WhatsApp به فیلم عکس در عکس به اندیشه

 A WhatsApp closeup آیکون برنامه در گوشی های هوشمند دنده است.

  • WhatsApp قادر به گرفتن پشتیبانی از تصویر در تصویر فیلم در به روز رسانی آینده گزارش شده است.
  • این اجازه خواهد داد که کاربران به تماشای کلیپ های یوتیوب و نمایش مشخصات عمومی در پنجره بدون ترک WhatsApp.
  • هیچ کلمه ای در انتشار برنامه برای به روز رسانی وجود دارد، اما ما انتظار آن را به آرامی در هفته آینده رول.

WhatsApp 2018 استوار از نظر به روز رسانی را داشته است اما آن هنوز قطع نشده. با توجه به WABetaInfo همیشه معتبر ، پیام پلت فرم راه اندازی تصویر در تصویر فیلم در آندروید آماده است.

ویژگی است که ابتدا در iOS فرود در ماه مه، بر اساس گزارش به پخش ویدیوها از YouTube و نمایش مشخصات عمومی در یک پنجره کوچک در داخل برنامه چت خود را کاربران خواهد شد. به عبارت دیگر، شما نمی خواهد که به هاپ به نرم افزار YouTube و یا نمایش مشخصات عمومی را به سرعت نمایش کلیپ اواخر توسط مخاطب. با این حال، خروجی می افزاید: بنابراین شما هنوز هم نیاز به راه اندازی برنامه نمایش مشخصات عمومی برای کسانی که ویژگی های جدید سازگار با داستان نمایش مشخصات عمومی نمی باشد.

دو واقع فعال کردن حالت تصویر در تصویر، شما باید دو ضرر و زیان بر روی آیکون بازی که به نظر می رسد در اواخر لینک ویدئو (همانطور که در تصویر اول در زیر دیده می شود).

تصویر در تصویر فیلم نیست می شود برای ما (من در برنامه بتا هستم و فقط به نسخه 2.18.234 بروز) در دسترس به نظر می رسد اما ما انتظار داریم که دو ویژگی به آرامی رول به کاربران در هفته آینده.

این امر می تواند از ویژگی های آخرین دو به WhatsApp در سال 2018، پیوستن به گروه تماس لینک مشکوک تشخیص و کنترل های مدیریت بیشتر آمده. تا ببینید در WhatsApp چه چه می کنید؟ ما در نظرات اطلاع دهید!

بعدی: 10 بهترین نرم افزارها و برنامه های چت برای آندروید

مسنجر