شما می توانید در حال حاضر سرعت اضافه کردن واکنش GIFs در Gmail

همیشه آرزو شما می توانید پاسخ به ایمیل با قاب همانطور که شما می توانید در برنامه های پیام رسانی? با جی میل در حال حاضر شما می توانید.

یکی از بهترین ویژگی های جی میل جدید خوانده، که در آن شما می توانید اضافه کنید ابزار شخص ثالث است. جمله Gfycat است که اجازه می دهد تا شما به سرعت واکنش نشان می دهند به هر ایمیل با قاب های متحرک است.

اضافه کردن افزونه آسان است: فقط کلیک بر روی دکمه “+” را در نوار جانبی، سپس جستجو برای Gfycat و آن را نصب کنید. هر زمان که شما را به یک ایمیل پاسخ شما را ببینید آیکون Gfycat در نوار کناری — آن را کلیک کنید و صفحه نمایش خواهد شد. هر زمان که شما دنبال آن هستید در ایمیل شما را ببینید آیکون Gfycat در نوار کناری — آن را کلیک کنید و صفحه نمایش خواهد شد. از دست دادن هر قاب و پیش نویس جدید با GIF ایجاد خواهد شد.

مرتبط: خوانده به سرعت اضافه کردن Trello کارت از Gmail

توجه داشته باشید که این کار را فقط برای پاسخ ها: شما نمی توانید استفاده از آن در تازه “ایمیل تشکیل شده. مطمئن نیستم که چرا این مورد اما Gif مناسب ترین روش در پاسخ به هر حال هستند. با تشکر از امیلی قیمت Lifehacker که برای این ابزار اشاره کرد!


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.