بهترین راه به نوبه خود قدیمی فیلم های فیزیکی خود را به نسخه دیجیتال [Sponsored Giveaway]

حاضر به شدت مورد پیش بینی فیلم های تابستان شگی فشیون اکنون و جهان فیلم اخیر بزرگ پنیر جز اتان هانت (تام کروز) است در ماموریت: غیر ممکن است خرید اینترنتی. Cinephiles ممکن است باید صبر کنید تا پایان سال برای فرمت دیسک فیزیکی اما حال چطور ابرقهرمانان و حیوانات خانگی و شاهزادگان و شاهزاده خانم در دیسک های دی وی دی قدیمی خود را? می توانید آنها هنوز هم نجات جهان و یا ماجراهای در شود؟ خوب، منظور من، دیسک های قدیمی خود را هنوز هم دست نخورده و قابل خواندن هستند؟ پس از همه رسانه های فیزیکی شکننده است. داده های فیلم های کلاسیک قدیمی می تواند از دست رفته برای همیشه لطفا برای خش و مانند نسخه پشتیبان دیجیتال گام لازم را ساخت. علاوه بر این، حتی اگر یک فیلم دی وی دی با بازی مستقل دی وی دی پلیر که نیست پیچیده, کپی دیجیتال به دسترسی ویرایش و آپلود است.

Lowdown در نسخه پشتیبان دیسک قدیمی است که شما باید انتخاب کنید: پشتیبان با و یا بدون از دست دادن کیفیت. قدیمی یا شاید خراب دیسک دی وی دی، دی وی دی چاک دهنده نرم افزار در دیجیتالی شدن اطلاعات تخصصی و تعمیر به ویژه ضرورت دارد و به این ترتیب. Winx دی وی دی پلاتین چاک دهنده ، دی وی دی حرفه ای تبدیل جعبه ابزار، می تواند بهترین راه خود را به تبدیل دیسک های دی وی دی قدیمی به فرمت دیجیتال در بالاترین کیفیت ممکن.

اینجا این است که شانس به آخرین نرم دی وی دی چاک دهنده پلاتین با 6 ماه مجوز کامل رایگان:

https://www.winxdvd.com/dvd-ripper-platinum/fix-old-scratched-disc-to-digital.htm

توجه: کامل مجوز را قادر می سازد شما را به لذت بردن از ویژگی های کامل با هیچ محدودیتی در توابع نرم افزار در تمام. شما آزادانه استفاده از آن می توانید به قدیمی کپی دیجیتال دیسک دو تعمیر و پشتیبان درهم یا خش دی وی دی, تبدیل دیسک های فیلم جدید، و غیره. هنگامی که شما را رایگان دریافت مجوز کامل در بخش برنده شدن سهم به با کلیک کردن روی “اشتراک گذاری در فیس بوک” و یا “اشتراک در توییتر”، WinX پلاتین چاک دهنده دی وی دی به فعال کردن کد بلافاصله دانلود. آدرس ایمیل معتبر مورد نیاز است.

چه WinX پلاتین چاک دهنده دی وی دی واقعا به دیسک های دی وی دی قدیمی خود را?

> مهم نیست که چه نوع دیسک شما، آن قدیمی خش و یا قابل خواندن باشد، فقط آن را پرتاب به WinX پلاتین چاک دهنده دی وی دی آن را به اجاره جدید از زندگی. برای دیسک های کمی و یا شکسته آن تشخیص تمام داده های باقی مانده و هوشمندانه کشتی تله در تجزیه و تحلیل عنوان حق.

> دیسک های فیلم قدیمی می تواند تبدیل شده به نسخه دیجیتال در هر فرمت شما می خواهید، 350 + پروفایل های موجود را انتخاب کنید. MP4 و h.264 در اغلب موارد توصیه می شود.

> تنظیمات انعطاف پذیر برای پوشش نیازهای پایه و پیشرفته ویرایش قبل از خروجی: اضافه کردن زیرنویس حذف نامه تنظیم میزان ارسال بیت, تغییر نسبت ابعاد و غيره را به دیسک های دی وی دی قدیمی و در HDTV عریض و ناس یا جدیدترین دستگاه های تلفن همراه مناسب.

> شتاب سخت افزاری برای افزایش دیسک نسخه پشتیبان بر روی دستگاه های قدیمی کامپیوتر. تا زمانی که وجود دارد این است که QSV CPU یا GPU NVECN/CUDA سازگار شده، شما می توانید لذت سرعت 32 x سریعتر زمان واقعی.

چگونه به نوبه خود دیسک قدیمی دو کپی دیجیتال

Test از دیسک فیلم قدیمی با کامل مجوز نرم دی وی دی پلاتین چاک دهنده در ویندوز 10 Intel Core i5 پردازنده 3470 @ 3.20 GHz با 8 GB حافظه دیجیتالی شدن است. ما انتخاب دی وی دی در سال 2010 منتشر شد و طرح آن را به MP4 و h.264.

مرحله 1: دیسک قدیمی را درایو دی وی دی وارد کنید و دکمه “دیسک دی وی دی” به بارگذاری محتوای فیلم. برخی از دیسک های با 99 عنوان گیج کننده ساخته شده است. بدون نگرانی! با نرم، عنوان صحیح خودکار انتخاب حق دور است.

مرحله 2: سپس فرمت خروجی را تنظیم کنید. “تصویری MP4” حق وجود دارد تحت “رده پروفایل عمومی.

پیشنهاد فرمت خروجی:

برای کپی کردن فیلم های قدیمی برای آنلاین آپلود، “YouTube فیلم” زیر “مشخصات ویدیو وب” بروید. به همراه دیسک دو قدیمی دانلود, انتخاب دقیق گوشی مدل از “مشخصات دستگاه”، به عنوان مثال، آیفون ایکس, سامسونگ کهکشان S8, PS3 سونی, و غیره. دو استخراج دی وی دی خش برای سوزاندن بعد به دیسک خالی دیگری، “کلون دی وی دی ایزو تصویر” زیر “دی وی دی پشتیبان” را انتخاب کنید.

مرحله 3: بعد از کلیک کردن روی دکمه “تایید” پوشه مقصد را انتخاب کنید و کلیک کنید “اجرای برای شروع روند”. سرعت پاره واقع در مجموعه کامپیوتر شما بستگی دارد. بهتر تجهیزات خود را, سریع تر نسخه پشتیبان تهیه می خواهد.

اگر شما droves دیسک قدیمی می شود تبدیل به رسانه های دیجیتال، تصاحب فرصت برای دریافت مجوز کامل نرم چاک دهنده دی وی دی پلاتین به سادگی در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاری. یا به طور مستقیم خرید نرم افزار با مجوز از طول عمر که تنها $19.95، که در اصل قیمت در $59.95. تخفیف های بزرگ!

لطفا قوانین محلی خود را بررسی کنید و شما مجاز به پشتیبان دیسک های فیلم به نسخه دیجیتال مطمئن شوید.