آنچه شما باید درباره بدانید

 نرم افزار بد مثال در بازی بزرگ.

  • بد کرد که آن قربانی حمله سایبری در ماه ژوئن بود.
  • حمله به دست اورد دسترسی به نسخه های پشتیبان حاوی داده های کاربر ق از 2007.
  • کاربر مورد مصالحه قرار داده شامل آدرس ایمیل شور عبور ببخشیم و پیام های خصوصی.

ق اعلام کرده است که در ژوئن با مزاحم لون دسترسی به اطلاعات کاربر و پشتیبانی وب سایت هک شد. از حساب های آسیب دیده به اقدامات احتیاطی امنیتی، همه چیز شما باید بدانید در مورد حمله اینجا است.

شما تحت تاثیر قرار می?

سوال بزرگ این است که آیا شما تحت نفوذ تاثیر است. خوشبختانه، هکر/هکرها تنها دسترسی به پشتیبان گیری از مه 2007 به دست آورد. بنابراین این بدان معناست که اگر شما بعد از این تاریخ افتتاح، شما باید روشن شود.

با این حال، داده های کاربر در این نسخه پشتیبان شامل نام کاربری و آدرس ایمیل و شور عبور ببخشیم و پیام های خصوصی. ق که آن ارسال پیام به همه کاربران را تحت تاثیر و چیزهایی بازنشانی رمز ورود خود را تایید کرده است. پس نگه داشتن چشم در صندوق پستی حساب ایمیل خود را.

هکر همچنین سیاهههای مربوط به خلاصه ایمیل های ارسال شده بین ژوئن 3 و 17 ژوئن سال 2018 به دست آمده. وب سایت ایمیل خلاصه اتصال آدرس ایمیل به نام کاربری می گوید.

“اگر شما آدرس ایمیل مرتبط با حساب خود را ندارند و یا دلخواه کاربر خود ‘ایمیل هضم’ انتخاب نشده بود که در دوره، شما هستید نخواهد،” توضیح داد: شرکت. شما همچنین ممکن است بخواهید صندوق ایمیل خود برای پیام ها از [email protected]، فقط تا مطمئن شوید که جستجو.

چگونه این اتفاق رخ داد؟

 ق روی صفحه نمایش در فرد تلفن در دست.

با توجه به بستر اجتماعی اخبار هک بین ژوئن 14 و 18، با نفوذ در ۲۹ خرداد صورت گرفت.

اعتقاد بر این است که چند کارمند حساب با ابر و کد منبع ارائه دهندگان خدمات میزبانی مصالحه شد پس از آنها دو عامل پیامک قطع شد. بستر های نرم افزاری اشاره کرد که مبتنی بر SMS دو فاکتور تایید شد به وضوح نمی موثر با استفاده از تأیید کننده “/>