نشت Fitbit 3 بار در یک سری جدید از عکس ها

  • بیرون درز تصاویر اینترنت امروز که بنظر می رسد از 3 اتهام Fitbit رسید.
  • قابل توجه ترین تغییر به 3 شارژ است که دیگر دکمه فیزیکی در کنار صفحه نمایش وجود دارد.
  • مشخصات، قیمت گذاری و انتشار تاریخ هنوز شناخته نشده، اما تصاویر دستگاه نگاه بسیار سرد.

سایت هلندی Nieuwe Mobiel دست خود در برخی از تصاویر به بیرون درز از آنچه به نظر می رسد به آینده Fitbit 3 شارژ کردم. در حالی که ما هنوز هر مشخصات قیمت گذاری نمی دانند و یا در یک تاریخ انتشار تصاویر ما برخی از نکات در انتظار از Fitbit های بعدی تناسب اندام ردگیر را می دهد.

Fitbit در بازار smartwatch در حالی که در حال حاضر، با یونی Fitbit Fitbit شعله، و اخیرا عکس Fitbit متمرکز شده است. اما انتقالها تناسب اندام هستند ترین شناخته شده برای کدام شرکت محتمل است و رسد 3 بار که شهرت را تقویت خواهد کرد.

اولین چیزی که شما متوجه از بیرون درز تصاویر است که-بر خلاف Fitbit شارژ 2-وجود دارد هیچ دکمه فیزیکی کنار 3 اتهام Fitbit است. در عوض، به نظر می رسد به شیار یا بریدگی منطقه ای است که احتمالا می تواند یک دکمه لمسی:

 بیرون درز تصاویر گزارش شده از 3 اتهام Fitbit. Nieuwe Mobiel

به آن ندارد از بی سابقه برای ردیاب Fitbit تناسب اندام برای یک دکمه فیزیکی ندارد: آلتا Fitbit و حميدرضا آلتا هر دکمه فیزیکی نیست که در عوض با استفاده از شیپور خاموشی در صفحه به حرکت از طریق ویژگی های. و بسیاری از انتقالها از شرکت های رقیب مانند Garmin که بدنی هر ویژگی نیست یا دکمه وجود دارد.

اما سوال این است که ندارد است هر دکمه های فیزیکی یا نه 3 بار Fitbit کامل در صفحه نمایش لمسی داشته باشد. ممکن است، اما همچنین ممکن است که اقدامات “از دست دادن” از آلتا و حميدرضا آلتا در حال ساخت راه خود را به 3 بار.

چیزی که بعد از شما متوجه است که وجود دارد به نظر می رسد بسیاری از انواع مختلف باندهای در ارائه 3 شارژ:

 بیرون درز تصاویر گزارش شده از 3 اتهام Fitbit. Nieuwe Mobiel [19659005] همراه با باندهای ورزش سنتی که اکثر انتقالها با به عنوان پیش فرض باند پارچه و همچنین به عنوان یک گروه “sportier” با مقدار زیادی از سوراخ به اجازه می دهد برای راحتی بهتر در طول تمرینات وجود دارد. هم وجود دارد مقدار زیادی از انتخاب رنگ های مختلف در اینجا است که همیشه خوش آمدید.

Fitbit راه اندازی شد 2 بار که IFA در سال 2016. پس از آن ممکن است که خواهیم دید که راه اندازی 3 اتهام نسخه 2018 IFA این ماه اتفاق می افتد که آن رویداد.

بعدی: زنان عصبانی است که Fitbit برای تحمیل مدت زمان محدود در قاعدگی ردیابی