سامسونگ در از دست دادن زمین در صنعت تلفن همراه است. چگونه آن را در بالا بمانم؟

آن سال بزرگترین برای سامسونگ بوده است. در حالی که درست است که این شرکت هنوز در شمش درآمد کشیدن و سامسونگ کهکشان S9 پلاس است محبوب ترین گوشی های هوشمند آندروید از سال تا کنون وجود دارد احتمال زیادی در مقر سامسونگ که جشن.

به اشتباه در اواخر 2017 هنگامی که اپل بالای نقطه در ایالات متحده برای گوشی های هوشمند سهم بازار گرفت و تهدیدشان گوشی Xiaomi سامسونگ به عنوان پادشاه هند آغاز شده. سعی کردم سامسونگ به انکار شاهکار دوم در حالی که قبل از آن به طور مستقل در ماه ژانویه سال جاری تایید شد.

در بیشتر گلایه هند اوایل امروز ما که جوان راه اندازی شرکت های چینی OnePlus است محبوب ترین گوشی های هوشمند حق بیمه در هند آموخته — OnePlus 6 — که جای کسی را گرفتن سامسونگ برای اولین بار. مقاله مرتبط

اگر چه محبوبیت S9 کهکشان سامسونگ را نمی توان انکار کرد، تلفن انجام است و همچنین اقساط قبلی در سری S کهکشان. سامسونگ به همان اندازه در آن اخیر در Q2 درآمد گزارش, 2018 بستری و نیز پذیرفته که این افزایش آزادی 9 توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ جبران تحت فشار قرار دادند.

اما 9 توجه داشته باشید کهکشان در حال حاضر در مطبوعات برای دنبال مانند کلون مجازی 8 توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ است که نقد پرتاب S9 کهکشان underperforming lambasted گرفتن است.

اگر این مشکلات را به این واقعیت است که فروش گوشی های هوشمند در سراسر هیئت مدیره مسطح اضافه ببینید که سامسونگ تسلط دراز دستی صنعت ابدا خاص نيست.

با سامی در این مقدار آب داغ چه شرکت به سمت راست کشتی? سه چیز است که به احتمال زیاد در اینجا کمک به نوبه خود جزر و مد.

دستگاه های بودجه بهتر و ارزان تر

 سامسونگ کهکشان J7 اواز یا موسیقی دو

دلیل ساده است که Xiaomi و OnePlus کف mopping شده است با سامسونگ در بازار هند: این شرکت ها ارائه تلفن های بهتر که نقاط قیمت ارزان تر. سامسونگ به دنبال کت و شلوار صورتی آن می خواهد برای کسب دوباره آن نقطه در بالا نیاز دارد.

اعطا شده، شرکت ساخت است خوب اینجا اختلاف نظر دارند. آن فقط کارخانه گوشی های هوشمند در هند ساخته شده — واقع، بزرگترین در جهان — مهر که در آن این برنامه ای برای ساختن گوشی نسبت به بازار محلی بشود، با آرم “ساخته شده در هند”. مقاله مرتبط

اما رشته جدید ترین دستگاه های بودجه — ویژه سامسونگ کهکشان J7 اواز — نسبت به دستگاه مشابه قیمت از رقبا دچار کم خونی هستند. مصرف کنندگان هندی فوق العاده قیمت متمرکز هستند و اعمال مورد فرار از نام تجاری مانند سامسونگ چیزی بهتر و ارزان تر از یک شرکت دیگر. سامسونگ از نیاز به درک این اگر آن همیشه امیدوار است به رقابت بپردازند.

حتی خارج از بازار پررونق هند رقابت سامسونگ بر حسب fiercer داره. Xiaomi و Huawei gobbling هستند تا سهم بازار در اروپا در نرخ حیرت انگیز و اپل شایعه جدید آیفون استراتژی احتمال سامسونگ که قطعه از پای جهانی امسال به بعد خوردن دور خواهد شد.

سامسونگ برای جلوگیری از خود راضی بودن و واقعی می شود شروع رفتن: فقط به دلیل یک دستگاه نشان سامسونگ در آن است، مردم پرداخت بیشتر برای آن را تضمین نمی کند. چند سال پیش درست شده اند که ممکن است، اما که نه برای رفتن به یک استراتژی برنده دیگر.

 نمونه کارها ساده پشت به علاوه سامسونگ کهکشان S9.

اگر شما بخواهید سامسونگ چه رقیب اصلی خود در سطح جهان است صنعت گوشی های هوشمند آن احتمال اپل می گویند می خواهم. بیایید ببینید که چگونه بسیاری از گوشی های هوشمند اپل منتشر شد از سال 2017: سه. من هیچ نظری ندارم که چگونه بسیاری از سامسونگ منتشر شد در مدت زمان مشابه است، اما احتمالا نزدیک به سی از آن را به سه است.

بیایید که نزول اجازه دهید: اپل تلفن های سه سال گذشته منتشر شد و بیشتر در ایالات متحده آمریکا از سامسونگ ده ها به فروش می رسد.

اعطا شده، سامسونگ است کارآمد نمونه کارها خود را در طول چند سال گذشته, اما به سادگی به اندازه کافی نیست. اگر سامسونگ واقعا رقابت با اپل، نیاز به تلاش های متمرکز برای مبارزه در سطح شرکت نصب Cupertino.

سامسونگ در حال تلاش برای رقابت با همه در همان زمان و خود را بیش از حد نازک گسترش حق در حال حاضر، آن احساس.

شرکت هایی مانند Xiaomi و Huawei جوان و آماده به ریسک برای برنده شدن است. زیرا سرمایه گذاران خود می دانید این سال آنها تقریبا به عنوان با حاشیه سود نیست. اما سامسونگ سهامداران دهه سرمایه گذاری شده است و سود برای رفتن تا سه ماهه هر طوری سامسونگ خود را کشش نمی خواهید تقریبا نازک به عنوان سازمان های دیگر.

سامسونگ باید برش نمونه کارها خود را به اندازه قابل کنترل تر و تمرکز تلاش خود در چند دستگاه های بسیار جذاب که نقاط فوق العاده قیمت شاخص متوسط و بخش های بودجه بازاریابی. که چه خواهد شد اپل ضرب و شتم و که چه شرکت قابل رقابت با شرکت های جوان در سراسر بازارهای نگه دارید.

خطرات بیشتر

را در طول سال گذشته، ما دیده ایم برخی از نوآوری های باور نکردنی از شرکت های زیادی که aren ‘ ŧ سامسونگ.

Vivo Nex مسلما هیجان انگیز ترین گوشی های هوشمند را برای انتشار عمومی در نیمه یک-دهه، با آن همه صفحه نمایش، پاپ selfie دوربین دیدن و در نمایش سنسور اثر انگشت است. هیچ گوشی در بازار به عنوان جالب، جدید، و بالا بردن ابرو به عنوان Nex است.

X پیدا کردن آن به طور مشابه ورزشی طراحی منحصر به فرد است که باعث می شود دستگاه ایستادگی کردن از جمعیت.

Huawei P20 نرم افزار یکی از محبوب ترین گوشی های سال با آن لنز دوربین سه بار عقب و رنگبندی منحصر به فرد آن است.

حتی 6 OnePlus تقریبا هر ویژگی مهم گوشی های هوشمند گل سرسبد صدها کمتر از شاخص مشابه سامسونگ ارائه می شود. به عنوان مثال، منجر به تطابق قفس ما OnePlus 6 تا کهکشان S9 به علاوه در داده ها تا نزدیک سخت اعلام برنده روشن است.

هیچ چیز این گوشی (و دیگران) که سامسونگ نیز می تواند انجام وجود دارد. این درست است دلیل آن تلاش برای ایمن ماندن آنها را انجام نمی. حتی در مورد طراحی همیشه محبوب (و به همان اندازه نامحبوب) صفحه نمایش بریده شده سامسونگ تلفن با قابلیت منتشر نشده است. یکی می تواند استدلال می کنند این سامسونگ با قاطعیت در مقابل روند اما آسان نیز بر این باورند که این شرکت به سادگی نیست برای روند را تا آنجا که آن آماده است.

در سمت به علاوه، ما می دانیم که سامسونگ تلفن foldable زودی است. ما همچنین به تعداد زیادی از شایعات است با اشاره به سامسونگ کهکشان S10 ورزشی برخی از این ویژگی های جدید و نوآورانه. اما آن خواهد شد به اندازه کافی و یا خواهد شد بیش از حد کمی دیر است؟

سامسونگ بیش از حد بزرگ به شکست

برخی ممکن است خواندن این مقاله (یا تیتر بخوانید) و تکاپوی مستقیما به نظرات مشتری جلب کردن سامسونگ که هر جای رفتن است است. استدلال است که شرکت بسیار بزرگ و بسیار تاسیس به نگرانی دو جامد به نظر می رسد. مقاله مرتبط

اما بسیاری از شرکت ها گوشی های هوشمند است که پس از فرو ریختن تایتان ها دو پوسته selves سابق خود را دیده ایم. HTC استفاده می شود گوشی بالا و پنج شرکت و در حال حاضر حتی در بالا ده و هنوز هم از دست دادن زمین در سرعت حیرت انگیز نیست. موتورولا نیست داشتن سال بیشترین هم و نه ال

است این شرکت های کوچک نیست — این رقبای عمده هستند! فقط به خاطر اینکه سامسونگ بوده بالا سگ سال شرکت سیستم ایمنی را ندارد. آن از دست دادن زمین در امریکا زمین از دست دادن آن در هند آن را از دست دادن سهم بازار دو جوان ریسک شرکتها و غاز طلایی آن — خط کهکشان S — از دست دادن همه جا زمین است.

سامسونگ شکست ناپذیر, ندارد و استراتژی های خود نیاز به جلو به آن حقیقت رفتن.

بعدی: راهنمای سامسونگ Exynos پردازنده