سیم سیتی الهام گرفته از گیم پلی دو به ارمغان می آورد جیب شهر اندیشه؛ در حال حاضر راه اندازی استودیو مستقل

  • Coldbrew بازی شهر جیب دانلود آن را برای اندیشه و iOS.
  • بازی شهر سازی و مدیریت شبیه سازی سیم سیتی کلاسیک الهام گرفته است.
  • هزینه بازی $4.99 اما محدود رایگان نسخه ی نمایشی در دسترس وجود دارد.

بدون شک یکی از محبوب ترین بازی های ویدئویی تا کنون ساخته شده سیم سیتی اصلی . ایده ایجاد و مدیریت کلان شهر مجازی خود را چیزی است که واقعا غیر قابل مقاومت برای بسیاری از مردم است. در حالی که ناشر الکترونیک آرتز منتشر شد نسخه رسمی تلفن همراه از حق رای دادن، BuildIt سیم سیتی ، به نام چند سال پیش، بسیاری از طرفداران بازی های موبایل ساختمان عنوان سیم است که به نظر می رسد و نقش کمی نزدیک تر به شهرستان شده اند در انتظار اصلی سیم سیتی .

ادامه مطلب: بهترین بازی های شبیه سازی برای آندروید

امروز، خواسته های کسانی که ممکن است پاسخ شده به نظر می رسد. Coldbrew بازی, استودیو یک شخص مستقل فقط شهر های پاکت پی سی برای آندروید و iOS راه اندازی شد. قطعا مثل نسخه کامپیوتر اول سیم سیتی ، از لحاظ سبک هنری خود می رسد. جیب شهر اجازه می دهد تا شما را به ایجاد مناطق شهری پر رونق خود را. شما باید به توسعه، ساخت و حفظ مناطق تجاری و صنعتی و مسکونی در شهر شما و شما به کارگران و ساکنین آن مناطق خوشحال باشید.

رشد شهر خود را نیز برای پیگیری بودجه شهرداری خود را، و استفاده از آن برای قرار دادن در بهبود حمل و نقل و برق و بیشتر دارید. البته، آن سیم شهر بدون گاه به گاه خارج از چالش نخواهد بود. ساختمان در آتش گرفتن ممکن است ممکن است گردباد را از طریق شهرستان خود را پاره و آتشفشانها حتی ممکن است شروع به فوران در مرکز شهر (مبادله تامی لی جونز).

جیب شهر هزینه $4.99 اما خبر خوب این است که نسخه پرداخت شامل تبلیغات در بازی و یا microtransactions است. شما همچنین می توانید سعی کنید یک نسخه رایگان از بازی است که امکان ساخت یک شهر کوچکتر; هیچ microtransactions در نسخه رایگان وجود ندارد، اما تبلیغات در بازی وجود دارد. توجه داشته باشید که برخی از اوایل پارسه شهر جیب در اسراییل که آنها برخی از اشکالات با بازی توفنده یا هنوز به درستی ذخیره مواجه می شوند گزارش شده است. توسعه شهر جیب در حال حاضر او وصله های کوچک برای آندروید نسخه آزاد و میرسد او می ماند بالای مسائل پس از راه اندازی آن را با به روز رسانی آینده نشان داد.