کدام یک از این محصولات غذایی معمول کشنده اگر اشتباه ذخیره شده است؟

پاسخ: سیب زمینی

در برخی از نقطه در زندگی خود، فرصت خوبی است که کسی (کاملا احتمالا مریم قدیمی مادر بزرگ) شما در برابر خوردن سیب زمینی قدیمی یا سبز به دنبال هشدار داده است. در حالی که مقدار زیادی از قدیمی همسران قصه به ایمنی مواد غذایی و از جمله به دور وجود دارد, از آنجایی که سیب زمینی محصول غذایی است که سهام شجره با گیاه بسیار سمی تاجریزی هشدار علیه مصرف سیب زمینی قدیمی هشدار خوبی heeded است.

گوجه فرنگی و ذرت و سیب زمینی سه محصولات غذایی شایع ترین در بر داشت در جنس سولانوم ، بخشی از خانواده Solanaceae هستند. همراه با محصولات غذایی در جنس شما همچنین انواع گیاهان زینتی و گونه تلخ و یا تاجریزی چوبی پیدا کنید. در حالی که تازه و درستی پخته شده سیب زمینی هیچ انسان تهدیدی برای، تخیل تاجریزی انتظار در بال وجود دارد.

مردم بسیار کمی مشکل اجتناب از غذا خوردن واقعی تاجریزی (از خصوص رایج است و بسیاری از ما نمی رویم اطراف خوردن گیاهان وحشی کنار جاده می یابیم) است و در نتیجه، سیب زمینی تنها منبع بزرگترین تاجریزی یا آلفاسولانين است ، مسمومیت در انسان. سیب زمینی قدیمی ذخیره شده نادرست (در معرض نور، گرمی بیش از حد یا بیش از حد طولانی ذخیره می شود) ساختن سطوح خطرناک آلفاسولانين آغاز خواهد شد. مصرف سیب زمینی (با وجود ظاهر سبز و تلخی افزایش) می تواند باعث ناراحتی شدید گوارشی فلج تشنج کما و حتی مرگ گفت.

خوشبختانه امروز، سیب زمینی و حبوبات برای آلفاسولانين مانیتور (و دسته با محتوای غیر طبیعی بالا دور انداخته شده) و روش های آماده سازی است که حذف پوست دور مقادیر قابل توجهی از آلفاسولانين. اگر شما سیب زمینی در شربت خانه گرفته شده و سپس پرتاب آنها و جلوگیری از هر گونه خطر از مسمومیت آلفاسولانين عاقلانه است ته مایه سبز و یا هر دو جوانه زده اند هیچ کدام کمتر داده چگونه ارزان سیب زمینی، است.

تصویر توسط Rasbak/ویکی مدیا.