وب سایت ها به خاطر گرفتن Heavier که اینترنت سرعت گرفتن بهتر

شما متوجه اینترنت گاهی احساس آهسته تر از همیشه، حتی به سرعت پهنای باند سریع تر دریافت کنید?

دلیلی برای آن وجود دارد: وب سایت قراردادن نگه داشتن چیزهای بیشتر و بیشتر بر روی صفحات. Heer نیک برای حسادت پیکسل نوشتن اینجا است:

متوسط اتصال به اینترنت در ایالات متحده شش بار به همان سرعتی که فقط ده سال پیش بود، اما به جای ساخت آن را سریعتر به فهرست انواع وب سایت، ما به سادگی در حال اشغال که فوق العاده است پهنای باند با چیزهای بیشتر.

ماده سی ان ان که مثلا را. اینجا من لود چه آن موجود است:

  • دانش آموز وب کند، مجموعا 414 کیلوبایت
  • چهار شیوه نامه ها، 315 کیلوبایت
  • بیست فریم
  • بیست – نه XML تقاضا، مجموعا مجموعا حدود 500 کیلوبایت
  • حدود صد اسکریپت مجموعا چند مگابایت — هر چند سخت به پین کردن تعداد و اندازه واقعی از آنجا که برخی از اسکریپت ها “چراغ” است که بار پس از صفحه مشخصات فنی و مرتب دانلود.

و سپس، پس از آن، خودکار بازی ویدیو، که شما تقریبا قطعا نمی خواهم برای دیدن.

بسیاری از این مسائل نیست به طور مستقیم به نفع شما، فرد بازدید از سایت. سرعت اینترنت بهتر، که اجازه سایت چیزهای بیشتری را در هر صفحه که در طول زمان منجر به شما برای اتصال سریعتر مایل خودرا برای امتحان اماده کردم. چرخه تمام اید گیر

اولین کامپیوتر در، در سال 2004 بود 40 گیگابایت فضای ذخیره سازی متعلق به ما است. که در زمان زشت و ناپسند به نظر می رسید و من نمی توانستم تصور آن پر کردن. هم اکنون چندین ترابایت از اجرای اطراف خانه من و من در نظر گرفتن بیشتر هستم.

که فقط می گویند که مردم پیدا کردن چیزی برای انجام با افزایش ظرفیت است. در این مورد این وب سایت بازدید می کنید که چیزی برای انجام با پهنای باند اضافی خود را است.

شما می توانید که آیا این است خوب و بد یا فقط یکی از آن چیزهایی اجتناب ناپذیر است که هیچ کس می تواند هر چیزی درباره استدلال می کنند. خوب است. من فقط فکر می کنم ما باید همه تصدیق آن اتفاق می افتد.