چه مدت آن در واقع به یک آی پی بدون VPN ماهی می برد؟

Hey همه من تازگی (11 روز) با استفاده از VPN شناخته آغاز شد و تا کنون لعنتی من. هر ساعت در اتصال به آن (معمولا بلافاصله پس از شروع کامپیوتر, می خواهید آن را به عادت هرگز آنلاین از طریق آن بدون VPN در رفتن) من آی پی من آنلاین که در واقع “” وجود دارد قبل از شروع هر فعالیت است که ممکن است نیاز به VPN من چک کنید ، و نگاه کردن به آن و سپس به هر حال برای دیدن که من همیشه، حتی اگر سوئیچ کشتن در همیشه، همه وقت و جلوگیری از نشت تمام در آن پیکربندی شده متصل هستم.

با این حال، تا چند روز پیش در باز همان برنامه بدون باز کردن شبکه اختصاصی مجازی اول. در متوجه اشتباه من چند لحظه بعد (بود یک دقیقه در صدر، اگر نه کمتر از یک دقیقه حتی مقداری از داده بود در واقع از من به اشتراک گذاشته شده من) شتاب زده و آن را فسخ. متصل به شبکه اختصاصی مجازی, چک که آن است، پس آن برنامه دوباره روشن.

پس مجازات مالی برای تمام انواع چیزهای اینجا خیلی شایع است، از طریق انواع 3rd حزب شرکت وکیل است که می خواهد برای شما خوب است من در آلمان.

من ترس یا پارانویا، آن چند روز شده است و همه چیز تا کنون طبیعی به نظر می رسد و حتی اگر من نامه ای در پست الکترونیکی دریافت کنید، این چیزی است که من خواب بیش از از دست بدهند نیست.

چه مدت طول آن معمولا را مطلع شود/قبل از ماهیگیری آی پی از استخر پلیس عراقی

متشکرم

خرید فیلترشکن

5 دیدگاه برای “چه مدت آن در واقع به یک آی پی بدون VPN ماهی می برد؟”

  1. usually 2-3 weeks, they are done in batches.

    you should consider looking into maybe setting up something like pfsense and having a vpn router, that way you never have to worry about it.

  2. At the very least I would set up permanent firewall rules that block all outgoing connections that are not going via the vpn interface.

  3. At the very least I would set up permanent firewall rules that block all outgoing connections that are not going via the vpn interface.

  4. Instantly really. It gets logged right away but usually takes time for someone to actually go through the logs and notify you.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.