Fortnite گوگل بازی بزرگ ممکن است نه بیا، بسیار بد خواهد بود که لیست

صبح امروز، ما شواهد اندکي که Epic Games — خالق مگا ضربه نبرد رویال تیرانداز Fortnite — نسخه آندروید این بازی را در انتشار ممکن است فروشگاه بازی گوگل. در عوض، آن ممکن است کاربران به صورت فایل APK را به طور مستقیم از شرکت دستور.

شواهد ما است که این ممکن است مورد مجموعه پنهان از دستورالعمل ذکر شده در صفحه وب Fortnite همراه است که به نظر می رسد برای هدایت کاربران از طریق فرایند نصب برنامه از خارج از بازی بزرگ است. در حالی که این به خودی خود، شواهد که برنامه شرکت به طور انحصاری آزادی Fortnite بدون پشتیبانی بازی قطعا به آن نقطه آن امکان بودن نیست.

اگر شما در مورد آن فکر می کنم، انجام بنابراین برای Epic Games بنده که Fortnite برای کامپیوتر (سکوی اصلی برای احساس جهانی) نیز eschewed عمده بازی سیستم عامل عمده مانند بخار و منبع معنا. عبور از بازی بزرگ را علاوه بر جلوگیری از Epic Games از داشتن برای به اشتراک گذاشتن برش بازی سود با گوگل–روشن بهره مند شوند.

با این حال، این امر می تواند یک اشتباه وحشتناک به انتشار Fortnite برای آندروید بدون گوگل بزرگ بازی اگر برای تنها یک دلیل: تنظیم سابقه خطرناک.

بازی بزرگ دور زدن آسان است (اما خطرناک)

اکثر کاربر هر اندیشه تحت روند دانلود و نصب نرم افزار از گوگل بزرگ بازی می ایستد. گوگل با این نسخهها کار سخت به روند مطمئن است بنابراین ساده است که حتی یک کودک می تواند آن را انجام دهد (و اعتماد به من، انجام می دهند).

اما بسیاری از کاربران آندروید حتی که دانلود نرم افزار از وب سایت ها (و حتی سایر فروشگاه های نرم افزار) ممکن است ندانید ممکن است. یکی می تواند استدلال می کنند که گوگل برای کاربران غافل از منبع باز چه اندیشه است واقعا نگه وقتی که می آید برای نصب برنامه های کاربردی توجیهی برای شرکت نیاز به پرداخت 5 میلیارد دلار آنتی تراست خوب است–اما نه آنچه ما می خواهیم در اینجا تمرکز است. موبایل مقاله مرتبط

خواهیم در تمرکز اگرچه گوگل ترویج فرایند نصب برنامه ها از خارج از بازی بزرگ، که خود پروسه تقریبا به آسانی به عنوان انجام این راه “رسمی” است. همه شما باید انجام دهید این است که تلنگر سوئیچ در تنظیمات اندیشه خود را تایید تغییر از طریق کادر محاوره ای و شما آماده برای دانلود و نصب هر چیزی دوست دارید از هر آنچه که شما سایت را انتخاب کنید.

البته دلیل تمام تلاش گوگل برای منصرف کردن شما از برنامه های کاربردی از خارج از بازی بزرگ دانلود است که برنامه های کاربردی آن مشمول هر گونه نیست. این توسعه دهندگان مخرب می دهد آزادی به ایجاد و انتشار تمام رفتار مخرب است که ندانسته را نصب کند.

و بیایید فرانک: چپ مردم به دانلود Fortnite برای آندروید دنبال خواهد شد. کجا که بسیاری از دستگاه های بالقوه قصد دارد به مقدار زیادی از توسعه دهندگان نرم افزار مخرب به بهره برداری بی تجربگی پارسه آن دنبال می شود.

این می تواند مشکل کنونی حتی بدتر

 استقلال را

حال حاضر، نسخه رسمی از Fortnite برای آندروید است در دسترس عموم هر نقطه. اما اگر شما یک جستجو در گوگل برای “بتا” یا “fortnite fortnite apk,” شما آمده با تعداد زیادی از لینک برای دانلود نسخه اتهام بازی در دستگاه شما آندروید.

همه این لینک ها جعلی هستند و بسیاری از آنها تقریبا به طور قطع کنید بدافزارها.

اگر Epic Games بازی بزرگ چشم پوشی و پخش از طریق Fortnite آندروید APK را دانلود، که این مشکل حتی بدتر خواهد شد. برای مصرف کنندگان به دانستن به کجا برای دریافت بازی کرد و بسیاری را به راحتی توسط تبلیغات آنلاین نادرست لینک های مخرب بر روی رسانه های اجتماعی و ویدیوهای YouTube ظاهر حلال swayed.

همچنین کمک کند که Fortnite “T برای نوجوان” است تاریخ توسط سرگرمی نرم افزار رتبه صفحه (ESRB)، که بسیاری از والدین با کودکان خود بازی دانلود خود را راحت خواهد شد. اگر APK دریافت کودک تروجان باشد و مخرب که به گونه ای به استفاده از رسد کودک طراحی شده است که برخی از مسائل جدی ایجاد کند.

به عادلانه این مشکل حال حاضر دور از گسل از حماسه بازی وجود دارد. اما اگر شرکت عمل دانلود APK را از اینترنت به جای بازی بزرگ را مشروعیت می بخشد, آن خواهد شد مقدار قابل توجهی از سوخت در آتش سوز در حال حاضر پور.

این، البته، مسئله بزرگتر در این وضعیت begets…

همراه با قدرت بزرگ مسئولیت بزرگ

 Fortnite نبرد رویال

وجود دارد تردیدی نیست که Fortnite ضربه بمب دارای قدرت تخریبی است. در تنها یک سال زمان، بازی در حال حاضر میلیونها نفر از بازیکنان به دست آورده است و حتی مسابقات بین المللی است. حماسه بازی Fortnite برای آندروید چیزی به عنوان ناخوشایند به عنوان پست الکترونیکی سفارش استیک USB از طریق انتشار دادن و شرکت هنوز میلیون ها نسخه فروش.

با این نوع از محبوبیت و قدرت Epic Games لوکس از انجام هر کاری که می خواهد آن ندارد. کسانیکه که اقدامات آنها را با آزادی و توسعه Fortnite به شمش کاربران در جهان بزرگترین سیستم عامل تلفن همراه را انتخاب مسئول باید در نظر داشته باشد.

اگر که نیست را در نظر و انتشار بازی خارج از بازی بزرگ، زیرا این تنها یک ماده از زمان قبل از ناشران دیگر همین کار را خواهد. مقاله های مرتبط “/>

Fortnite