چگونه به سازمان دیده بان UFC 227 Dillashaw مقابل Garbrandt از همه جا

در اوت 4, یکی از ترین انتظار دعوا MMA سال در مرکز استیپلز در لس آنجلس برگزار خواهد شد.

که 7 pm PST, ساخت تا به مبارزه با عنوان Bantamweight و مدتها مسابقه برگشت بین Dillashaw و Garbrandt آغاز می شود. با رویداد اصلی شرکت جانسون Demetrious Flyweights و Cejudo هنری undercard بسته بندی شده, آن است که تقریبا هیچ MMA فن می خواهید به دست.

مبارزه زنده در قدری و اشتراک کانال های ، از جمله UFC تلویزیون فیلم نخست و زنجیر در حال جریان است. با این حال، اگر شما در ایالات متحده و یا چند دیگر کشورهای خاص هستند با توجه به geoblocking، شما نخواهد بود قادر به تماشای این رویداد .

خوشبختانه، شبکه اختصاصی مجازی می تواند کمک به شما دور زدن geoblock و دسترسی به مبارزه . اما برای رسیدن به این هدف شما باید VPN با سرور های متعدد در آمریکا سرعت سریع پشته اتصالات و رمزگذاری عالی. دوربین شبح توصیه می شود.

چگونه به سازمان دیده بان UFC Dillashaw Garbrandt 227 مقابل با VPN در 3 مرحله ساده

  1. VPN که فوق العاده است برای جریان و سرور در ایالات متحده و ثبت را انتخاب کنید. دوربین شبح ما توصیه می شود برای این منظور است.
  2. اتصال به سرور آمریکا دو ظاهر می شود که اگر شما در آمریکا قرار دارد.
  3. خرید رویداد قدری (شما می توانید استفاده از پی پال) و لذت بردن از.

انتخاب VPN راست به سازمان دیده بان

A VPN بهترین راه برای دسترسی امن به محتوای دارای محدودیت جغرافیایی، فقط به عنوان UFC 227 است. اما با بسیاری از دسترس, چگونه VPN کدام را انتخاب می کنید؟

شبکه اختصاصی مجازی است که می تواند geoblocks است. Vpn ها همه به طور یکسان در توانایی خود را برای انجام این کار; از کسانی که به بلوک می تواند تمام مکان های سرویس دهنده و یا سرعت ملزم به ارائه کیفیت تجربه در حال مشاهده است.

یکی دیگر از توجه باشد. ۶ تلویزیون اشتراک کانال که دارای محتوای جریان زندگی می کنند را فراهم می کند و این است 19459004 تنها راه برای سازمان دیده بان کارت اصلی 227 مطابقت است. اگر شما در حال حاضر به پرداخت به تماشای مبارزه, پس, چرا شما نیز بابت VPN است؟

جواب شما نیست و ما آن را دریافت اما چون آنها را به حفظ حریم خصوصی و داده ها در معرض خطر تونن رایگان توصیه نمی باشد.

تونن رایگان باید به پول و این کار توسط فروش کردن داده های خود و یا قرار دادن تبلیغات در ، خدمات خود را به جای هزینه شارژ. در حالی که بهترین آنهایی که روشنی در مورد چگونه آنها استفاده از داده های شما، همیشه وجود دارد خطر به حریم خصوصی شما.

با این حال، آن است به استفاده از خدمات VPN پرداخت بدون آن هزینه شما ; توسط استفاده از پول پشت تضمین و محاکمه رایگان .

انتخاب VPN با تست رایگان معنی شما می توانید ثبت نام سازمان دیده بان UFC 227، و لغو اشتراک خود را قبل از پایان دوره آزمایشی –بنابراین، شما هرگز با صد حزب. روند مشابه اگر شما انتخاب می کنید یک فروشنده است که ارائه می دهد پول تضمین است. شما برای ماه اول پرداخت، سازمان دیده بان UFC 227 و سپس درخواست اشتراک خود را در دوره ضمانت.

پس از بهبود امنیت آنلاین و آزادی انتخاب شبکه اختصاصی مجازی ارائه می دهد که تجربه شما به مطالب برای حفظ اشتراک خود را پرداخت و مزایای تامین می.

بالا 5 تونن برای تماشای UFC Dillashaw Garbrandt 227 مقابل

در اینجا هستند ما تونن پنج بالا است که سازمان دیده بان UFC 227 Dillashaw در مقابل Garbrandt در حالی که با بهره گیری از بیشتر داده ها امنیت و حریم خصوصی آنلاین شما اجازه می دهد.

دوربین شبح شبکه ای از بیش از 2000 سرور از جمله 406 در ایالات متحده را ارائه می دهد. VPN پایدار و قابل اعتماد است که آسان برای استفاده و رابط و محدوده ویژگی های حمایتی است.

با مشخصات آن جریان دوربین شبح به شما اجازه می دهد پیدا کردن وب سایت شما می خواهید به تماشای و سپس همه کار برای شما کند. ما به شدت توصیه این یکی برای مبتدیان.

دوربین شبح 7 روز محاکمه آزاد ارائه می دهد اگر شما ثبت نام در اندروید یا iOS و بهره مندی همه کاربران از 30 روزه برگشت پول ضمانت .

ExpressVPN

یکی از سریعترین vpn ها در دسترس است با دوربین شبح آغاز شده که ارتباط پایدار و امن در حالی که دور زدن بلوک های جغرافیایی فراهم می کند. آن است 28 محل سرور در داخل ایالات متحده ، آسان برای استفاده و هیچ محدودیت پهنای باند و یا دانلود کامل برای پخش محتوای ساخت است.

فروشنده استثنایی سطح امنیتی از جمله کشتن سوئیچ، تونل تقسیم, رمزگذاری AES 256-bit، دی ان اس/IPv6 حفاظت نشت و سیاست بدون ورود سخت را فراهم می کند.

ExpressVPN دوره آزمایشی رایگان است، با این حال، پیشنهاد 30 روز گارانتی بازگشت پول می.

دریافت آغاز با حال ExpressVPN

NordVPN ترکیبی از شبکه جهانی سرور بیش از 4000 شامل بیش از 1700 در ایالات متحده ، با امنیت عالی و اتصالات پشته.

این ارائه می دهد گزینه های پرداخت ناشناس 2048 بیتی رمزگذاری AES، پیاز بیش از VPN, دو رمزگذاری، کشتن سوئیچ های سخت سیاست بدون ورود به سیستم. NordVPN نیز ارائه می دهد اتصالات همزمان s دستگاه 6 تا شما و دوستان خود بازی در دستگاه های مختلف در همان زمان سازمان دیده بان می تواند.

فروشنده ارائه می دهد 30-روز تضمین برگشت پول و اشتراک عالی معاملات، علاوه بر آن برخی از بررسی سر کردم از کاربران.

در حال حاضر PrivateVPN

انتخاب ایده آل برای قابلیت اطمینان و سادگی با NordVPN شروع کنید. شما می توانید در عرض چند دقیقه از ثبت نام شروع و برنامه های بومی خود سر راست به حرکت هستند.

فروشنده است 10 ایالات متحده سرور شما برای اتصال به و اتصالات با 2048-بیت EAS امن هستند. انواع پروتکل های سرعت عالی بدون پهنای باند یا محدودیت دانلود و از راه دور رایگان کمک به اضافه کردن به قابلیت استفاده از این سرویس .

PrivateVPN 30 روزه برگشت پول ضمانت را ارائه می دهد. در حالی که هیچ محدودیتی قربانی در تضمین وجود دارد، کاربران به دلیل درخواست خواسته می شود.

حالا پنج اتصال همزمان PIA

، سرعت قابل اعتماد، پهنای باند نامحدود، و محدوده قابل تنظیم تنظیمات می سازد آن آغاز شده با PrivateVPN یکی از ترین کاربر پسند و مقرون به صرفه تونن در بازار.

اتصال شما به یکی از آن سرور 2.000 در ایالات متحده با IPv6 حفاظت نشت، تعویض کشتن، مسدود کننده آگهی و یا 128 بیتی یا 256-بیتی رمزگذاری AES بسته به پروتکل های شما با استفاده از امن. علاوه بر این، PIA سخت است بدون ورود سیاست به حفاظت اطلاعات شما است.

در حالی که نرم ارائه می دهد تنها به 7 روز برگشت پول ضمانت ، باید آن را به اندازه کافی بلند به تماشای مبارزه MMA از فصل.

شروع به کار با PIA، هم

پیدا کردن یک شبکه اختصاصی مجازی است که مناسب نیازهای شما باز کردن جهان از امکانات: از زندگی جریان محتوای ژئو مسدود شده و با بهره گیری از ایمنی سپرده torrenting جعبه دو خودتان حفاظت از ویروس ها و بدافزارها و هکرها.

آیا هنوز هم مطمئن نیستید به همین دلیل است که شما باید سرمایه گذاری در یک شبکه اختصاصی مجازی. راهنمای ما به vpn ها برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید. برای بیشتر گزینه های VPN, اینجا را کلیک کنید.