10 بهترین برنامه های پول سازی برای آندروید!

 پول بی بهترین برنامه ها mrmohock/Shutterstock.com
همه ساخت نیاز چند دلار اضافی در حال حاضر و پس از آن. با این حال، ما آنقدر احمقانه به سعی کنید به شما اعتقاد دارند که شما کسب درآمد زندگی نشسته در خانه هیچ کاری نیست. بدون نرم افزار که شما می توانید پول که بسیار وجود دارد. با این حال، ما نمی دانیم چند که شما می توانید را باک یا دو اینجا و آنجا. با گذشت زمان، که به اندازه کافی به درمان خود را بسازیم. اینجا بهترین نرم افزار های پول در اندیشه.



بسیاری از مردم تن از چیزهای که ارزش پول است. eBay می تواند کمک به شما به نوبه خود چیزهای که به پول واقعی. تقریبا همه می دانند چگونه بی کار می کند. شما مسائل خود را در لیست قرار داده تا. مردم سپس آن را خرید و آن شما کشتی در خارج. شما هر آنچه شما می خواهید از کتاب و پارچه دو الکترونیک و حتی مبلمان یا اتومبیل تقریبا می توانید فروش. ما توصیه می کنیم فروش اقلام بزرگتر محلی از آنجا که حمل و نقل می تواند چالش است اما در غیر این صورت این است که می خواهید شروع به هنگام فروش stuff. این قطعا بهترین نرم افزار های پول و ترین تشخیص مطمئن است.


مردم بسیاری از هنرمندان tinkerers و سازندگان نوعی است. افرادی مانند که می تواند استفاده از فروشگاه آنلاین مانند Etsy فروش صنایع دستی و هنرهای مختلف خود را. شما می توانید انواع مسائل وجود دارد و تقریبا همه از آن نسخه های دست ساز، محدود و یا یک نوع است. مغازه داران می توانید فروش به هر آنچه که آنها واقعا می خواهند. نرم افزار خود فروش در Etsy نامیده می شود. این اجازه می دهد تا مدیریت فروشگاه شما سفارش شما و لیست فایل های خود را. شما همچنین می توانید چت با خریداران بالقوه و چیزهای دیگر. این راه بسیار خوبی برای دیدگاه هنرمندانه، تمایل به چند دلار است. نرم افزار کمک خواهد کرد که آنها را انجام دهد.

 Etsy

Ibotta بسیاری مانند دیگر برنامه های تخفیف است. ایده اولیه با برنامه های هر دو یکسان است. مثل رفتن به خرید مواد غذایی و خرید stuff شما بودند برای رفتن به هر حال شما stuff. نرم افزار به شما کسب پول در خرید آن کمک می کند. روند این است که شما انتخاب کردن چیزهایی که شما قصد خرید، فروش آنها و سپس تایید خرید رفتن است. برنامه پس شما پول از طریق پی پال Venmo یا کارت هدیه ارسال می کند. مثل اکثر آن کلی پول به شما کسب درآمد قصد است. با این حال، که با برنامه های دیگر پول سازی استفاده می شود، شما یک پنی زیبا کنید. شات حداقل است.







صنعت خدمات به همراه وجه بزرگ رسیدن است. Uber و Lyft خدمات حمل و نقل است که در استخدام افراد واقعی، واقعی است. شما با افراد دیگر در اطراف درایو و پول آن را انجام. علاوه بر این، درایور برای غذا تحویل خدمات مانند GrubHub، UberEATS، و غیره که خیلی کار راه همان وجود دارد. برنامه های نشسته حتی حیوان خانگی مانند مریخ نورد و DogVacay مردم به حیوانات دیگر مردم نشستن نیاز. صنعت خدمات شروع به رونق در تلفن همراه و همه چیز من ذکر شده در بالا نرم افزار است. همه آنها را برای برنامه های بزرگ پول ساخت. چک کردن سایت های خود را به دیدن اگر استخدام آنها است (آنها تقریبا همیشه است).

 Uber


ما آنها را در نظر درباره! برای دیدن لیست کامل ما را از بهترین app لیست اینجا را کلیک کنید.