گوگل صفحه اصلی می شود بسیار مورد نیاز (اما گران) امتیاز ارتقاء بررسی گیک

: 8.5/10

قيمت: 250 دلار

اینجاست چه ما مانند

  • ظریف, طراحی مدرن
  • مفید خانه های هوشمند کنترل آسان
  • دستور ارشاد
  • به اندازه کافی خوب کیفیت صدا

و آنچه ما نمی

  • با زبان
  • دستیار برخی از ویژگی های دیگر قیمت
  • گم شده است کمی بیش از حد بالا در مقابل گروه نمی تواند غیر نمایشی سخنرانان

خیر است معرفی اولین نمایش هوشمند دستیار گوگل را فعال کنید. شروع $200 آن حق بیمه بالا منظم دستگاه های صفحه اصلی گوگل است، اما برخی از توابع جدید بزرگ با آن به ارمغان می آورد.

نمایش هوشمند خیر ساعتها در 200 دلار برای مدل 8 یا 250 دلار برای مدل 10. هر دو ویژگی همیشه بر روی Google دستیار که شما می توانید فعال با فرمان صوتی و همچنین صفحه نمایش ساخته شده است که گوگل می دهد انعطاف پذیری کمی بیشتر “برای پاسخ دادن به دستورات خود را.

روشن باشد, این قرص و یا هر چیزی نزدیک به آن نیست. شما یک سیستم عامل کامل و یا حتی مجموعه برنامه های کوچک را در آن پیدا کند. با این حال، چه فکر می کنید همه با فرمان های صوتی و تماس های گاه به گاه یا کش رفتن که ممکن است مورد استفاده قرار گیرد طراحی شده است.

نرم افزار نمایش هوشمند خیر توسط گوگل ارائه شده است و در نمایش های دیگر مثل یکی از JBL در دسترس باشد. به خاطر وضوح ما خواهید آن را به عنوان Lenovo نمایش هوشمند آدرس هنگامی که ما بحث در مورد سخت افزار، اما زمانی که ما در حال صحبت کردن در مورد نرم افزار، ما را با اشاره به گوگل پلت فرم نمایش هوشمند.

گوگل دستیار احساس حق در خانه نمایش هوشمند

به بررسی صفحه نمایش هوشمند خیر بدون آن را نسبت به آمازون اکو نمایش (229$) است. وقتی آمد اکو نشان می دهد, آن می تواند نسبتا کمی را انجام دهد. این شعر به آهنگ که نوع شسته و رفته بود را نمایش دهد. تا زمانی که گوگل آن را مسدود آن فیلمهای یوتیوب بازی کند. آن می تواند شما را از طریق دستور العمل های راهنمای ولی فوق العاده بزرگ نبود که آن. ارزش نمایش در بهترین سوال برانگیز بود.

با خیر و گوگل نسخه, با این حال، مزایای بسیار واضح تر است. برای شروع نمایش هوشمند می توانید ویدیوهای YouTube را تماشا کنید. البته این به دلیل عدم شرکت ناعادلانه است اما که به سختی مسائل به کاربر است که فقط می خواهد به تماشای فیلم. اگر می خواهید به YouTube، به عبارت ساده, ابزار گوگل دریافت کنید.

بیشتر تحت, گوگل برخی از کنترل هوشمند خانه باهوش اجرا است. زمانی که شما درخواست گوگل برای روشن کردن چراغ های فیلیپس سر خود را, به عنوان مثال، شما کنترل صفحه نمایش لمسی است که به شما در تنظیم روشنایی، تغییر رنگ و یا چراغ خاموش و روشن کردن اجازه دریافت کنید. این دستی است به خصوص برای ساخت tweaks جزئی به جای استفاده از فرمان های صوتی پیگیری چند است. بنابراین شما می تواند استفاده از آنها بدون هر گونه صدای که دستورات اگر شما می تواند این میانبر را به صفحه اصلی شما اضافه کردن این امر می تواند خوب همه، اما در حال حاضر یک شروع خوب است.

گوگل نیز ساخته شده دستور العمل کنترل صدای موتور جستجو است که در واقع استفاده می کنم. چون بیشترین تلاش های قبلی گردابی شده اند که قابل توجه است. در هر دو اکو و گوگل صفحه اصلی، شما می توانید استفاده صورت فقط صدای دستور جستجو است که مواد تشکیل دهنده و دستورالعمل به شما با صدای بلند می خواند. این sucks چون خسته کننده را از طریق نتایج جستجوی طولانی برای پیدا کردن دستور العمل شما و حتی بیشتر خسته کننده به دنبال دستورالعمل. اکو نمایش کمی بهتر شد اما آن تمایل به بازگشت به صفحه اصلی قطره اگر شما در دو زمان طبخ دو طولانی، شما می دانید.

نمایش هوشمند گوگل دسته چیز کمی متفاوت است. برای شروع شما از طریق نتایج جستجو، مرور آنجا که شما می توانید بر روی تلفن یا لپ تاپ شما می توانید حرکت. هنگامی که شما چیزی را دوست دارید، شما می توانید آن را برای باز کردن صفحه دستور آمد از در مرورگر مینی شیر. این مفید است زیرا بسیاری از دستور العمل های آمده از وبلاگ شرح و یا وجود دارد بیشتر تصاویر شما ممکن است بخواهید به شما برای شروع.

هنگامی که شما آماده هستید، پخت و پز شروع دکمه در پایین صفحه نمایش وجود دارد. گوگل اولین بار شما را از طریق مواد تشکیل دهنده و سپس دستورالعمل قدم به قدم راه رفتن. شما می توانید از طریق آنها در سرعت خود حرکت یا را “هی گوگل, گام بعدی” به جلو حرکت کند. مهم نیست که چه مدت طول می کشد، دستور العمل روی صفحه نمایش باقی بماند. این سود به قابلیت استفاده بزرگ است. یعنی اگر دست خود را کثیف است، شما می توانید آن را با صدای شما کنترل، اما در غیر این صورت همیشه وجود آماده شنود گذاشته و یا در اوقات فراغت خود swiped است. حتی اگر شما چیز دیگری را با دستگاه شما انجام دهید، دستور به عنوان کارت در صفحه اصلی خود، آماده برای شروع مجدد با از دست دادن صبر کنید خواهد شد. گوگل این یکی از طریق فکر و این نشان می دهد. اگر شما یک تایمر است که مفید است اگر شما در حال کار در یک دستور العمل اما می دانید مراحل ویژه، صفحه نمایش نیز باقی می ماند.

مانند هر First-Generation محصول وجود دارد هنوز هم برخی از مشکلات

وقتی که نسبت به دیگر زبان های هوشمند و یا نمایش، پلتفرم جدید گوگل می ایستد. وقتی نظر گرفته برابر دیگر سخنرانان هوشمند (و یا فقط در مفید بودن خود آن)، برخی از کاستی وجود دارد. مهمترین آنها به دلایلی، گوگل ادامه گفتگو موجود بر روی صفحه نمایش هوشمند هنوز ساخته است. این به خصوص قابل توجه است که با استفاده از دستور. آن بزرگ خواهد بود اگر من می تواند نگه دارید و گفت “گام بعدی” هنگامی که گوگل رفتن را از طریق یک لیست از مواد تشکیل دهنده اما جای “هی گوگل” هر ساعت باید بگویم. و یا پیمایش با انگشت من. خنده جایگزین خوبی دستم پاک هستند اما آنها همیشه نمی شود با فرض است. پس خوب خواهد بود اگر گوگل کردم که این ثابت ساده می رسد.

پرسش های اساسی جستجو نیز باید کمی یا آمار هنوز به نظر می رسید. به طور کلی قاعده به نظر می رسد اگر آن چیزی است که شما برای زمانی که دریافت کارت می شود در دسکتاپ جستجو، گوگل به آن بر روی صفحه نمایش هوشمند می توانیم. وقتی از او پرسیدم که کارگردانی ثور : راگناروک ، گوگل من داد صفحه جذاب است که Taika Waititi چهره در عکس با وضوح بالا و بزرگ. وقتی از او پرسیدم همین مورد Avengers : هدف از جنگ بی نهایت ، گوگل به من داد دو کاشی قطعا کمتر جذاب برای مدیران هر دو (چون گوگل تفسیر جو و آنتونی روسیه به عنوان دو ممکن است پاسخ به این سوال). اگر سوال گوگل نداشته باشند پاسخ روشنی برای پرسیدم به سادگی آن را نمی دانم چگونه پاسخ گفته است. هیچ نتیجه جستجو به عنوان یک مجدد وجود ندارد.

همچنین، و این nitpick جزئی به هر دلیلی شما نمایش هوشمند به عنوان بخشی از گروه بلندگو شامل نمی باشد. اگر من می خواهم بازی صوتی در هر بلندگو گوگل خانه من طبقه بالا، من می تواند آنها را به گروه های صوتی اضافه و بپرسید که گوگل برای بازی در همه آنها در یک بار. با این حال، من سخنران در اتاق نشیمن من نمایش هوشمند در آشپزخانه من افزودن به نیست. در مورد خاص من مشکل آنها بسیار نزدیک به هم است اما عجیب است که این دستگاه به متفاوتی درمان می شوند زمانی که آنها می توانند هر دو موسیقی بازی خیلی خوب نیست.

همچنین هنوز هم وجود دارد برخی از اشکالات فقط ساده حس را ندارد. به عنوان مثال، گوگل به نمایش تقویم من که آن نقطه پیگیری گزینه توصیه به تلاش “افزودن به یک رویداد برای تقویم من” اگر من یا می گویند و یا نوع پاسخ این سوال من، گوگل می گوید آن نمی داند چگونه کمک کنید با این رتبه دهی نشده است. خوب، شما آن را تا گوگل آورده.

Lenovo هوشمند نمایش در حال حاضر به نظر می رسد مانند بهترین نسخه از گوگل پلت فرم جدید

نرم افزاری است که گوگل به ارمغان می آورد به جدول به راحتی با ارزش ترین بخش رویکرد نمایش هوشمند است. از گوگل قادر به ارائه نرم افزار به تولید کنندگان متعدد از جمله JBL ال جی و سونی است، بنابراین واقعا کدام یک از شما مهم نیست؟ در آینده ممکن است. در حال حاضر، نسخه خیر است بهترین گزینه از سمت راست دروازه می رسد.

اول، Lenovo نمایش هوشمند زرق و برق دار است. سفید جلوی بلندگو کوره به سمت چپ صفحه نمایش سیاه و سفید ایجاد چهره وسرد، نامتقارن است که بلافاصله جلب چشم nestled است. عقب 10 مدل ویژگی های بامبو ظریف، زاویه دار که پشتیبان گیری از محل در هر طرح دکور مدرن نگاه نمی. مدل 8 پلاستیکی سفید ساده تر است. در حالی که آن را سخت می گویند که آن را ارزش ارتقا فقط برای بامبو است آن است که قطعا خود را گرفتن است.

کیفیت صوتی نیز بخوبی به خانه گوگل موجود می ایستد. ما می توانیم ‘ t می گویند که آیا مدل های دیگر کیفیت صدا بهتر تا آنها می رسند، اما احتمال میرسد از JBL برای بلندگوهای آن شناخته شده است، خیر است که در برای برخی از رقابت داشته باشد. در حالی که شما در حال آشپزی با این حال، این صفحه نمایش هوشمند عدالت موسیقی زیادی انجام دهد.

گوگل نمی طراحی خیر سخت افزار (تا آنجا که ما می دانیم)، اما شما تقریبا با نگاه به این ابزار می شناسیم نیست. اولین سخت افزار تلاش گرفتن کلی چشم کند راه خیر اینجا نیست. مطمئنا کسی را همراه و بهتر را یکی روزی، اما آن را تاثیر گذار است که خیر موفق به اولین نمایش هوشمند گوگل را به عنوان خوش قیافه و قدرتمند آن را به عنوان.

نمایش هوشمند لازم نیست، اما تا کنون این Nicest به داشته

نمایش هوشمند خیر است هر نقطه از $70 دو $120 بیش از استاندارد صفحه اصلی گوگل، و عظیم $150-200 بیش از گوگل صفحه اصلی مینی. که حق بیمه قیمت بسیار بزرگ برای قرار دادن بالای زبان موجود هوشمند است و اگر ما صادقانه، شما احتمالا می تواند انجام 80% از صفحه نمایش هوشمند می توانید با صدای خود را انجام دهید. صفحه نمایش به هیچ وجه لازم است و در واقع گوگل صرف سال مطمئن شوید می توانید آن دستیار صدا را بدون نیاز به صفحه نمایش لمسی استفاده کنید.

که می شود گفت، این اولین بار من همیشه نمایش هوشمند که زمینه مانند گام واقعی از ارائه فقط صدای استفاده است. توانایی به نیشگون گرفتن و کشیدن من چراغ سر فیلیپس با فرمان صدا — مخالف دستورات متعدد پیگیری — لذت است. این نیز اولین دستگاه صوتی شده از هر نوع است که می شود دستور حق است و در حال حاضر من واقعا آن را استفاده کنید.

امتیاز: 8.5/10

قيمت: 250 دلار

اینجاست چه ما مانند

  • ظریف, طراحی مدرن
  • مفید خانه هوشمند کنترل در
  • دستور آسان راهنمایی
  • به اندازه کافی خوب کیفیت صدا

و آنچه ما Don ‘ تی

  • با دیگر زبان
  • جادویی ویژگی های برخی از دستیار گروه نمی تواندNG
  • قیمت کمی بیش از حد بالا در مقابل غیر نمایشی سخنرانان

است