نتیجه به شما

نظر سنجی ما را متعجب ممکن است فقط به آبهای خطرناک این هفته شما درخواست اگر شما ترجیح داده PUBG یا Fortnite waded.

در حال حاضر، ما خواسته در شناخت کامل است که در آندروید توسط Fortnite شده است پشت سر گذاشت. همه ما می دانیم Fortnite به آندروید خیلی زود است و اگر فکر می کنید توجه داشته باشید سامسونگ 9/Fortnite شایعات است انحصار تاریخ انتشار و مناسب در اطراف گوشه است. (ص 9 توجه داشته باشید مشخصات و جزئیات شایعات است اینجا, و اگر راهتان ما شما sideload APK می خواهند کمک!)

آنچه به این معنی است که این نظرسنجی را دوباره اجرا جایی بین شش و 12 ماه بعد، و خواهد شد و سپس به احتمال زیاد تحویل گرفتن برخی از نتایج کاملا به عنوان طرفداران اندیشه محبوب ما تجربه Fortnite در دستگاه های خود قادر است.

اما با توجه به اینکه فقط در مورد هر پلت فرم توسط نبرد رویال به صورت PUBG (در اندیشه، iOS، ایکس باکس، کامپیوتر) یا Fortnite (کامپیوتر, PS4، یک ایکس باکس, مک, iOS سوئیچ نینتندو) در برخی از راه لمس است، فرصت بسیار خوبی است که شما بازی ام هر دو در چند نقطه وجود دارد-که hom e با یک دوست و یا شاید شما ام فقط تماشا دسته برتر پارسه در جمع شدن.

می دهد که شما حداقل برخی از ایده اگر شما ترجیح می دهم رویکرد نظامی به سبک PUBG و یا سرگرم کننده، خشمگین، اغلب به روز شده، داستانی جهان Fortnite و مداوم “بزرگ جهان داستان” آشکار در مقابل چشمان ما.

پس این هفته ما خواسته و حدود 45.000 از شما به ما گفت. ما از دو سوال و چگونه نتایج، اول IG و فیس بوک رفت و در اینجا است:

که پیروزی بسیار قوی برای PUBG است. 70/30 قسمتی، بیشتر یا کمتر. در حالی که نمی Fortnite چون PUBG تاب اندیشه است که احتمالا.

بنابراین آنچه مورد هنگامی که ما هم بخواهید اگر دوست دارید هر دو و یا نه، در وب سایت یوتیوب و توییتر ?

PUBG هنوز می آید به عنوان برنده روشن در اینجا، با حاشیه دقیقترین در توییتر و Fortnite فقط حدود 20 درصد از آرا را نگه داشتن. اما از تقسیم 70/30 ما ام سپس نتایج رقیق شده. برخی از شما می گوید در حالی که آرای مردم است که هر دو دوست و یا ساخته شده بود تا ذهن خود تعداد کمی مثل هم، نمایشگاه به اندازه کافی است که اینکار را نکنید.

به طور کلی، دو مکتب فکری وجود دارد. اولین بار است که هر چند Fortnite در اندیشه که نتیجه خیلی خوب نیست. دیگر تفکر است که نتیجه Fortnite الان خیلی کم برای یکی از محبوب ترین بازی های جهان است.

 Fortnite موبایل

Fortnite موبایل

که در آن برخی از این تغییر خواهد کرد به محض این که Fornite در نهایت آمار اندیشه می داند. اما شاید, فقط شاید انتشار دیر تاثیر بازی صدمه دیده است. و گوشی های هوشمند آندروید حتی صدمه به عنوان طرفداران Fortnite از جان گذشته خریداری شده ممکن است دستگاه های iOS. چه کسی می داند-که کمی حدس و گمان است. اما آنچه ما می دانیم آنچه شما در نظر گفته است!

نظرات:

در اینجا نگاهی به برخی از نظرات جالب و یا سرگرم کننده ما دریافت کرده است:

… جواب منفی است. هیچ چیز .

این اشتباه ما

است نگاه ما را برای این درخواست شد. ما قرار داده تا نظرسنجی کلاسیک پر از رقابت و شور و نظر بود بخش… رقابت و شور و شوق پر از. بیشتر یک طرفه در Fortnite بود، اما اگر حماسه نشانی از یک کار خوب، هنگامی که در نهایت بازی بزرگ بازدید آن شبیه به این در یک ماه یا دو نخواهد بود.

صبر کن! ما در بر داشت یک نظر ارزش به اشتراک گذاری! در اینجا است:

  • در رای PUBG: آن است که واقعی تر ، مردم واقع همکاری آنلاین آن چت صوتی است که مردم در واقع استفاده از، آن حالت اول شخص شما می توانید در اطراف گوشه زیرچشمی نگاه کردن، آن وسایل نقلیه ، طیف گسترده ای از سلاح و آن خیلی بیشتر رضایت بخش به شام مرغ است. که می شود گفت، Fortnite می تواند سرگرم کننده اما جز مسابقات هنجار نیست.

در نظر مردم دوستانه باقی بماند. عشق مرد همکار خود را. (حتی اگر آنها camper است.)

من واقعا دیدن این نظرسنجی پس از Fortnite رسید دوباره بیرون منتظر هستم. و شاید، فقط شاید بازی نبرد رویال جدید خواهد شد و ظهور را جهان توسط طوفان یا همه ما از B/s دو چیز دیگری کاملا حرکت شود؟

تا آن زمان، دوستان. تا آن زمان.