فیلم های عمودی برنده به عنوان دسکتاپ YouTube سازگار به جنبه های دیگر می خواهد محصور

  • YouTube حال حاضر نشانی از یک کار بهتر برای حمایت از فیلم های عمودی و صفحه غیر متعارف دیگر محصور شده است.
  • دسک تاپ وب سایت در حال حاضر نمایش فیلم پرتره بدون آن مزاحم میله های سیاه و سفید.
  • بروز رسانی دسکتاپ نیز طول می کشد اندازه صفحه نمایش و مرورگر خود را به حساب.

فیلم های عمودی و میله های سیاه و سفید همراه آنها را هنگام بازی در YouTube، یکی از اینترنت بزرگترین حیوان خانگی peeves است. در حال حاضر، YouTube خود پلیر دسکتاپ برای کاهش دلخوری، rejigged است و همچنین تطبیق با جنبه های عجیب و غریب دیگر محصور شده است و اندازه صفحه نمایش در مرورگر کامپیوتر شما.

با توجه به پست رسمی در انجمن محصول گوگل (h/تی: پلیس اندیشه )، میله های سیاه و سفید دیگر ظاهر هنگام بازی “غیر پهن” کلیپ مانند فیلم های عمودی یا مربع بر روی دسکتاپ. در عوض، پنجره بازیکن به دنبال اندازه ویدیوی مورد نظر ظاهر می شود.

در مورد فیلم های عمودی (پیش), میله های سیاه و سفید ظاهر توسط فضای خالی جایگزین هستند اما تصویری بزرگتر است. با این حال، آن واقعی به نظر رابط کاربر (مانند دکمه بازی، ضامن کیفیت) نیست تغییر بازیکن بسیار مگر کوچک شما زبانه/پنجره مرورگر در سوال.

تغییر نیز تاثیر می گذارد ویدیوهای 4:3 به عنوان پنجره بازیکن با استفاده از فضای سفید اضافی به انطباق نسبت میراث. و رابط کاربر به نسبت 4:3 بیش از حد، بنابراین تغییر چگونگی تمام صفحه خود را سازگار و دکمه های دیگر بازی ها نباید بیش از این ویدئو. مقاله مرتبط

پس از آن مورد خدمات دسکتاپ بازی بگیرد این بروز رسانی برای مدتی در حال حاضر، در اندیشه و iOS در دسترس بوده است. با این حال، این گذشته بروز حالت تیره آخر هفته برای موبایل است که اول قبلا در دسک تاپ در دسترس بود.

بروز رسانی همچنین می آید چند هفته پس از دریافت نرم افزار آندروید حالت ناشناس است که اساسا مشاهده و تاریخچه جستجو را متوقف شد. آن دور از کامل هر چند، به عنوان آن صرفاً علائم شما به ثبت نام در به تماشای ویدیوهای دارای محدودیت سنی شما را مجبور.