جدید Ecobee ویژگی خواهد شد تنظیم خود ترموستات هنگامی که انرژی نرخ دریافت بیش از حد بالا بررسی گیک

Ecobee کردن یکی از ویژگی های جدید برای برخی از کاربران است که به طور خودکار نیشگون ترموستات خود را گرفتن و کشیدن خواهد شد زمانی که میزان انرژی بیش از حد بالا نورد است.

ویژگی جدید، به نام اوج تسکین است که در حال حاضر کردن دو Ecobee کاربر در کالیفرنیا و آریزونا و انتاریو، کانادا، نورد و میان کسانی، آن تنها کار با سودمندی شرکتهایی که ارائه نرخ زمان استفاده. اگر شما اتفاق می افتد به در یکی از مناطق محاکمه, شما همچنین نیاز به بخاری یا تهویه مطبوع برای ویژگی به کار.

اوج کار به طور خودکار تنظیم ترموستات خود گذشته سلیقه شما, بسته به چه میزان انرژی در حال حاضر در. بنابراین، به عنوان مثال، اگر شما خود ترموستات به گرم کردن خانه خود را تا 70 درجه Ecobee درجه بر افروختن ممکن است یا کم دو هنگامی که نرخ های خود را. هنگامی که نرخ بالا برود، سپس، خانه خود را Ecobee کمتر علاقه و اشتیاق، اجازه می دهد حرارت شما در حال حاضر شما را گرم نگه داشتن ذخیره کرده اید تا حرارت. کمتر درجه حرارت به شدت کنترل شده است اما بسیار بیشتری پول را نجات داد.

ویژگی همراه با دو حالت: حالت فوق العاده پس انداز prioritizes صرفه جویی در پول به همان اندازه که ممکن است، اما ممکن است در درجه حرارت اتاق است که کاملا به راحتی که شما ممکن است مانند شود. پس انداز اولیه هنوز تنظیم ترموستات خود را براساس نرخ انرژی اما آن اولویت بندی کنید مطمئن شوید شما به راحتی ممکن است.

در حال حاضر، ویژگی تنها در دسترس به تکه های باریک از جمعیت است اما اگر آن کار می کند، این شرکت امیدوار است که این نتیجه در تا 10% بیشتر پس انداز کردن کاربران لوایح ابزار. تجربه شما ممکن است متفاوت باشد اما با توجه به اینکه کاهش صورتحساب خود را دلیل اصلی به ترموستات هوشمند است، خوب است که Ecobee در حال کار بر روی راه های جدید برای آن لوایح بیشتر پایین آوردن است.