بهترین لوازم جانبی به نوبه خود شما Chromebook به نیروگاه ایستگاه کاری بررسی ماهواره

بنابراین شما Chromebook براق جدید و می خواهید آن را به کمی دلربایی . وجود دارد قطعا برخی از تجهیزات جانبی شسته و رفته وجود دارد به تجربه Chromebook لبریز — برخی باید haves.

تعدادی از چیزهایی است که سازگار با Chromebook ممکن است شما به خصوص با توجه به ماهیت ساده خود را شگفت زده. که گفت: به عنوان رویکرد شما “چه لوازم جانبی به فروش” جنبه Chromebook مالکیت، هر چند، شما باید حداقل نگه داشتن انتظارات خود را در چک–هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از یک محصولات اینجا و آنجا که عدم سازگاری سیستم عامل کروم.

که نیز دقیقا همان است که چرا ما را کنار هم قرار دادن یک لیست از بهترین لوازم جانبی شما می توانید برای Chromebook تصمیم گرفت. به ویژه هنگامی که شما پرتاب ابزار مناسب با آن سیستم عامل chrome نهایت هنوز بسیار قدرتمند و همه کاره، است.

ج USB به آداپتور (8 دلار)

ترین Chromebooks این روزها چیزی به جز پورت USB C که مشکل بزرگی برای هر کسی که با خوب، هر لوازم جانبی USB را می توان حمل و نقل است. چرا ج USB به آداپتور واقع است که باید برای هر کسی که با USB C فقط Chromebook، مانند C302 تلنگر اسوس Chromebook یا Pixelbook است.

این dongles کوچک فقط ساده مبدل های کوچک است که بسیار آسان برای پرتاب در کیسه های خود را برای دسترسی سریع هستند. بنابراین شما نیز ممکن است بلند کردن چند به سوی آنها نیز ارزان. هیچ کمبود این در آمازون است اما USB Aukey ج مدل قابل اعتماد از نام تجاری قابل اعتماد است.

ج USB قابل حمل شارژر (100 دلار)

چیزی سرد در مورد داشتن Chromebook مدرن است که به اتهام بیش از USB-C است که هر چیزی با PD USB-C (تحویل قدرت) قادر خواهید بود به اتهام آن که موقعیت آن را کاملا برای شارژ در حرکت با شارژر قابل حمل است.

البته, شما نیاز به باتری قدرتمند است که فراهم می کند قدرت بیش از USB-C و مقدار زیادی آب به قدرت است قصد خود را ‘ کتاب. برای آن، لنگر Powercore انتخاب ایده آل است. 20 100mAh قدرت و پورت 30w وصل بسته. شما قادر خواهید بود برای شارژ لپ تاپ شما هر کجا که می خواهید را با این پسر کوچک. رونق — محاسبات در رفتن برای همه.

گوگل بلندگوی Cast-Enabled ($50-$ 400)

نگاه مهم نیست که از Chromebook شما خرید آن هنوز هم قراره صدا مانند لپ تاپ. اگر Chromebook دستگاه اصلی شما می خواهید یک راه برای بازی موسیقی بدون نیاز به مقابله با کمی tinny بلندگوهاى قصد.

تمیزترین و مطمئن ترین راه برای انجام این کار در حال رفتن به با بلندگو بازیگران گوگل را فعال کنید — مانند صفحه اصلی گوگل، به عنوان مثال. اگر شما به دنبال نگه داشتن هزینه, $50 گوگل صفحه اصلی مینی گزینه مناسبی است — این کیفیت بهترین صدا, اما هنوز هم بهتر از مجموعه ای از بلندگوهاى ندارد. نیز وجود دارد و $100 گوگل صفحه اصلی گوینده، که بسیار خوب برای اندازه کوچک آن برای تلفن های موبایل. اما اگر ما را بخواهید الان بهترین بازیگران گوگل بلندگو پخش JBL است. که 150 دلار آن کمی pricier از صفحه اصلی گوگل است، اما آن را بلندگو فوق العاده است که همچنین پشتیبانی چند اتاق صدا — بزرگترین حرکت نزولی است که سخنرانان گوگل صفحه اصلی تمام دستیار ساخته شده و JBL نیست. صرفا گوینده است.

اگر شما واقعا می خواهید برای رفتن بزرگ گوگل صفحه اصلی حداکثر وجود دارد اما است که 400 دلار وجود امکان آن هزینه نزدیک به تا آنجا (یا بیشتر?) از پرداخت شما را برای Chromebook در وهله اول. اما شما به شما انجام دهد.

موس بلوتوث (50 دلار)

Touchpads سرد هستند. اما برای استفاده طولانی یا کار دقیق آنها خسته کننده می توانید. این زمانی است که شما نیاز به ماوس خارجی. در حالی که مقدار زیادی از USB موش وجود دارد (آنهایی که حتی بی سیم) وجود دارد، بدون نیاز به تا پورت USB در کامپیوتر شما — موس بلوتوث این لایحه کاملا مناسب.

در حالی که بلوتوث می تواند ناقص، به اندازه کافی پایدار برای موش به کار بسیار قابل اعتماد است. و اگر شما به دنبال یکی از بهترین موش بلوتوث می توانید، Logitech MX هر نقطه 2 انتخاب بزرگ است. بسیار قابل اعتماد و ارگونومیک و هنوز هم قابل حمل است. اگر قابل حمل (و قیمت) موضوع را برای شما و سپس 2s استاد MX بزرگتر (75$) نیز یک انتخاب بزرگ است.

کنترل کننده بازی (45 دلار)

Chromebooks قوی در اداره انجمن نبوده اند اما علاوه بر برنامه های آندروید واقعا این درب باز–بسیاری از قاتلان زمان زیادی برای Android در دسترس هستند، و بسیاری از آنها کار می کنند بی وقفه در Chromebooks بیش از حد.

اگر شما به چیزی که بازی را به سطح بعدی در Chromebook خود مصرف کننده را به مخلوط اضافه کردن راه جامد برای انجام آن است. هر عنوان در بازی بزرگ کنترل کننده پشتیبانی ارائه می دهد، اما قطعا بهبود برای تمام کسانی که این کار. و هنگامی که آن پایین می آید، آن سخت به ضرب و شتم SteelSeries استراتوس خیلی بزرگ است. طوری که اینجا اعمال بیش از حد این انتخاب برتر ما را برای کنترل کننده بهترین اندیشه است. آن خوب ساخته شده است، همه دکمه های شما نیاز دارید از یک کنترل کننده، و فقط به طور کلی با بازی های آندروید کار می کند. اگر شما به عنوان جایزه شما نیز آن در دستگاه ویندوز استفاده کنید.

حوض USB-C (50 دلار)

اگر شما “یک کامپیوتر به قانون همه آنها” کاربر و Chromebook اتفاق می افتد به سلاح خود را انتخاب و سپس شما احتمالا می دانم وجود دارد بهتر است زمانی که تجربه دسکتاپ کامل فقط می شود….

خبر خوب این است که شما به راحتی می تواند باعث دسکتاپ Chromebook خود را با یک ابزار ساده است: USB ج حوض. این اسکله به شما مانند یک مانیتور خارجی و دستگاه های USB، همچنین پیشنهاد تمام سایز SD کارت حافظه جانبی اتصال دهید — سراسر تک پورت USB-ج. این اسکله نیز به قدرت دستگاه با استفاده از USB ج نگاره (تحویل قدرت) طراحی شده اند، پس از آن همه چیز شما نیاز به همه در یک بسته. فقط یک کابل به وصل خود را ‘ کتاب به یک میز کار کامل. قاتل است.

هستند بسیاری از گزینه های وجود دارد، اما اگر شما به دنبال بارانداز است که صفحه نمایش خارجی می افزاید: زن و شوهر از پورت های USB و کارت خوان SD و همچنین پورت اترنت Choetech آداپتور USB ج Multiport است راه رفتن. پس از آن مقدار زیادی قدرتمند آن PD USB که 60w نیز پشتیبانی می کند.

که تنها 50 دلار فروش بزرگ است.

چیزهای دیگر: کیبورد, مانیتور, لپ تاپ ایستاده

پس از اتصال Chromebook خود به حوض پرتاب برخی از لوازم جانبی دیگر نیاز دارید که آن تجربه دسکتاپ کامل کنید. یعنی، صفحه کلید و صفحه نمایش خارجی. اگر شما واقعا به دنبال راه اندازی تمیز، غرفه لپ تاپ بزرگ به هم.

هنگامی که آن پایین می آید به آن, شانس خوب شما در حال حاضر یک صفحه کلید و مانیتور دروغ گفتن به اطراف، وجود دارد و — با تشکر از استاندارد های بزرگ برای صفحه کلید و موش و مانیتور اگر آنها باستان — آنها باید با Chromebook خود کار می کنند. اما اگر شما لازم نیست که هر چیزی دستی، مورد علاقه های ما اینجا هستید:

  • لاجیتک K810 بلوتوث صفحه کلید (100 دلار): صفحه کلید بلوتوث این است علاوه بر بزرگ به هر راه اندازی دسکتاپ و کنار موش MX هر نقطه 2 یا 2s استاد ما صحبت کردیم در مورد بزرگ به نظر می رسد پیش از آن. به علاوه، از بلوتوث، آن را تا پورت USB در بارانداز کراوات نمی.
  • ASUS VE278H 27. مانیتور FHD (160 دلار): اگر شما دنبال آن هستید برای اضافه کردن صفحه نمایش بزرگ و روشن به ترکیب Chromebook خود را بدون صرف پول زیادی، آن سخت به ضرب و شتم این صفحه نمایش 27 اینچی ASUS است.
  • COTEetCI آلومینیوم لپ تاپ ایستاده (25 دلار): نکته مهم در مورد این وضعیت است که آن دو روش متفاوت استفاده می شود: با لپ تاپ باز (به عنوان برخیزنده) و یا با لپ تاپ بسته و عمودی لنگر انداخت. فوق العاده چند منظوره و تنها دلار 25.

بهترین بخش در مورد تمام لوازم جانبی این است که نه یکی از آنها Chromebook خاص است. همه آنها لوازم جانبی است که افزایش Chromebook اما فقط به راحتی با هر لپ تاپ یا دسکتاپ کامپیوتر های دیگر کار می کنند هستند. ضربه محکم و ناگهانی تا هر لوازم جانبی می خواهید، شناخت که شما ماوس مانیتور یا هاب USB-C به آینده رایانه با سهولت متصل می.