چگونه برای اضافه کردن USB پورت به شما ویندوز C کامپیوتر

USB C تبدیل شدن به استاندارد برای اتصال لپ تاپ و دستگاه های تلفن همراه است. اما اگر لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزی در ورزش وجود ندارد و شما نمی خواهید به جای آن جایگزین کنید. تعداد کمی اینجا.

اضافه کردن ورزش ج USB به یک کامپیوتر رومیزی بسیار ساده است: شما می توانید استاندارد PCI-E توسعه بندر برای اضافه کردن یک کارت جدید با تازه ورزشی جدید و یا جایگزینی برخی از خلیج اداره می شود و یا مورد کامپیوتر خود را اگر می خواهید پورت آن در جلوی دستگاه استفاده کنید. لپ تاپ ها کمی بیشتر روی حیله و تزویر است–شما باید تکیه بر تابلو و کابل تبدیل انجام.

گزینه ها برای کاربران لپ تاپ

اگر لپ تاپ شما فاقد USB ج ورزش و شما نیاز به چیزی به آن اتصال, ساده ترین راه برای رفتن در مورد آن کابل فروتن. ج USB دو کابل USB-A است (که یکی با رابط استاندارد مستطیل است) در گونه های نر و ماده در دسترس هستند. در واقع اگر ابزار جدید خود را فقط از طریق USB-C مانند اکثر تلفن های Android جدیدتر، متصل وجود دارد خیلی خوب شانس C یک کابل در جعبه گنجانده شده است. شما می توانید بیشتر نسبتا ارزان در هر خرده فروش الکترونیک خرید.

 USB-A, کابل USB, USB ج لنگر
A کابل USB A به USB C استاندارد.

هنگام استفاده از این کابل برای هر چیزی غیر از شارژ حتما آنها را به یک پورت USB 3.0 متصل می شود. 3.0 (و بعد) بنادر نیست همان A و C پورت: در حالی که نامه اشاره به طور خاص به شکل و مخاطبین دیجیتال در اتصال تعداد اشاره به تجدید نظر جهانی اتوبوس سریال. 3.0 پورت تا حد زیادی افزایش سرعت در مقابل مسن تر 2.0 استاندارد را ارائه می دهند. 3.0 پورت هستند گاهی اوقات بازار با کانکتور آبی و یا برخی از تغییر رنگ واضح و این نماد:

 پورت USB 3.0

ج USB کابل باید حمایت 3.0 سرعت، اگرچه آنها ممکن است سازگار با پورت 2.0. برخی از تولید کنندگان ارزان کابل است که تنها با استفاده از C بیضی سر اتصال، ارائه ممکن است اما با سازگاری فقط 2.0 مسن تر که استاندارد — حتما چک کنید زمانی که شما آنها را که خرید اگر آنچه شما نیاز دارید این است که آنها حمایت از اطلاعات با سرعت بالا.

 تبدیل USB-A به C

یکی دیگر از گزینه برای گسترش دسترسی شما را به یواس بی سی ورزشی مبدل است که اساسا همان کابل A به C اما فشرده و طراحی مناسب بر روی انتهای کابل USB-C به C موجود است. دوباره, حتما به استفاده از USB خود را سریعتر 3.0 یا بالاتر از بنادر با مبدل اگر در همه ممکن است.

یدکی USB 3.0 پورت موجود در حال حاضر، بدیهی است که شما نیز این راه حل برای دسکتاپ رایانه های شخصی استفاده کنید اگر شما می تواند. اگر اینکار را نکنید و اگر شما ذهن باز کردن مورد شما گزینه های بهتری وجود دارد.

گزینه برای کاربران دسکتاپ

رومیزی بسیار قابل انعطاف طراحی است. علاوه بر دسترسی به کابل ها و آداپتورهای ذکر شده در بالا، کاربران کامپیوتر می تواند سخت افزار خود را با کارت های جدید و یا درایو خلیج گسترش ابزارهای گسترش. بیایید به شکستن گزینه های.

استفاده از کارت توسعه به USB اضافه کردن پورت عقب

-C, PCI-E, مادربرد, گسترش کارت
کارت PCI-E C توسعه کارت.

اگر مادربرد شما هر اسلات PCI اکسپرس باز است، کارت توسعه ورزش ج USB اضافه به عقب کامپیوتر استفاده کنید. این نیاز به مصرف کردن مورد بیرونی برگه گسترش مربوطه را حذف و سپس نصب کارت جدید به طور مستقیم به مادربرد. روند دقیقا همان است که نصب یک کارت Wi-Fi PCI اکسپرس که در این مقاله شرح داده شده است. این کارت نیز ممکن است برای قدرت اضافی اجازه می دهد تلفن های و ابزارهای مشابه به شارژ سریع تر از کابل ساتا پشتیبانی.

استفاده از آداپتور پانل برای اضافه کردن پورت جلو

 USB-C، 3.5 اینچی 3.5، فلاپی، فلاپی خلیج A 3.5 اینچ خلیج آداپتور
با قابلیت اتصال USB-ج.

اگر پرونده شما باز بی 3.5 اینچ (اندازه فلاپی دیسک) و یا خلیج 5.25 اینچ (اندازه دیسک سخت معمولی) شما ورزشی ج USB به جلوی کامپیوتر خود را بیش از حد می توانید اضافه کنید. شما آداپتور 3.5 اینچ پانل ها و یا پانل های آداپتور 5.25 اینچ خیلی ارزان می توانید خرید. آنها با اتصال به پورت پانل جلو 19/20-پین مادربرد شما و استفاده از اتصالات مادربرد ساتا برای قرعه کشی قدرت. پانل جلو اتصال USB در اکثر مادربردهای جدید شبیه این:

 مادربرد usb اتصال پانل جلو, usb 3.0,

یکی از چیزهایی که شما می خواهید به سازمان دیده بان برای زمانی که خرید پانل آداپتور است که آیا آنها نیز قابلیت استاندارد پورت USB، نیز هست. است که دیگر بعد از این صفحه را به مادربرد پانل جلو پورت وصل دلیل ساخته شده تا از جلو پورت یواس بی در کامپیوتر شما کار نخواهد کرد. هر دو مدل ما مرتبط بالا قابلیت پورت C نوع چند پورت USB معمولی و حتی ثابت پورت شارژ.

اگر می خواهید ورزش دائم ج USB موجود است، شما می توانید برای ارتقاء شدید شما مورد اگر شما هستیم احساس پرماجرا

مبادله. برخی موارد کامپیوتر در حال حاضر با ورودی USB ج حق در پانل جلو می آیند. شما می توانید خرید مورد جدید حرکت حزب خود را بیش از اتصال پانل جلوی ورودی به مادربرد و شما خواهد بود برای رفتن. فرایند وقت گیر و یکی که می تواند چیزهای ایدا صمیمی اگر شما هرگز آن را قبل از انجام است. راهنمای کامل ما است.

 مهندسان کامپیوتر مورد usb نوع c، usb c،
A جدید مورد مهندسان کامپیوتر با پورت USB و ج USB در پنل جلو.

و البته شما مادربرد خود ارتقاء می تواند از بسیاری از مدل های جدید را با یک یا چند ورزش ج USB در پنل I/O اولیه آمده. اما که متوسط به طور کلی سیستم عامل خود را هم دوباره نصب و احتمالا ارتقاء پردازنده و رم… و در آن لحظه شما ممکن است نیز فقط به خرید (یا ساخت) یک کامپیوتر جدید با یواس بی سی ورزشی از گرفتن بروید.

تصویر های اعتباری: خیر، آمازون