همه چیز شما همیشه می خواستم به دانستن در مورد گوشی های هوشمند در کره شمالی

 Phurun سحر Hanul از طریق NKNews

  • برآورد نشان می دهد که تقریبا 40 درصد از جمعیت کره شمالی تلفن های هوشمند.
  • با این حال، بسیاری از افراد می تواند ظاهرا تنها دسترسی به اینترانت داخلی این کشور و مجبور به رفتن به فروشگاه فیزیکی برای دریافت برنامه های جدید.
  • گوشی های موجود در کشور عبارتند از Hanul Phurun دستگاه است که به یک باتری 6, 000mAh گفته شده است.

گزارش های اخیر نشان می دهد که استفاده از گوشی های هوشمند در کره شمالی گسترده شگفت آور است. با توجه به NKNews ، برخی تخمین می زند می گویند که 40 درصد از جمعیت کره شمالی استفاده از تلفن های هوشمند.

خیلی مانند کاربران کشورهای دیگر گزارش که مردم در کره شمالی استفاده از تلفن های خود را برای ارسال پیام های تلفنی، فروشگاه، و بازی می گوید. البته کره شمالی یکی از سرکوبگرترین این رژیم بر روی زمین است، وجود دارد مقدار زیادی از معترضان به کاربران می توانید با دستگاه های خود را انجام دهید.

یکی از بزرگترین تفاوت بنا بر این گزارش که بیشتر از جمعیت عمومی کره شمالی اینترنت دسترسی نیست. در عوض، آنها را با اینترانت داخلی شهرستان است. این محدود می کند چه کاربران تلفن های خود را برای استفاده کنید.

برنامه های کره شمالی گفته می شامل بازی های خوانندگان کتاب خدمات انتقال پول و بیشتر.

گرفتن برنامه های جدید، به عنوان مثال، به سادگی به سادگی آنها را دانلود از فروشگاه app است. در عوض، منابع نقل توسط نشر بريتانيا اگر مردم می خواهند یک برنامه، آنها را برای رفتن به مرکز ارتباطات آن را دانلود کنيد ظاهرا، حدود 700 نفر از این مراکز در کشور وجود دارد.

یکی از محبوب ترین برنامه ها گفت: به ترکیبی از Netflix و کتاب خوان است. این گزارش همچنین موتور سیکلت مسابقه بازی به نام کوه Paektu دو کوه هانا و یک برنامه به نام Ullim است که اجازه می دهد تا مردم انتقال پول به کاربران دیگر با استفاده از شماره تلفن گیرنده را که بسیاری برای تلفن های موبایل مانند پی پال اشاره می کند.

کیم جونگ-سازمان ملل متحد طرفداران گوشی های HTC است؟

انتشار می گوید چهار علامت های تجاری عمده گوشی های هوشمند در کره شمالی وجود دارد. یک دستگاه جدید Hanul Phurun است که گفته اند 5.5 اینچ صفحه نمایش, سنسور اثر انگشت بر پشت، و، کاملا طرز حیرت انگیزی 6 باتری 000mAh است. مقاله های مرتبط “/>