چگونه به رول بازگشت به iOS 11 (اگر شما با استفاده از iOS 12 بتا)

بنابراین شما نصب iOS 12 بتا و خوب، شما در حال تجربه برخی از اشکالات. از آنجا که شما به سرعت می تواند به iOS پشته 11.4.1 جمع و جور که خیلی خوب است.

مرتبط با: چگونه به نصب iOS 12 بتا در آیفون و یا iPad

با هشدارهای چند

Downgrading شروع خواهد شد کاملا محو آیفون و یا iPad و که می تواند یک مشکل در حال حاضر. بیایید می گویند شما نمی کند به دنبال توصیه ما برای انجام پشتیبان گیری کامل قبل از نصب iOS بتا 12. اگر شما جمع و جور کردن برای iOS 11، در آن صورت شما پاک کردن کامل دستگاه و داده های شما نمی باید پشتیبان در دیگری نگاه راه (مانند عکس کپی در رایانه شما خارج از iTunes و یا iCloud) پاک خواهد شد.

و در حالی که روی iOS 11 بود حتی اگر به دستگاه شما را تا انجام هر تغییری و یا داده های ایجاد شده بر روی تلفن خود را بین iOS 12 بتا به روز رسانی و عقبگرد دست خواهند.

اگر شما فقط با iOS 12 بتا در ذخیره بازی شد دستگاه که یک مشکل بزرگ نیست. اگر شما نصب iOS 12 بتا در دستگاه اوليه خود و این اولین پشتیبان تهیه کنید نیست، با این حال، شما ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن فقط چسبیده با iOS 12 تا اطلاعات از دست رفته خود را نجات. باید بیشتر و بیشتر پایدار اپل به روز رسانی جدید بتا، به هر حال منتشر کنید.

در نهایت، این آموزش فقط شما از iOS 12 بتا iOS دو 11 جمع و جور کردن کمک خواهد کرد و آن را تنها تا انتشار عمومی iOS 12 کار. پس از آن، سیب امضای نسخه های قدیمی سیستم عامل iOS متوقف خواهد شد و شما قادر به جمع و جور از iOS 12.

کسانی که هشدار کنار، بیایید پرش حق فرآیند بسیار آسان عقبگرد.

چه لازم است

دو امروز به دنبال همراه, شما نیاز دارید فقط چند چیز. شما باید به دستگاه، کابل USB داده ها برای دستگاه گفت: نسخه به روز از iTunes، و شما نیاز به دانلود فایل iPSW مناسب برای دستگاه شما. برای نا آشنا، فایل iPSW فایل های firmware برای دستگاه های iOS است. با استفاده از فایل iPSW برای بازنشانی یا بازیابی دستگاه شما تنظیم مجدد مانند انجام یک کارخانه کامل است.

شما می توانید آخرین فایل iPSW برای دستگاه شما در وب سایت مانند IPSW.me. لینک وب سایت به فایل iPSW واقعی در سرور اپل, بنابراین شما می دانید دانلود خود را مستقیما از اپل در راه است.  فقط دستگاه خود را انتخاب کرده و سپس دانلود آخرین فایل iPSW امضا برای آن. شما فقط می توانید فایل iPSW امضا استفاده کنید. در زمان نوشتن آخرین نسخه iOS 11.4.1 بود.

مطمئن نیستید دقیقا که دستگاه شما? شماره مدل در مورد بررسی و استفاده از این لیست دستگاه iOS مطمئن شوید.

پس با دقت فایل iPSW که شما باید برای دستگاه خود را تایید، دانلود فایل را به کامپیوتر و سر به بخش بعدی.

اگر فعال ویژگی “پیدا کردن آیفون من” برای آیفون و یا iPad، چگونه به رول خود دستگاه بازگشت به iOS 11

اول، شما به این ویژگی را خاموش کنید. شما باید این کار را از آی فون یا آی پد خود را. سر به تنظیمات > [Your Name] > iCloud > پیدا کردن آیفون من (و یا پیدا کردن اپل) و اطمینان از قابلیت خاموش است.

با فایل iPSW در دست دستگاه خود را iOS به PC یا Mac با کابل USB وصل کرده و سپس آتش تا iTunes. داخل iTunes، روی آیکون دستگاه (واقع در بالای گوشه چپ و برجسته در تصویر زیر).

در صفحه “خلاصه” دستگاه (نمای پیش فرض)، “بازیابی [Device Name]” را فشار دهید را پیدا کنید. را فشار دهید و نگه کلید گزینه (مک) و یا تغییر کلید (ویندوز) و دکمه را کلیک کنید. شما باید فشار کلید صفحه کلید در حالی که کلیک کردن بر روی دکمه به منظور بارگذاری مرورگر فایل به فایل بازیابی سفارشی را انتخاب کنید. اگر اینکار را نکنید، iTunes تنها شما را از کپی های پشتیبان محلی ساخته شده اجازه می دهد.

وقتی دکمه Restore کلیک شما نمی شود خواسته می گردیم تا دستگاه شما هر گونه اطلاعات کردن آن یا در هر مد هشدار داد. فرض این است چون شما می دانید این ترکیب کلید مخفی فوق العاده، که، آنچه شما انجام می شود.

در مرورگر فایل که بالا میآید، حرکت به فایل iPSW برای دستگاه شما در محل شما دانلود ذخیره. آن (در صورتی که دستگاه های مختلف، حاصل کنید که شما انتخاب مناسبی برای دستگاه شما در حال حاضر پاک کردن بازیابی و حال) را انتخاب کنید و سپس کلیک کنید “باز کردن برای شروع روند”.

“بازگرداندن به ادامه و پاک کردن محتویات از آی فون یا آی پد” را کلیک کنید.

اگر شما پیغام خطا در عوض، شما را احتمالا دانلود فایل iPSW اشتباه برای دستگاه شما.

هنگامی که دکمه “بازگرداندن” را کلیک کنید، آن وقت رفتن است: دستگاه iOS شما پاک خواهد شد و نرم افزار iOS را از iOS 12 downgraded بتا به آخرین نسخه از iOS 11. هنگامی که این روند به پایان رسید، اگر شما فقط برای اولین بار روشن بود دستگاه، پشت خواهد بوت کردن — صفحه خوش آمد و تمام. در این لحظه شما می توانید هر دو با نسخه کاملا تازه از iOS 11 شروع یا (در صورتی که شما یکی را ساخته) شما می توانید نسخه پشتیبان iOS 11 قدیمی از iTunes و یا iCloud کپی کنید.

اگر شما یک نسخه پشتیبان را در iTunes ساخته iTunes شما اگر شما می خواهید برای بازگرداندن پشتیبان که به دستگاه شما مناسب پس از اتمام نصب iOS 11 کنید. نسخه پشتیبان را انتخاب کنید و روی “ادامه” را کلیک کنید.


در این مرحله، توان آن را با نصب تازه و یا خود را iOS 11 نسخه پشتیبان بازیابی, شما در iOS 11 و تا زمانی که شما می خواهید می توانید اقامت وجود دارد. با این حال، شما احتمالا برای ارتقاء به iOS 12 هنگامی که نسخه نهایی و پایدار در سال 2018 منتشر می خواهید.