از تست VPN گزارش-خلاصه ای از یافته ها

در ژوئن سال 2018 مؤسسه مستقل امنیت آزمون، بررسي تونن دوازده منتشر شد.

تونن زیر مورد مطالعه قرار گرفت: کانون نخبگان سپر توقف کنید، Avira SecureLine شبح VPN طرفدار، سیسکو شبکه اختصاصی مجازی، ExpressVPN، اف امن VPN FREEDOME VPN، نامحدود، دسترسی اینترنت خصوصی، NordVPN، پالس WiFi شبکه اختصاصی مجازی, نورتون حریم خصوصی، و TunnelBear.

Vpn ها بر اساس چهار مقوله مورد بررسي قرار گرفتند: قابلیت استفاده حریم خصوصی و امنیت، عملکرد و قابلیت. تمامی vpn ها با تنظیمات پیش فرض و پروتکل های استفاده شد.

کلی بهترین VPN انجام اچ بود.

در زیر جزئیات بیشتر test مربوط به خود، و همچنین نتایج است.

1. قابلیت استفاده

این بدان: محققان آزمایش چه آسان آن را برای کاربر به نصب و راه اندازی شبکه اختصاصی مجازی است. قرار نگرفته است چگونه بسیاری از کلیک این طول می کشد و به چند زبان در دسترس کاربران است. یکی دیگر از عوامل عمده در تعیین که vpn ها را در بالا آمد این است که آیا آنها به طور خودکار اتصال است.

يافته ها: تمام تونن دریافت رتبه های نسبتا بالا در این رده. گره خورده است برای کسب مقام اول اچ توقف SecureLine و F امن VPN FREEDOME بود.

2. حریم خصوصی و امنیت

این بدان: محققان آزمایش چگونه به طور موثر تونن پنهان کردن آدرس IP کاربر . علاوه بر این, vpn ها برای DNS قرار گرفتند و نشت درخواست HTTP. نیز مورد توجه قرار گرفته است که آیا ویژگی تونن کشتن سوئیچ ها و حفاظت از Url های مخرب.

نتیجه: Tied برای کسب مقام اول شد اچ ExpressVPN خصوصی دسترسی به اینترنت و اف امن VPN FREEDOME .

3. عملکرد

این بدان: محققان آزمایش سرعت اینترنت در حالی که با استفاده از vpn ها. به طور خاص، سرعت دانلود، آپلود، جریان و torrenting شد آزمایش، پنهانی بود.  تونن آزمایش چند بار با استفاده از سرور در مکان های مختلف در زمان های مختلف روز در روزهای مختلف هفته شد. اگر چه تمام تونن به قابل مقایسه با زمان و مکان قرار گرفتند، محققان توجه داشته باشید که برای کاربر، سرعت بسته به محل خود و محل آنها را به متصل می شوند متفاوت خواهد بود.

يافته ها: اچ سریع ترین توسط پدر در تمام تمام آزمایشات جز تاخیر بود که در آن دوم نزدیک پس از NordVPN در آمد. پس از اچ خصوصی دسترسی به اینترنت، از نزدیک توسط NordVPN دنبال شد.

4. قابلیت

این بدان: بررسي محققان چه نوع از ویژگی های توسط هر شبکه اختصاصی مجازی ارائه می گردد. را در نظر گرفته شده بود چیزهایی مثل آزمایش رایگان ، قیمت گذاری، سازگاری با سیستم عامل های مختلف، تعداد و محل سرور و سیاست ها و پروتکل گزینه ورود به سیستم و توانایی جلوگیری از تبلیغات و بدافزارها .

نتیجه: NordVPN به ارائه طیف وسیع ترین ویژگی های ، دسترسی اینترنت خصوصی و VPN نامحدود پیدا شد.

نتیجه گیری

در حالی که در برخی از دسته اول محل گره خورده بود، اچ خود را رتبه بندی در بالا توسط استاندارد هر جز یک قابلیت که آمد NordVPN در اول مشخص.

در حالی که کاربران تمام امکانات را به حساب در هنگام انتخاب VPN باید امنیت و سرعت به طور کلی به عنوان دو تا از مهم ترين عوامل را در نظر بگیرید فکر هستند. نتیجه این ارزیابی دو نتیجه بیشتر از دیگران به شدت تمرین باید. در حالی که چند تونن به امنیتی نشان داده شد, با سرعت دانلود بیش از دو برابر سرعت مسابقه، اچ واقعا از بسته خارج از غرفه.