گوشی های سازگار با

 fortnite اندیشه موتور بازی اینجا هستید g6

  • حماسه بازی وب سایت نشان داده است که لیستی از دستگاه های سازگار با Fortnite همراه در اندیشه.
  • لیست دستگاه های دارای یک تراشه چهار هسته ای نشان می دهد و 3 گیگابایت حافظه قادر خواهید بود برای اجرای عنوان محبوب.
  • گوشی های HTC و Xiaomi را از لیست، همراه با بسیاری از گوشی های نوکیا هستند.

گذشته از تاریخ دقیق انتشار سازگاری است یکی دیگر از منطقه کلیدی است که برای موبایل Fortnite در اندیشه باقی مانده است. خوشبختانه، وب سایت Epic Games دستگاه سازگار (از طریق XDA توسعه دهندگان )، قابل دسترس توسط کلیک کردن بر روی “شروع” و ورود به سیستم با حساب خود حماسه ذکر شده.

دور از نیاز به چیپ ست گل سرسبد و یک تن از RAM, Fortnite موبایل در اندیشه برخی از شرایط نسبتا متوسط است. به عنوان مثال، موتور E4 به علاوه تنها چهار هسته ای, چیپست Mediatek MT6737 و 3 گیگابایت حافظه دارد، اما آن را به عنوان دستگاه سازگار ذکر شده است.

پشتیبانی از گوشی های شاخص از ال جی، سامسونگ و مانند بازی، اما برخی از حذفیات جالب وجود دارد. Huawei در P20 سری تلفن ضروری G7 ال جی 2018 موتور دستگاه، دستگاه های HTC در بسیاری از گوشی های نوکیا سری OnePlus Xiaomi در صف و شدند flagships جدید سونی همه گم شده در عمل است.

 هنر نبرد رویال Fortnite Epic Games

سپس دوباره بازی نمی کردن رتبه دهی نشده است و اگر موتور E4 به همراه سازگار است، سپس شانس خوب است که این گوشی گم شده کار خواهد کرد فقط خوب است. آنچه در آن ارزش, وب سایت Fortnite “دیگر” به عنوان یک گزینه برای آندروید پیشنهاد آنها انتظار بیشتر دستگاه های سازگار از روی لیست اولیه لیست های.

زیر، اتمام همه دستگاه ها در حال حاضر ذکر شده به عنوان Fortnite همراه سازگار است.

گزارش های اخیر نشان می دهد که همراه Fortnite در اندیشه به عنوان انحصاری بهنگام 9 توجه داشته باشید کهکشان راه اندازی خواهد شد. ادعا شده است که بازی برای 30 روز به دستگاه سامسونگ خواهد بود. بنابراین اگر شما در حال برنامه ریزی برای خرید 9 توجه داشته باشید به هر حال به نظر می رسد مانند کردن جامد اما، در غیر این صورت، شما نمی خواهد که به صبر بیش از حد طولانی به بازی گرفتن.

دستگاه شما در لیست است؟ 9 توجه داشته باشید کهکشان تنها به بازی Fortnite به شما خرید? ما در نظرات زیر می دانم.