گوگل به روز رسانی خدمات جریان هر دو هفته

 موسیقی یوتیوب YouTube کتابخانه موسیقی

  • اتخاذ برنامه دو هفته به روز رسانی به امکانات جدید و کاربردی.
  • برخی از تغییرات اول آمدن کردن خط لوله عبارتند از پشتیبانی از کارت SD, نحوه انتخاب کیفیت صدا در حالی که جریان یا دانلود موسیقی و رابط کاربری بهبود یافته.

بسیاری را با گوگل موسیقی های YouTube جدید جریان خدمات آزاد, که ویژگی های ضروری گم شده و قابلیت محدود بود شکایت. در حالی که گوگل سخت در محل کار این سرویس کامل تر شده است، همه چیز هنوز مفقود هستند. در مصاحبه اخیر با Engadget این شرکت اظهار داشت که آن را به یک برنامه دو هفته به روز رسانی است که باید به کمک چیزهایی سرعت بالا حرکت.

دو درخواست بسیاری امکانات است که YouTube موسیقی کرده که از راه اندازی در مه توانایی ذخیره موسیقی به کارت SD و تغییر کیفیت صدا در حالی که جریان یا دانلود آهنگ بود. به این ترتیب، YouTube موسیقی اضافه کردن پشتیبانی کارت SD در بروز رسانی نورد، هم و برنامه ای برای اضافه کردن کم، متوسط و یا تنظیم کیفیت بالا به برنامه تلفن همراه در هفته آینده.

الیاس روم، مدیر محصول برای موسیقی YouTube Engadget گفته که شرکت در حال کار برای بهبود رابط کاربری پلت فرم. بخشی از این ابتکار عمل شامل برداشتن “تاریخ مشترک” ویژگی نشان داد که قبلا از YouTube موسیقی و خدمات اولیه YouTube محتوا بازی. ویژگی های جدید است که اجازه به کاربران برای مرتب کردن آلبوم توسط بیش از تاریخ آنها را به کاربر کتابخانه افزوده شد در این شرکت نقشه راه است. مقاله مرتبط

روم نیز اظهار داشت که این تیم به کار با هر هنرمندان برای تولید محتوای منحصر به فرد برای سرویس تلاش نیست. این نوع رفتار خوب برای صنعت موسیقی است در حالی که چیزی مانند این احتمال را رانندگی مشتریان بیشتر به پلت فرم، موسیقی YouTube را باور نمی.

اولین بار است که ما شاهد تیم YouTube موسیقی اشاره گنجاندن پشتیبانی کارت SD و تنظیمات کیفیت صدا بود اوایل ماه گذشته در آن انجمن پشتیبانی. اما علاوه بر آن، این سرویس نیز که در اندیشه خودکار پشتیبانی Sonos پشتیبانی و زدن واضح تر در مقابل نظم بازی گزینه های پخش کار بود اعلام کرد. امیدوارم, این در به روز رسانی آینده وجود داشته باشد.