بهترین بی سیم سیستم ابزار قدرت برای هر سطح مهارت و بررسی بودجه گیک

بازار ابزار بی سیم تا حد زیادی در طول سال بهبود یافته است اما شاید بزرگترین پیشرفت انواع خالص بوده است. و بهتر است ابزار بی سیم از شرکت داده شده معمولا باتری. اینجا اکوسیستم ابزار بی سیم قدرت که ارائه بهترین صدای بلند برای پریدن و قوز.

هنگامی که آن را به “بهترین” سری ابزار بی سیم برق می آید، البته مردم مختلف طول می کشد در چه دقیقا که معنی داشته باشد. انتخاب است؟ قیمت? دوام کلی ابزار? شاید کمی از همه چیز? بنابراین آیا شما در حال خرید در بودجه DIY یا برای سایت کار خرید چیزی برای همه وجود دارد با توجه به آن، ما کردن تعداد انگشت شماری کوچک از مارک های مناسب این دسته بندی های مختلف, برداشت. بیایید شروع کنید!

برای DIYer های گاه به گاه: Ryobi

برند فوق العاده middle-of-the-road هنگامی که می آید به کیفیت و قیمت Ryobi. آن یکی + بیش از 100 ابزار بی سیم که شما می توانید همان باتری مبادله بسته با باتری سیستم ارائه می دهد. و باطری های مختلف را در ظرفیت های مختلف بسته به نیاز و بودجه خود را دریافت می کنید.

Ryobi ارائه اضافی باتری که قیمت های مناسب، و ابزار هنوز هنوز ارائه کیفیت به اندازه کافی خوب برای DIYer روزمره که تعمیرات در خانه خود و یا قرار دادن با هم پروژه نجاری در گاراژ — می توانید تمرین قدرت با دو باتری برای 130 دلار. خودم Ryobi یکی هستم و می توانم تایید برای دوام.

انتخاب ابزار بسیار گسترده است و شما به راحتی ابزار اساسی قدرت شما می خواهید پیدا کنید، همچنین برخی از باطری دستگاه های دیگری که شما فکر می کنید شما هرگز نیاز، مانند این تفنگ چسب داغ freaking.

اگر شما می دانید دقیقا چه ابزار لازم، شما همیشه می توانید خرید فقط مورد اما برای کسی که با ساختمان کتابخانه ابزار خود را آغاز این کیت شروع (و آنهایی که به دنبال) راه فوق العاده برای پرش حق به داشتن بزرگ و سازگار با مجموعه ای از ابزار های بی سیم سيدعلي

برای هاردکور پیمانکار: میلواکی

در حال حاضر، اگر شما کسی است که در ساخت و ساز برای زندگی کار می کند و بهترین دوام و قابلیت اطمینان از ابزار های بی سیم خود را نیاز میلواکی ابزار گزینه خوبی هستند.

باتری و ابزار معمولا کمی pricier از مارک های دیگر با کیت تمرین قدرت با دو باتری زنگ در که 200 دلار است. با این حال، کیفیت ابزار خود هیچ نوار است و من مقدار زیادی از کارگران ساختمانی است که سوگند میلواکی را ندیده اید.

شما همچنین می توانید ابزار 12V کوچکتر و باتری از میلواکی, که بیشتر به سمت نور وظیفه کار بشود، اما شما همچنین می توانید نجات چند دلار با رفتن مسیر که اگر شما بیش از حد دیوانه چیزی لازم نیست اما هنوز هم می خواهید دوام و کیفیت–شما می توانید صدای انفجار 12V تمرین با دو باتری برای 130 دلار است.

اگر می خواهید به شیرجه رفتن عمیق به اکوسیستم میلواکی است، هر چند، شما این کیت است که به شما آغاز شده با برخی از پروژه های اساسی می توانید با شتاب.

برای تنوع بیشتر: دوالت

برای اکثر همه مارک های ابزار قدرت های بزرگ ارائه انواع بسیار متنوعی از ابزارهای بی سیم، اما زمانی که می آید برای ولتاژهای مختلف دوالت همه ضرب و شتم.

ولتاژ برقی بی سیم خود را مهم بدانید چون ولت بیشتر شما، گشتاور بیشتر شما از ابزار خود را, که بزرگ برای کار سنگین است فشار می تواند باشد. معمولا اکثر برندهای فقط 12V 18V و 20V، شاید، اما دوالت 8V 12V, 14.4 V، 18V 20V 40V 60V، 120V ابزار است که شما می توانید از است.

همچنین بسیاری از ابزار دوالت خیلی ارزان می توانید. تمرین قدرت 20V با دو باتری می تواند فقط 100 دلار بود. با هدف مانند تمایل به در میلواکی، دوالت حال، طرف گران تر طیف با ابزار DIYers که جدی و پیمانکاران. اما اگر شما علاقه مند به مسائل دوالت است، شما می توانید کیت استارتر برای کمی بیش از 500 دلار گرفتن.

برای ادم ارزان خر: استاد مته

وقتی می گویم “ادم ارزان خر” در اینجا، در واقعا معنی. شما می توانید گرفتن استاد مته مته قدرت با باتری شامل برای تنها $20.

مته برند خانه بندر حمل و نقل ابزار که زنجیره های سراسر کشور است که مبادرت به فروش انواع ابزار کم هزینه و منابع است. آنها چند سنگهای پنهان است، اما در اکثر موارد آنها در شناخته ابزار بیشتر کم کیفیت خود را–اگر شما فقط نیاز به یک ابزار است که شما فقط قصد استفاده از دو بار در سال، آن معامله بزرگ است. با این حال، بندر حمل و نقل تجاری رفتن به پیمانکاران و مشتاق DIYers قطعا نیست.

با که گفت، هر چند، استاد مته ارزان ترین ابزار بی سیم برق اطراف ارائه می دهد. و در حالی که آنها هنوز هم متاسفانه استفاده از فن آوری قدیمی NiCd باتری باتری حداقل قابل تعویض با چند استاد مته بی سیم برق ابزار دیگر در دسترس هستند.

متاسفانه، بندر حمل و نقل فروش کیت استارتر برای خود ابزار استاد مته و آنها فقط چند گزینه بی سیم را ارائه می دهیم اما شما می توانید نگاهی به همه آنها برای ارائه در وب سایت بندر حمل و نقل را.

سعی کنید رتبهٔ قبل از خرید آنها

وجود دارد بسیاری از مارک های بیشتر از قدرت بی سیم ابزار وجود دارد که ما اشاره نمی کند، فقط به عنوان سیاه دکر & بوش، هنرمند، هیتاچی Kobalt Makita، پورتر کابل Ridgid و بیشتر–بسیاری از که نسبتا شبیه به یکدیگر هستند ، در حالی که دیگران کمی امکانات به منظور آنها را جدا از بقیه بسته اضافه شده. مهم ترین چیز شما باید انجام دهید، هر چند، آنها را سعی کنید در فروشگاه احساس می کند که یکی از بهترین راه حل برای شما است.

این است زیرا خود را keyed از مال ما ممکن است متفاوت باشد. در حالی که ما Ryobi توصیه می شود برای DIYer های گاه به گاه، به عنوان مثال، شما احساس تمرین قدرت ماشه نسبت به نام تجاری دیگر دوست ممکن است. و یا بی سیم اره از Makita به شما از اره مدور از دوالت سبکتر و راحت تر ممکن است احساس.

وقتی که می آید برای ابزار قدرت خرید در پایان ترجیح شخصی نقش بزرگی. پس سعی کنید آنها را در فرد به منظور بهتر برای کدام مدل بیشتر حس می کند برای شما احساس می کنید و با مارک های مختلف نترس — چسبیده با یک نام تجاری یک اکوسیستم مناسب است، اما اگر شما خودتان را به یک قدرت خاص بی سیم استفاده از آن هیچ سرگرم کننده است دیدم تمرین شما را فقط به خاطر قادر به استفاده از همان باتری برای متقابل خود آنها بدم میاید.