و فروش آن به اشخاص ثالث مسئولیت. اما با هیچ failsafe درست در محل Kogan قادر به فروش پروفیل به شرکت تحقیقاتی Analytica کمبریج بدون اطلاع کاربر.

تاثیر MyHeritage: 92 میلیون کاربر

چی؟ در ژوئن سال 2018, MyHeritage, خدمات, تست DNA اسرائیل نشان داد آنها قربانی به داده نقض مؤثر بر 92 میلیون نفر کاهش یافته بود. نقض عمده رخ داده است در اواخر اكتبر 2017 هنگامی که داده های ذخیره شده بر روی سرور خصوصی صندلی بود و دیر به شخص ثالث. خوشبختانه، DNA داده و شجره اطلاعات فاش شد اما آسیب کاملا کم اهمیت نیست. آدرس ایمیل و رمز عبور اطلاعات به خطر بیافتد بودند اما با توجه به MyHeritage، شواهد نشان می دهد که داده ها تا کنون مورد استفاده قرار گرفت.

تاثیر Exactis: حدود 340 میلیون نفر

چی؟ در ژوئن از 2018، محقق امنیتی Troia Vinny، که فلوریدا مبتنی بر بازاریابی شرکت، Exactis، چپ پایگاه داده در سرور عمومی در دسترس معرض یافت. سرور حدود 340 میلیون سوابق فرد، amounting به نزدیک 2 ترابایت اطلاعات موجود. مقدار خاص افراد در معرض معلوم باقی مانده است. در حالی که کارت های اعتباری و شماره امنیت اجتماعی در معرض خطر قرار گرفتند; داده های شخصی بود. نام و شماره تلفن و آدرس و آدرس ایمیل از میلیون ها نفر از بزرگسالان در فضای باز بیرون مانده بودند. هشدار اطلاعات شخصی مربوط به فرزندان خود نیز، از جمله تعداد فرزندان هر فرد بالغ بود و همچنین سن و جنس آنها پایداردر بود.

تاثیر Strava: بیش از 10 میلیون کاربر

چی؟ Strava خود توصیف “شبکه های اجتماعی برای ورزشکاران” مکان های مخفی پایگاه های نظامی و همچنین اطلاعات شخصی در مورد پرسنل نظامی را نشان داد. اخبار در سال 2018 ژانویه پس از تحلیل گران قدرى در نقشه حرارتی Strava شکست. نقشه حرکت کاربران است که سهم خود را تمرین زمان و مکان عمومی ساخته شده است. در حالی که نام خاص قابل مشاهده نبوده، کاربران می تواند توسط ارجاعات متقابل Strava پست های خود را فعالیت رسانه های اجتماعی دنبال کرده بود. علاوه بر این، خطوط اطراف پایگاه های بزرگ نظامی در سوریه و عراق و افغانستان برجسته بر روی نقشه بر اساس بودند.

تاثیر MyFitnessPal: بیش از 150 میلیون کاربر

چی؟ تمرکز Strava ‘ t برنامه تناسب اندام تنها زیر آتش در سال 2018. در مارس، خرده فروشی کرگدن تحت آرمور ورزشی گزارش نام کاربری آدرس ایمیل و کلمه عبور درهم متعلق به بیش از 150 میلیون کاربر از نرم MyFitnessPal به سرقت رفته بودند. در حالی که 150 میلیون تعداد زیادی، “نقض خوشبختانه هنوز اطلاعات بسیار حساس هر کاربر سازش بود. شروع دست زره اگر چه رخ داده است نقض خود را مدتی در فوریه کاربران آگاه چهار روز پس از مسئله کشف شد.

تاثیر Timehop

: 21 میلیون کاربر

چی؟ Timehop خدمات رسانه های اجتماعی محبوب است که پیوند با دیگر شبکه های اجتماعی به ضمیمه پست رجعت از گذشته است. معمولا استفاده می شود در رابطه با فیس بوک که در آن یاد آن کاربران خود پست های محبوب در تلاش خاطرات برگرداند. اما Timehop روی علاقه تابستان سال 2018 به یاد داشته باشید نیست. در ماه ژوئیه، شرکت دچار حمله سایبر مداوم است که استخراج نام، آدرس ایمیل، تاریخ تولد، شماره تلفن و نامگذاریهای قبلی کاربر پست جنسیت.

تاثیر Carphone دوربین دیکسون: 5.9 میلیون کارت های اعتباری؛ داده های 10 + میلیون کاربر ثبت شده

چی؟ در حالی که قطعا نه بزرگترین نقض از نظر مقیاس رسوایی دوربین دیکسون Carphone قابل توجهی با توجه به انشعابات GDPR آن است. در ژوئیه 2017 5.9 میلیون کارت اعتباری متعلق به مشتریان دوربین دیکسون Carphone صندلی شد. خوشبختانه، تراشه و پین پادمان کارت قادر به استفاده بدتر شد. در حادثه قبلی 2017 ابتدا 1.2 میلیون اطلاعات شخصی ثبت شده به خطر بیافتد بودند، از جمله نام، آدرس و آدرس ایمیل تخمین زده می شد. در حال حاضر در سال 2018، این که قرار است بیش از 10 میلیون مشتری نازل شده است. قبل از زمان GDPR اثر است که اجازه می دهد تا دوربین دیکسون Carphone برای جلوگیری از فلج کننده در اتحادیه اروپا اجباری جریمه ویژه, حوادث رخ داده است.

راهنمایی به داده نقض مبارزه با داده ها

نقض مشکل برای برنامه ریزی علیه زیرا آنها نمی افتد در شما به عنوان یک فرد اما نه شرکت های با دسترسی به داده های خود را دارد. با این حال، چند چیز شما می توانید انجام دهید برای اطمینان از امنیت داده ها بهتر وجود دارد. اول، فهیم بیشتر مورد که شما به اشتراک گذاری اطلاعات خود را با است. دو بار فکر می کنم اگر آنها نقض داده ها را در گذشته دچار شده ایم. دوم اینکه رمز عبور صدا عادات دراز بروید. هرگز استفاده مجدد کلمه عبور خود را همیشه برای 2FA با یک نشانه است که ممکن است انتخاب کردن و یک مدیر رمز عبور خود را دریافت کنید. در نهایت — و مهمتر — اتصال اینترنت شما با VPN را رمزگذاری. بهترین راه برای فعالیت های آنلاین خود را روز به روز نگه داشتن امن است. VPN ندارید؟ برای IPVanish، خطر ابتلا به رایگان ثبت نام کنید!